2-سال NFL بازیکن توهین آمیز که می تواند در سال 2020

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 11 خرداد 1399

8 دقیقه پیش

برای تمام شور و هیجان در اطراف rookies زمانی که آنها وارد NFL آن نادر است برای دیدن آنها یک تاثیر فوری در این زمینه است. در آن طول می کشد زمان برای بازیکنان به یادگیری راهکار انطباق با زندگی خارج از دانشگاه و تنظیم سرعت بازی حرفه ای — حتی برای ستاره های بزرگ مانند حاکم با ارزش ترین بازیکن Lamar جکسون.

به عنوان NFL آثار نسبت به افتتاح اردوگاه های آموزشی در میان coronavirus همه گیر در اینجا نگاهی به این بازیکن توهین آمیز برداشت در سال 2019 پیش نویس که می تواند یک گام بزرگ به جلو در این فصل:

--

Steelers گیرنده گسترده Diontae جانسون

جانسون رهبری استیلرز در اهداف و پذیرایی به عنوان دور سوم انتخاب فصل گذشته ابتلا به 59 عبور برای 650 متری و پنج touchdowns. در واقع او به رهبری همه سال اول بازیکنان در پذیرایی با ماسون رودلف و Devlin هاجز که دارای امتیاز در میان بدترین quarterbacks در لیگ فصل گذشته. با بازگشت بن Roethlisberger و انتظار می رود بازگشت به سلامت کامل پس از offseason جراحی فتق جانسون یک فرصت به استیلرز' top گیرنده.

--

کاردینالز کارفرمایی Kyler موری

پس از پاتریک Mahomes و Lamar جکسون تبدیل به MVP برندگان در فصل دوم خود را, بسیاری انتظار دارند موری را مشابه پرش. سابق شماره 1 به طور کلی انتخاب برنده توهین آمیز Rookie از سال افتخارات پس از مجموع 4,266 متری از داد و بیداد (3,722 عبور 544 عجله) و به ثمر رساندن 24 touchdowns (20 عبور چهار عجله) و او باید قرار داده تا حتی بهتر از شماره های این سال پس از کاردینالها به دست آورد ستاره گیرنده DeAndre هاپکینز از Houston Texans. آریزونا نیز آورده جانباز گیرنده لری فیتزجرالد و در حال اجرا پشت کنیا دریک دادن موری همه چیز او نیاز به خاموش در سال 2 پیشرو مربی Kliff Kingsbury را جرم.

--

Broncos کارفرمایی درو قفل

قفل شده اند ممکن است بزرگترین برنده offseason. این Broncos نه تنها خود را بهبود خط حمله امضای گارد گراهام گلاسکو و تهیه پیش نویس داخلی linemen لوید Cushenberry سوم و Netane Muti اما احاطه شده با قفل فریبنده از گالری. دنور پیش نویس گسترده ای از گیرنده های جری Jeudy و K. J. Hamler با خود بر میدارد و بعد از آن اضافه شده ورزشی, تنگ پایان آلبرت Okwuegbunam با نرم افزار کاسه گیرنده Courtland ساتون و جوانه زدن تنگ پایان نوح Fant. قفل در موقعیت به یکی از لیگ های سازنده ترین quarterbacks با تشکر از کار انجام شده این offseason توسط مدیر جان Elway.

--

میهن پرستان کارفرمایی Jarett Stidham

به عنوان ESPN لایحه Barnwell اشاره Stidham انتظار می رود که فقط دوم کارفرمایی در NFL تاریخ بود که در پیش نویس پس از 100 انتخاب کنید و شروع صفر بازی به عنوان یک تازه کار قبل از شروع هفته 1 فصل بعد, پیوستن به Broncos' ترور Siemian. Stidham یک چهارم-انتخاب دور اقدام فقط چهار می گذرد به عنوان یک تازه کار از جمله رهگیری. اما پرستان پیش نویس نمی کارفرمایی در مارس و غفلت به ثبت نام و یا تجارت برای تاسیس کهنه تنها به کارگر ماهر برایان Hoyer یک سال معامله است. Stidham بود پس از چهار ستاره استخدام در تگزاس که به خوبی به عنوان یک دانشجوی سال اول در بیلور در سال 2015 و قبل از انتقال به Auburn, که در آن او قادر به زندگی می کنند تا انتظارات بالا اما هنوز هم انداخت 36 touchdown عبور در دو فصل. او به ارمغان می آورد تحرک به سمت چیزی که میهن پرستان نداشته با تام بردی و تعجب می تواند تحت قیمومیت آینده سالن از شهرت مربی لایحه Belichick.

--

Redskins کارفرمایی Dwayne هاسکینس جونیور

سابق ایالت اوهایو ستاره بود بالا و پایین rookie فصل تکمیل 58.6 درصد از خود عبور برای 1,365 متری با هفت touchdowns و هفت interceptions. واشنگتن فاقد گالری خارج از rookie احساس تری McLaurin فصل گذشته پس از ردسکینز پیش نویس در حال اجرا بازگشت/گیرنده گیبسون و آنتونیو گیرنده آنتونیو گاندی-طلایی آورده و در LSU تنگ پایان Kate Moss به عنوان عامل رایگان undrafted. واشنگتن هنوز هم مقدار زیادی از چاله به خصوص در خط حمله اما هاسکینس دارای استعداد به بالا متوسط استارت.

--

غول های کارفرمایی دانیل جونز

غول' انتخاب جونز در شماره 6 به طور کلی در سال 2019 به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار اما سابق دوک standout نشان داد پتانسیل به عنوان یک تازه کار با 24 touchdowns عبور در 12 شروع می شود. او ضعف عمده بود گردش پرتاب 12 interceptions و بی مهارت لیگ-بالا 18 بار. غول برخی از سلاح های تهاجمی در حال اجرا پشت Saquon Barkley رسیور استرلینگ Shephard طلایی تیت و داریوش Slayton و تنگ پایان اوان Engram و آنها را به روز رسانی خود را در خط حمله با انتخاب گرجستان مقابله با اندرو توماس در شماره 4 به طور کلی. اگر جونز می تواند خود را محدود گردش او می تواند یک بازیکن موثر.

--

قوچ در حال اجرا پشت دارل هندرسون

هندرسون مبارزه صدمات و به خاک سپرده شد در نمودار عمق در طول rookie فصل عجله برای فقط 147 متری و به طور متوسط 3.8 متری در هر حمل. اما با تاد Gurley منتشر هندرسون سوم-انتخاب دور یک فرصت برای کسب درآمد بیشتر حمل این سال است. او باید به ضرب و شتم از سال 2020 دوم-طفیلی کم Akers اما این فرصت وجود دارد به توپ سرب-حامل در جرم کمک کرد که به نوبه خود Gurley به یک ستاره.

--

کابوی ها در حال اجرا بازگشت تونی Pollard

تنها راه برای Pollard واقعا شکستن است برای استارت حزقیال الیوت به صدمه دیده و یا برای دور چهارم انتخاب و ستد می شود به یکی دیگر از تیم سابق ممفیس ستاره هنوز هم می تواند یکی از لیگ کارآمد ترین دونده. چهارم-انتخاب دور Pollard بی سر و صدا با عجله برای 5.3 متری در حمل و تا به حال 12 اجرا می شود از 10 متری و یا بیشتر به عنوان یک تازه کار. کمی افزایش حجم کار می تواند نتیجه در یک فصل در یک جرم است که شکل گیری به میان لیگ بهترین است.

--

عقاب در حال اجرا به عقب مایل ساندرز

ساندرز بود آهسته جراحات به عنوان یک تازه کار, اما او هنوز هم تا به حال فقط بیش از 1300 متری از داد و بیداد و شش touchdowns. با عقاب جرم بازگشت به قدرت کامل با گیرنده های DeSean Jackson, Alshon جفری و rookie Jalen Reagor Sanders, یک فرصت خوب برای بهبود خود را تازه کار, اعداد, به خصوص اگر او را بیشتر درگیر در این بازی عبور کنید.

--

خرس در حال اجرا بازگشت دیوید مونتگومری

یک سوم دور انتخاب کنید که خرس معامله شد تا برای دریافت, Montgomery, عجله برای 889 متری و شش touchdowns و افزود: 25 جلب برای 185 متری و یک نمره به عنوان یک تازه کار. او به احتمال زیاد برای دریافت بیشتر از حمل پس از Tarik کوهن هنوز به حمل توپ بیش از 100 بار در یک فصل و خرس نیست پیش نویس و یا ثبت نام در حال اجرا پشت در آژانس رایگان. در حالی که Montgomery به طور متوسط 3.7 متری در حمل او فصل گذشته را دریافت کنید بسیاری از فرصت ها در منطقه قرمز و می تواند به عنوان یک مطلب تولیدی بازیکن.

--

کلاغ گیرنده گسترده گلابی قهوه ای

قهوه ای نشان داد که چشمک می زند از پتانسیل خود را در rookie فصل ابتلا به 46 عبور برای 584 متری و هفت touchdowns اما او قادر به رسیدن به پایان بالا با سرعت در حالی که برخورد با آزار دهنده پا آسیب است. انتظار می رود به طور کامل سالم در این فصل به عنوان نشان داده شده توسط اخیر خود فیلم تمرین قهوه ای یک فرصت خوب به کلاغ' 1,000-حیاط گیرنده پس از مایک والاس در سال 2016. با تمام وقت او صرف آموزش با کارفرمایی Lamar جکسون در فلوریدا در offseason قهوه ای را غنچه شیمی با حاکم MVP باید کمک به او را تبدیل به یک سلاح خطرناک در این بازی عبور کنید.

--

کلاغ گیرنده گسترده ای مایل Boykin

Boykin تلاش برای پیدا کردن راه خود را در فصل گذشته صید فقط 13 پاس به صورت 198 متری و سه touchdowns. اما با تاکید بر گرفتن ذهن خود را برای سازگاری با بدن خود و در حال توسعه بیشتر شیمی با جکسون این offseason او می گوید که او "قادر به خیلی بیشتر" در فصل دوم خود را. با پیش نویس میدارد Devin Duvernay و جیمز Proche مناسب تر برای حافظه کلاغ خواهد شد شمارش Boykin یک گام رو به جلو به عنوان یک گیرنده.

--

کلت گیرنده گسترده parris در کمپبل

دوم-انتخاب دور کمپبل فقط هفت بازی قبل قرار می گیرد مجروح رزرو با یک پا ابتلا به 18 عبور برای 127 متری و یک زمین نشستن کامل هواپیما. سابق ایالت اوهایو ستاره دنباله دار با سرعت در حال اجرا 40 yard dash در 4.31 ثانیه در 2019 سراغ ترکیب و میتواند به عنوان یک تهدید و زیر راه. با فیلیپ رودخانه ها مصرف بیش از عنوان شروع کارفرمایی در Indianapolis, Campbell تولید باید افزایش یابد.

--

کاردینالز گیرنده گسترده اندی ایزابلا

با Kyler موری انتظار می رود یک گام رو به جلو آن می ایستد به همین دلیل است که ایزابلا می تواند به نفع. دوم-انتخاب دور تحت تاثیر قرار در سال 2019 در ترکیب با 4.31 40-حیاط داش اما او فقط نه برای جلب 189 متری و یک زمین نشستن کامل هواپیما به عنوان یک تازه کار. هر چند DeAndre هاپکینز لری فیتزجرالد و مسیحی کرک را دریافت خواهد کرد بخش عمده ای از اهداف وجود دارد یک فرصت خوب برای ایزابلا برای دریافت بیشتر زمان بازی در آنچه انتظار می رود به یک پرکار جرم.

--

میهن پرستان گیرنده گسترده N'Keal هری

هری تولید در سال 2020 پایین خواهد آمد و به چه پرستان را در جارت Stidham اما او قادر به انجام این کار بسیار با تام بردی به عنوان کارفرمایی. هری تا به حال فقط 12 برای جلب 105 متری و دو touchdowns در هفت بازی در فصل گذشته به عنوان او در برخورد با آسیب مچ پا رنج می برد در اردوگاه های آموزشی. او وارد 2020 به عنوان یکی از تیم های برتر wideouts و میهن پرستان خواهد بود مصمم به پیدا کردن آنچه که آنها در دور اول انتخاب کنید. او از شانس زیادی برای اثبات او ارزش شماره 32 به طور کلی انتخاب کنید.

--

شیر, تنگ, پایان T. J. Hockenson

Hockenson نمی زندگی می کنند تا اعتیاد به مواد مخدره که با شماره 8 به طور کلی انتخاب ابتلا به فقط 32 پاس برای 367 متری و دو touchdowns فصل گذشته. اما متی استافورد تنها سالم در هشت بازی و او انتظار می رود به بازگشت به اینکه یکی از این لیگ بهترین شروع quarterbacks در سال 2020 است. Hockenson را به احتمال بیشتر اهداف و باید با بهره مندی از یک سال تجربه در دیترویت جرم.

--

Broncos تنگ پایان نوح Fant

Fant تا به حال حداقل یکی گرفتن در هر بازی در rookie فصل اما او در تلاش برای پیدا کردن منطقه پایان (فقط سه touchdowns) و فقط 60.6 درصد از اهداف خود را. با قفل رود به بهبود در حال حاضر که مهندسان باید یکی از بهترین جوان دریافت سپاه در لیگ Fant تعداد باید افزایش یابد. جری Jeudy, K. J. Hamler و Courtland Sutton قرعه کشی خواهد شد بسیاری از توجه دادن Fant یک شانس برای حمله به وسط میدان با اندازه و سرعت.

--

هکرها تنگ پایان Jace Sternberger

تنگ پایان جیمی گراهام پیوست خرس در سازمان دادن Sternberger یک فرصت برای ظهور در این هکرها جرم. دور سوم انتخاب شد و یک بازیساز با استعداد در تگزاس A&M ابتلا به 48 عبور برای 832 متری و 10 touchdowns در سال 2018 است. او می تواند با ارزش هدف برای یک جرم شده است که فاقد تهدید در خارج از star <url> Adams.

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب