ساحل اقیانوس اطلس خط لوله نبرد است که در مورد افراد سابقه

تصمیم روز در دیوان عالی کشور روز دوشنبه به ارمغان آورد شادی و عدالت برای جامعه همجنسگرایان. اما آن را نیز تحوی

توسط MASTERNEWSS در 27 خرداد 1399

تصمیم روز در دیوان عالی کشور روز دوشنبه به ارمغان آورد شادی و عدالت برای جامعه همجنسگرایان. اما آن را نیز تحویل شدید شکست به دیگران—به طور خاص آپالاچی و جنوب جوامع که اتفاق می افتد به زندگی می کنند در طول 600 مایل از مسیر برنامه ریزی شده از سواحل اقیانوس اطلس خط لوله (ACP).

در اواخر سال 2018 چهارم مدار پیدا کردم که جنگل خدمات به نقض قانون فدرال تصویب خط لوله مسیر از طریق خدمات پارک ملی سرزمین در جورج واشنگتن جنگل ملی—آخرین مسیر این خط لوله عبور از آپالاچی نوین 34 بار. روز دوشنبه دیوان عالی کشور که با خود 7-2 حاکم عدالت کلارنس توماس, نویسنده, نظر در ایالات متحده خدمات جنگل مقابل Cowpasture رودخانه ارتباطبا قضات سونیا ستمیر و النا کاگان مخالف. بدون غواصی بیش از حد عمیق به علف های هرز دادگاه استدلال این بود که مواد معدنی لیزینگ عمل اجازه می دهد تا جنگل ها برای صدور مجوز در خطوط لوله است که عبور از طریق جنگل ملی زمین—در این مورد Appalachian Trail است که نظارت پارک ملی خدمات.

به عنوان ایالتی کارولینای شمالی دانشيار و Lumbee قبیله عضو Dr. Ryan Emanuel با اشاره به در رسانه های اجتماعی سه هفته پیش دیوان عالی کشور حکم است نه یک پیروزی مجموع برای ملک انرژی و شرکای آن در ACP سرمایه گذاری. دادگاه عالی حکم را در حال حاضر آغاز یک مورد در سی مدار دادگاه. این مورد به نظر می رسد در "Kafkaesque" فرایند در یک قاضی کلمات که توسط فدرال مجوز به دست آمده توسط شرکت های انرژی. همچنین این موضوع از گرفتن تایید برای این خط لوله کراس آبی کوهستان پارک وی و تصویب برای ساخت و ساز از ایستگاه های کمپرسور در اتحادیه هیل که عدالت محیط زیست بررسی شد به شدت محکوم چهارم مدار در ماه ژانویه است. این پروژه نیز مقابله با HB 167 ویرجینیا دولت قانون تصویب شده در مارس طراحی شده است که برای جلوگیری از شرکت های انرژی از مشتریان را مجبور به پرداخت هزینه های غیر ضروری خطوط لوله گاز. این قانون است به خصوص جالب توجه در گزارش های اخیر که منطقه در ویرجینیا که ACP برنامه ریزی شده است برای در حال حاضر دارای 35 درصد انرژی مازاد است که S&P جهانی پیش بینی کرد رشد خواهد کرد به 60 درصد در هفت سال آینده.

مبارزه در کوتاه مدت به مراتب بیش از. اما به عنوان تحلیل حقوقی انشعابات طول می کشد بیش از آن بسیار مهم است به یاد داشته باشید که این نه تنها در مورد تنظیم سابقه برای اینکه خطوط لوله امکان گرمایش جهانی باید مجاز به عبور از زیر جنگل های ملی و یا به شدت با استفاده از مسیرهای پیاده روی (آنها نباید); به عنوان نبرد بیش از ACP همچنان ملت باید به یک لحظه از خود بازتاب و درخواست خود را به همین دلیل همه با اندکی قدرت قضات فدرال تنظیم کننده های انرژی شرکت های محلی و ایالتی فدرال و سیاستمداران در هر دو طرف راهرو—در ادامه به فعال کردن یک خط لوله مدل که اهداف جوامع رنگ قبیله ای سازمان ملل و روستایی با دقت اشاره کردن دقت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب