این برندها نمی مراقبت در مورد جورج فلوید مرگ

سنین پیش زمانی که کشور به آرامی careening به کروناویروس همه گیر شرکت های بزرگ بخش های بازاریابی در سراسر زمین

توسط MASTERNEWSS در 14 خرداد 1399

سنین پیش زمانی که کشور به آرامی careening به کروناویروس همه گیر شرکت های بزرگ بخش های بازاریابی در سراسر زمین دنبال یک unsubtle استراتژی تبلیغات. توسط اواسط ماه آوریل به ظاهر هر تجاری پخش در تلویزیون کابلی, تلویزیون, رادیو, جریان, خدمات, پادکست ها و فیلم های آنلاین blared برخی از ترکیبی از همان توخالی پیام: ما همه در این با هم از خانواده ما به شماست.

آن را خلع سلاح به شنیدن این پیام از اطمینان با توجه به شواهد روشن است که ما نمی همه در این با هم: دولت فدرال و بسیاری از کشورهای شکست شد برای جلوگیری و درمان این ویروس منجر به جرم مرگ است. اما آن را نیز باعث خشم: یکnother مثال سرمایهداری بسته بندی آن را در اطراف انگشتان آخرین تراژدی و فشردن هر پنی از Covid-19 قربانیان. گوش دادن به شرکت هایی مانند Uber و آمازون با استفاده از خود را در 30 ثانیه تبلیغات تماس با کارکنان خود را "قهرمانان" در حالی که آنها همچنان به underpay آنها و نادیده گرفتن درخواست خود را برای افزایش حفاظت از coronavirus بود تقریبا hilariously کوته.

در پی مینیاپولیس پلیس قتل جورج فلوید و پس از آن در سراسر کشور در اعتراض به نژادپرستی پلیس این برندها دوباره reflexively جامعی به توجه به فروختن "مسئولیت اجتماعی شرکت ها." که در آن coronavirus پیام ها و تبلیغات صحبت از با هم آمدن شرکت ها در حال حاضر در تلاش برای قرار دادن خود را به عدالت اجتماعی صحنه, ارسال بیانیه علیه نژادپرستی و امیدوار کننده کمک های مالی برای مبارزه با آن است. آن را بیشتر و یا کمتر واقعی از خود Covid-19 کمپین یک ham-fisted تاکتیک های بازاریابی برای منحرف کردن اذهان از این واقعیت است که شرکت در حال برداشت صدها میلیارد در کاهش مالیات و بازپرداخت در حالی که آمریکایی ها از چپ به انجام کار واقعی از بازمانده یک بیماری همه گیر و لغو سیستمیک نژاد پرستی. اما آن کار می کند:

در نظر گرفتن این مختصر نمونه از شرکت های بزرگ ابتذال: "به سکوت است به همدستی. سیاه و سفید زندگی می کند ماده" Netflix توییتی در 30 مه. "ما از سیاه و سفید زندگی می کند. امروز و هر روز" دیزنی متعلق به Hulu تکرار شش ساعت بعد. "برای یک بار آن را انجام نمی" گفت: یک تبلیغ نایک. "بدون سیاه, جامعه, Reebok وجود نخواهد داشت. امریکا نمی خواهد وجود داشته باشد" را بخوانید رقابت شرکت کفش صفحه اصلی. "وجود دارد هیچ جایی برای نژادپرستی و تعصب یا نفرت" مک کینزی اعلام کرد. "ما نه برای نژاد پرستی گفت:" آتلانتا بریوز فوق العاده. واشنگتن فوتبال تهمت حتی رو در روی آن ارسال یک جعبه سیاه در همبستگی. همسایه یک چاه مستراح برای نژادپرستانه gentrifiers و profilers قرار دادن یک پیام بیان "همه باید احساس امنیت در محله خود را." حتی پنجه گشت متحرک نشان می دهد تلویزیون برای کودکان ارسال یک پیام همبستگی:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب