کارائیب می آید به Sharpsburg با 2 خواهر 2 پسران, رستوران

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

6 دقیقه پیش

جامائیکا رستوران 2 خواهر 2 پسران باز در خیابان اصلی در Sharpsburg فقط چند روز به ماه ژوئیه اما غذاهای خود را به سختی جدید به پیتسبورگ کارائیب مواد غذایی ،

تلفن خود زنگ خاموش قلاب.

کسانی که تماس گیرنده ممکن است می دانم خواهر, دنیس Josephs و مارلین Siddo از خود قبلی جامائیکا رستوران ویلکینسبورگ 3 خواهر. سال بسته سرمایه گذاری در سال 2015 به دلیل مسائل ساختاری در فضای استیجاری.

و یا تماس گیرنده ممکن است همان مراجعان به صبر در تقریبا بی پایان صف برای خانواده ارائه شده در نم سالانه Highland Park رویداد که ویژگی های کارائیب مواد غذایی و فرهنگ است.

این بود که پایه فن و وعده تنگ گره کسب و کار خانوادگی است که با الهام از این دو خواهر و دو پسر مایکل براون و Kwasi Siddo برای پیدا کردن یک فضای جدید برای خانه خود را آهسته غذا بهره برداری است.

"هر زمان ما یک رویداد و یا حرکت تند و سریع نم وجود دارد کارائیب دیگر مواد غذایی وجود دارد اما مردم خواهد خط از جلوی ما ایستاده به خیابان" گفت: قهوه ای پری دبیرستان فارغ التحصیل. "مردم همیشه از ما درخواست, 'آیا شما یک مکان؟' ما فقط متوجه شدم که تقاضا وجود دارد برای ما."

برق سبز و زرد emblazon بیرونی 2 خواهر 2 پسران بازتاب پرچم جامائیکا, اما آن را به بلوک های طولانی نسل اینده از ادویه جات ترشی جات ناشی از آشپزخانه.

خواهران منجر آشپزی بخشی از کسب و کار و تخصص آمار همه بالا از نت های کلاسیک جامائیکا آشپزی: oxtails استمناء و استمناء-کباب مرغ Escovitch سرخو و کاری و یا قهوه ای خورش آماده به سس خود را انتخاب گوشت از بز میگو. همه از آن بوده است تا با دو طرف معمولا با برنج و نخود فرنگی و یک توده بخار و کلم-تحت سلطه سبزیجات.

در حالی که این بیماری همه گیر است ضربه های بسیاری در صنعت رستوران, سخت, طرح برای چگونه 2 خواهر 2 پسران را در مراحل ابتدایی بوده و نسبتا بی پیرایه.

باز بالا و سقف فضا می تواند به جای یک شام خوردن در جمعیت اما خانواده مدل کسب و کار پیش بینی نیست ناهار خوردن در سرویس تا بعد که مطابق با Allegheny County فعلی همه گیر مربوط به ناهار خوری محدودیت کاملا.

اما آیا اشتباه است که محافظه کار مدل برای عدم جاه طلبی. قهوه ای سابق خود اشتغالی سه محور کامیون راننده با مقدار زیادی از تجربه های خرده فروشی دارای چشم انداز بزرگ برای خانواده خود سرمایه گذاری.

"من می خواهم این را به عنوان یکی از اولین رستوران به یک حق رای دادن گفت:" قهوه ای است. "من یک هدف بزرگ می خواهم که برای همه ما اما در حال حاضر ما با فروتن بودن."

خانواده محل اقامت در محلی کارائیب فرهنگ غذایی نیست تنها عامل باعث تلفن خود را به حلقه: قهوه ای و Kwasi کسب و کار در کنار این عملیات را یک استعداد به صورت مداوم و سرگرم کننده در رسانه های اجتماعی حضور پرورش صفوف اول وقت مراجعان.

بیش از 1100 Facebook و 500 Instagram کاربران پیدا کرده اند و کسب و کار' صفحه فقط یک هفته به بهره برداری. پسران مجددا هر پست که برچسب رستوران به طور مستمر تولید وزوز و حفاری یک اتصال با مشتریان خود را.

2 خواهر 2 پسران ممکن است جدید به نام اما تجربه خود را به نظر می رسد پرداخت سود سهام از گرفتن بروید.

"ما سه prepped و ما هنوز هم اخذ شده است غرق گفت:" قهوه ای است. "مردم فقط در حال اجرا به ما باد تلفن. خوب مشکل است."

ابی Mackey یک تریبون-بررسی مشارکت نویسنده. شما می توانید تماس با ابوالفضل اسلامی حسین در abbyrose.mackey@gmail.com و یا از طریق توییتر.

دسته بندی: مواد غذایی و نوشیدنی | محلی | Allegheny



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن