مسیحی سالروز جنبش صعود به کاخ سفید

McEnany انتصاب به عنوان دبیر مطبوعاتی علائم صعود از این نسل به بالاترین سطح از نفوذ سیاسی. در McEnany نوشتن در

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

McEnany انتصاب به عنوان دبیر مطبوعاتی علائم صعود از این نسل به بالاترین سطح از نفوذ سیاسی. در McEnany نوشتن در طول سال اسکات مرگ هرگز به نظر می رسد دور از ذهن او و در زمان خدمت به عنوان یک استعاره برای آنچه او درک می شود یک جنگ مسیحی اعتقاد و اخلاق در امریکا است. در یک ستون به مناسبت چهاردهمین سالگرد Columbine برای فروغ او نوشت:

به عنوان کنگره تلاش بی وقفه برای خرد کردن آزادی مذهبی و حذف خدا از ما و ساختمان مدارس ما و میراث ما اجازه دهید را انتخاب کنید به جای افتخار به کلمه نوشته شده است از راشل شادی اسکات این April 20th: "من به عذر خواهی برای صحبت در نام عیسی مسیح. من قصد ندارم به توجیه ایمان من به آنها, و من می خواهم برای مخفی کردن نور است که خدا قرار داده است در من. اگر من به فدا کردن همه چیز... من خواهد شد."

هر چند برای اکثر McEnany ستون hewed استاندارد ایران مواضع او بي پروا به انتقاد برخی از اعضای خود حزب. با توجه به سابقه شخصی از مرد او در حال حاضر واجب در دفاع از برخی از شکایات خواندن عنوان تلخ نمونه از آرمان های رها شده مانند umbrage او در زمان هنگامی که سابق کارولینای جنوبی, فرماندار مارک سنفورد موفق به کسب یک کرسی در کنگره با وجود داشتن سمت چپ همسر خود را برای معشوقه خود است.

"ما انتظار کامل مردان و زنان به داشتن دفتر ؟ هیچ. آنها نمی وجود دارد," او نوشت: در سال 2013. "اما ما آن را مدیون خود را برای انتخاب افرادی که درمان منشی—و پروکسی اجزاء آنها—با توجه آن را سزاوار. ما استفاده می شود به مراقبت در مورد اخلاق. سه شنبه شب نشان داد که اخلاق کنار جاده افتاده است. به خاطر من و کشور من از آن زمان به تغییر مسیر است."

خود را تغییر دهید البته از گاه به گاه مغلوب ساختن پیشی جستن منتقد به رسمی خود را مدافع آمد و دو سال بعد. اخیر نیویورک تایمز مشخصات ضمنی که دلیل این تغییر صرفا او را تصرف حرفه ای فرصت. اما McEnany که در حال حاضر در حال خدمت در هیئت مدیره راشل چالش نیز ممکن است دیده می شود در خود اعلام کرد "ضد ضر" کسی است که می تواند حفاظت از یک نسل به شکل ترس است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن