Coronavirus اینجا بود

خداوند پاستور آدرین افزود: "اجازه داده است این طاعون" اما ایالات متحده بود "شاهد تولد یک دوم طاعون از ترس فلج

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

خداوند پاستور آدرین افزود: "اجازه داده است این طاعون" اما ایالات متحده بود "شاهد تولد یک دوم طاعون از ترس فلج است که به مراتب بدتر از COVID خود را. این طاعون است که به منظور از بین بردن اقتصاد امریکا و نابودی ما جامعه مسیحی است." که پاره پاره نوار موبیوس از بهسازی و پارانویا چاپ شده بود در ده ها تن از نشریات ایالات متحده—از جمله کاغذ رکورد برای پالم بیچ کانتی سخت-آمار اقامت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که در آن حداقل 327 نفر کشته شده اند از coronavirus مربوط به بیماری و سواحل بازگشایی شد و قبل از Broward و میامی-Dade.

این افراد ترساندن من مردم که ببینید ما سواحل و آبراه ها و خیابان های مسکونی به عنوان یک فرمت از خود کسب و کار و کلیساهای خود را مالی و معنوی نیاز دارد. ("آن است که شیطان دستور کار برای نگه داشتن مسلمانان از جمع آوری در کلیساهای خود—نگه داشتن بهشت مداخله در فاصله و نجات دهنده در خلیج" پاستور آدرین rambles.) این مردم شده اند در حال حاضر شده است در حال اجرا نعل بیش از دولت بکر سرزمین های خود را کاهش خدمات اجتماعی و سیاست برای بسیاری از طول عمر من است. آنها را به دروغ به من قوی زندگی اعتقاد است که فضاهای عمومی به معنای برای کسانی که ایده عمومی دلیل به طور جدی. امای هنوز ممکن است ترساندن من و خانواده ام از فلوریدا بسته به اینکه چگونه پاییز باد سیاسی ،


سفر من به ساحل در روز سه شنبه بود که نافرمانی اما نه مرتب کردن بر اساس شما ببینید از MAGA-سران دیر است. از آخر هفته روز یادبود به حال ریخته 8 تا 10 اینچ از بارش باران در جنوب فلوریدا تا آنجا که ما گاهی اوقات در کل ماه تابستان و در آن هنوز هم تا به حال اجازه نمی دهد تا. در sunup در شنبه سیل آنقدر قوی است که می تواند شما را از ساحل از سراسر خیابان. برای ضربه زدن به شن و ماسه در یک روز به انگشت شست خود را بینی در طبیعت مادر.

آدم Weinstein

در نتیجه زمانی که من آمار گشت و گذار درست قبل از غروب آفتاب, ابر فراق اما هنوز شوم وجود دارد به عنوان بسیاری از sandpipers رقص در جزر و مد خط به عنوان وجود دارد مردم برای مایل در اطراف. به سمت چپ من فقط در درون فریاد محدوده یک مادر عکس, پسر و دختر او در برابر اقیانوس با دو قوسی رنگین کمان خمیازه کشیدن بالا آنها را بیش از این تیره شدن آب. من جامعی یک شات از خوراکی و ما به اشتراک گذاشته سریع لبخند قبل از متفرق کردن در جهت مخالف.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن