این Cultch سقوط 2020 فصل خواهد شد مجازی

محتوای مقالهاین Cultch خود را اعلام کرد سقوط 2020 فصل در یک زندگی جریان راه اندازی دیروز در ارجمند شرق ونکوور

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله

این Cultch خود را اعلام کرد سقوط 2020 فصل در یک زندگی جریان راه اندازی دیروز در ارجمند شرق ونکوور مرکز هنرهای Facebook صفحه.

"این Cultch است و آن را برای رفتن به دیجیتال برای شما برای لذت بردن از ایمنی و راحتی از خانه خود را گفت:" مدیر اجرایی هدر Redfern. "ما اضافه شده دوربین های متعدد و بیشتر به گذار از زنده به دیجیتال و امید به اعلام به گروه های کوچک به تئاتر نزدیک تر به برخی از محصولات."

لگد زدن به فصل دوم خواهد شد سالانه تبدیل کاباره جشنواره (Sept. 24 – Oct. 3). ارائه شده توسط شهری جوهر و Cultch با شرکت در گزینش توسط Corey پایت و هدر Redfern این جشنواره است تمرکز خود را به عنوان decolonizing دیجیتال مرحله. در حال حاضر در استفاده به عنوان یک تولید فضا برای بسیاری از سازمان های دیگر Cultch ثابت کرده است که خود را سریع به محوری به این واقعیت جدید تولید رویداد و پیدا کردن راه های مبتکرانه برای ارائه هنر و فرهنگ را نشان می دهد.

تمرکز بر توانمند سازی هنرمندان بومی و همکاری بین آنها و غیر بومی هنرمندان خط از هنرمندان بیش از شش شب رویداد شامل بازگشت از قهوه ای عسل لیزا فا'alafi میزبانی و کارگردانی BASHES شب. Opera deconstructionist لو Gateau شکلات, بومی, طنز آب نبات Palmater هنرمندان Quanah سبک سیرا بیکر Kimmortal, لیہ لوز چلسی گل رز و JB بانوی اول تمام ویترین و کشیدن می شود کاملا جدید خواندن با بازگشت جمعیت pleasers Virago ملت و عزیزان.

"پنج ماه گذشته شده اند درست rollercoaster و این واقعیت است که ما قادر به انجام فصل پاییز یک معجزه است" گفت: Redfern در آزادی مطبوعات. "واقعیت این است که ما شده اند قادر به محوری به عنوان یک سازمان در یک زمان کوتاه به انجام این کار یک معجزه است. ما بسیار افتخار قادر به افتخار هنرمندان و بیشتر از همه خود را به اشتراک بگذارید فوق العاده کار با جامعه ما است."

که جامعه خود به اجرا در سنگهای محلی Cultch جعبه (Oct. – Nov.), که به ارمغان می آورد دو معشوق نشان می دهد که از فصل قبل.

همه گیر هنرمند-در-محل اقامت وداع Hille ترکیب موسیقی و تئاتر با هم کار کنند در آتشفشان (Oct. 22 – 25) در حالی که سر و صدا ضربه 'آیا شما می خواهم آنچه که من کردم ؟ craigslist در cantata' (Nov. 19 – 22) بازگشت با یک نسخه جدید که ارائه آن مواد را در راه های غیر منتظره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن