روز من نمی میرند

محتوای مقالهبرای کسانی که انتخاب می کنید به سفر فراتر از آشنا و از قبل برنامه ریزی شده جهان را فراهم می کند در

توسط MASTERNEWSS در 28 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

برای کسانی که انتخاب می کنید به سفر فراتر از آشنا و از قبل برنامه ریزی شده جهان را فراهم می کند در مناسبت یک نگاه اجمالی از چیزهای عجیب و غریب و یا خیلی خطر ناک است که وقایع در حال تسلیم در حافظه برای همیشه لطفا برای. شما فراموش نکنید که — حداقل من نیست! — آن روز که شما نمی میرند.

نیمه گرمسیری Churia تپه نپال Terai منطقه سقوط نزدیک غیر قابل نفوذ فیل چمن در طول Narayani رودخانه. در اینجا این است که خودم و سه نفر از دوستان اجاره دو فیل و یک جفت از فیلبانرانندگان و شرکتکنندگان برای یک روز صرف جستجو برای حیات وحش به ویژه — ما امیدوار — نزدیک منقرض شده یک شاخدار آسیایی, کرگدن. که در آن زمان وجود داشت 95 در جهان است.

بالای فیل های فیلباننشسته بر جانور را گردن صدور دستورات.پشت سر او خودم و دوست اندرو سوار در برخی از محموله های توری. نقطه ایستاده در عقب کشتی حفظ تعادل خود را با یک تکه طول طناب است. ما دو زن همراهان سوار بزرگتر tusked نر. هنگامی که در گذشته ما بر آمد یک زن کرگدن و آن فرزند در آفتاب-چیزی با نقاط رنگارنگ جنگل مرز رودخانه ظاهر خود را به عنوان تجلی. برای یک لحظه ما هیجان زده شد. خیلی نزدیک. خیلی نادر است. این برای من رخ نمی دهد به فکر می کنم: خیلی خطرناک است!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب