دموکراتها در اردکان به قطع همه گیر مزایای بیکاری

اما حزب دموکرات به رهبری چاک شومر پیشنهاد تشدید پایین $600 افزودنی با توجه به یک فرد دولت نرخ بیکاری است. اگر

توسط MASTERNEWSS در 13 تیر 1399

اما حزب دموکرات به رهبری چاک شومر پیشنهاد تشدید پایین $600 افزودنی با توجه به یک فرد دولت نرخ بیکاری است. اگر بیکاری بیش از 11 درصد و سپس مردم را جمع آوری مزایای دریافت کامل 600 دلار. اگر آن را بیش از 10 درصد اما کمتر از 11 درصد آنها تنها 500 دلار است. مزایای افت 100 دلار برای هر اضافی درصد نرخ کنه; اگر بیکاری کمتر از 6 درصد به هیچ افزودنی در همه.

منطق در اینجا این است که به عنوان نرخ بیکاری پایین می رود در دولت خود را پس از آن احتمال شما را از قادر بودن به کار بالا خواهد رفت. اما اگر بیکاری پایین رفتن در دولت خود را پس از آن کار بازدارنده ایجاد شده توسط $600 نمی تواند بیشتر از یک مشکل.

آن را حتی روشن است که ما می خواهیمبیکاری به پایین بیشتر فقط در حال حاضر. با توجه به BLS ممکن است آمار و ارقام (ژوئن تفکیک نیست و در عین حال در دسترس), آلاباما, گرجستان و آریزونا همه باید نرخ بیکاری به زیر 10 درصد است. اگر آنها پایدار است که در سطح بیش از سه ماه و سپس تحت سنا پیشنهاد هفتگی مزایای بیکاری می گیرند توسط $200 در آلاباما و گرجستان و 300 دلار در آریزونا (که در آن نرخ بیکاری به زیر 9 درصد). اما این سه کشور در حال تمام coronavirus نقاط داغ. Covid-19 بستری شدن در بیمارستان هستند تا 21 درصد در آلاباما طی 14 روز با توجه به قیصر سلامت نیوز; 37 درصد در گرجستان; و 75 درصد در آریزونا. که خیلی قیمت بالا به پرداخت برای نگه داشتن نرخ بیکاری به زیر نرخ ملی.

در حال حاضر بیشتر کاهش در نرخ بیکاری نسبتا نظری گزاره. اگر چه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می بیند سلامت بحران و بحران اقتصادی به عنوان دو جداگانه فجایع آنها همان مشکل و به عنوان Covid-19 مورد افزایش خواهیم به احتمال زیاد دیدن متحده دور برگشت از برنامه ای برای بازگشایی شده است. (ما شاهد این هستیم که در حال حاضر در نیویورک و کالیفرنیا.) که خواهد شد درایو بیکاری درصد به بالا ساخت و حتی بیشتر غیر عاقلانه به برنامه ریزی ختم $600 هفتگی بهره مند شوند.

اگر کنگره نمی خواهم پرداخت مردم پول زیادی به کار ممکن است فکر می کنم در مورد کار ساخت پرداخت بهتر با بالا بردن حداقل ساعتی دستمزد در حال حاضر $7.25 به $15. کسی که با این نسخهها کار 40 ساعت در هفته در $15 در هر ساعت را بدست آورده و آن را به عنوان اتفاق می افتد, 600 دلار. هیچ کس تبلیغات $600 شیرین کننده به مزایای بیکاری به عنوان یک پیروزی برای مبارزه برای $15, اما که آنچه در آن است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اشاره شنبه که او ممکن است یک پیشنهاد به زودی در حداقل دستمزد که او احتمالا به معنی افزایش. "من رفتن به یک بیانیه در حداقل دستمزد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "من احساس می کنم متفاوت تر از بسیاری از مردم در حداقل دستمزد—برخی از مردم در حزب خود من." (او ممکن است فکر لری Kudlow, مدیر خود را در شورای اقتصاد ملی که مخالف وجود دارد که هر یک حداقل فدرال دستمزد در همه.)

در طول مبارزات انتخاباتی 2016 تهمت--که در بیانیه های مختلف در حداقل دستمزد شده اند wildly متناقضو حتی برای او--به پایان رسید تا پیشنهاد حداقل 10 دلار است. سپس او را فراموش کرده همه چیز در مورد آن را پس از او رئیس جمهور شد. اگر مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر پیشنهاد حداقل دستمزد افزایش, اما نمی رفتن تمام راه را برای $15—به عنوان خانه آیا در این لایحه حداقل دستمزد که گذشت تقریبا یک سال پیش و پس از آن متوقف شده در سنا—سپس دموکرات کنگره دانستن انتخابات بعدی است که کمتر از چهار ماه دور خواهد شد به احتمال زیاد تمسخر پیشنهاد خود را به عنوان بیش از حد کوچک و بیش از حد دیر است.

اما همه چیز به طور ناگهانی بسیار جالب است اگر تهمت تایید $15 دستمزد حداقل دستمزد. سال گذشته او کمربندش را بست که او "به دنبال" آن را هر چه معناست. اگر مغلوب ساختن پیشی جستن در واقع قرار دادن یک 15 دلار حداقل دستمزد روی میز در حال حاضر زمانی که او رنگ پریده اشتباهات در Covid در نهایت تخلیه دور خود را پشتیبانی و ساخت انتخاب مجدد نگاه بسیار بعید است? بسیار احتمالا سنا جمهوری خواهان قاضی این یک ناامیدی حرکت می کند و حاضر به سقوط در خط. حداقل دستمزد کارگران که خواهد سود بیشتر نیست به طور معمول رای جمهوریخواه به هر حال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن