دموکراتها جدید آب و هوا طرح بطور Isolationist

کمیته برنامه ریزی طول می کشد یک blinkered نظر چه جامع آمریکا در واکنش به بحران می تواند مانند نگاه کنید. "ضعیف

توسط MASTERNEWSS در 11 تیر 1399

کمیته برنامه ریزی طول می کشد یک blinkered نظر چه جامع آمریکا در واکنش به بحران می تواند مانند نگاه کنید. "ضعیف و شکننده ملل این آب و هوا-رانده شوک همچنین می توانید درایو بی ثباتی سیاسی و پناهندگان حرکات. سیاست خارجی و کمک های اولیه می تواند کمک به نشانی جهانی بشردوستانه تهدید تغییرات آب و هوا قبل از تبدیل شدن آنها به امنیت ملی تهدید" کمیته متحده forebodingly. بدون مثال هر چهره های خاص آنها بیشتر توصیه می کنیم که کنگره "کمک بودجه لازم برای پاسخگویی به ما تعهد مالی به صندوق اقلیم سبز" این کمک مالی ساخت بدن تنظیم به عنوان بخشی از سازمان ملل متحد در چارچوب کنوانسیون تغییر آب و هوا به ارائه منابع برای کاهش و انطباق و ادغام آب و هوا به کار USAID.

در واقعیت وجود دارد بسیار بیشتر از ایالات متحده می توانید انجام دهید برای کمک به تامین مالی راه برای کم کربن آینده و همچنین به عنوان بسیاری از مکان های که در آن obstructionism است که به طور فعال به منتقدان جهان را به تلاش برای به دست آوردن وجود دارد. به عنوان جهانی جنوب کشور صورت فرار سرمایه های عظیم نصب مرگ عوارض از Covid-19 عمیق و افسردگی وزیر خزانه داری ایالات متحده استیون Mnuchin است به طور مداوم مسدود صندوق بین المللی پول گسترش حقوق نقشه کشی ویژه یک نرخ ارز ثابت به پنج ارزهای جهانی است که—اگر صادر—می تواند به من قرض بدهید بسیار مورد نیاز امداد رسانی به مبارزه پایین و کشورهای با درآمد متوسط. موافقت خود را برای کسانی که منابع مالی موجود نمی توان صرفا نوع دوستانه یا: منابع غنی monetarily کشورهای فقیر تحت فشار خواهد بود به احتمال زیاد به حفاری و سوزاندن سوخت های فسیلی به عنوان وسیله ای برای پول نقد سریع—خبر بد برای هر کس در این سیاره است. این کشورها فاقد منابع مالی به اندازه کافی آماده شدن برای آب و هوا خسارات بسیار کمتر leapfrog بیش فسیلی-سوخت توسعه کمک کرد که ساخت کشورهای شمالی' ثروت و انتقال به انرژیهای تجدید پذیر. کمیسیون سازمان ملل متحد برای تجارت و توسعه انجام دقیق کار تنگ کردن آنچه دموکراتیک multilateralism افزایش به چالش های داغتر و وتر قرن 21 می تواند مانند نگاه. دموکرات ها علاقه مند در به طور کامل جهانی انرژی انتقال—تنها نوع قادر به رفع فاجعه—ممکن است کار خوبی برای آن در نظر بگیرید.

در میان بهترین چیزهایی که ایالات متحده می تواند انجام دهد برای آب و هوا است به decarbonize خود را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است. کمیته برنامه ریزی می افتد کوتاه در این جبهه بیش از حد. هیچ تاریخ شرکت داده شده است آمریکا برای جلوگیری از گسترش سوخت های فسیلی سیستم. آن را ارائه می دهد دوره ای paeans به تجربی کربن گرفتن فن آوری است که هنوز به اثبات آنها می خورد معنی دار مقدار کربن از سوخت های فسیلی و تولید و مصنوعی می تواند گسترش زندگی از زغال سنگ و نفت و گاز. با وجود مقدار زیادی از شواهد نشان می دهد که ایالات متحده می تواند decarbonize سریع تر در حال حاضر با فن آوری های موجود طرح مجموعه فراغت هدف از ساخت تمام اتومبیل صفر-انتشار 2035 قدرت بخش net-zero-انتشار توسط 2040 و از هر چیز دیگری کندتر از آن است.

این گریه به دور از خیرخواه جهانی آب و هوا رهبری این کمیته ادعا می شود مبارزه. ثروت زیادی در ایالات متحده ساخته شده است آن را قادر می سازد برای انتقال به سرعت در حال کردن سوخت های فسیلی در صورتی که مورد نظر. به عنوان جهانی جنوب کشور به مدت طولانی اشاره کرد دور اهداف مانند کمیته net-zero-توسط-2050 هدف برگ کشورهای فقیر به شانه decarbonization بار است که کشورهای ثروتمند بسیار بهتر به حمل.

این برنامه همچنین اجازه می دهد تا آلوده کردن آسان است. به جای قرار دادن هر گونه محدودیت در سوخت های فسیلی صادرات آن در دستور کمیسیون تنظیم مقررات انرژی فدرال (FERC) به نظر آب و هوای هزینه های greenlighting جدید زیرساخت ها است. به جای همکاری با کشورهایی مانند چین که سال ها صرف توسعه تخصصی فرآیندهای صنعتی برای تمیز کردن فن آوری—طرح refashions مغلوب ساختن پیشی جستن ایده از انرژی تسلط برای سبزتر اما هنوز هم به شدت نابرابر جهانی: ایالات متحده احتکار مالکیت معنوی با توجه به این چشم انداز را تسلط بر انرژی پاک بازارهای صادراتی برای همه چیز از انرژی های تجدید پذیر به اصطلاح پاک کردن زغال سنگ.

قابل توجه این چشم انداز نیز نتواند به روی چیزی حساب کردن در هر راه را با زمان واقعیت های اقتصادی است. انواع اواسط قرن-سبک تولید صنعتی تصور در این طرح هستند مردمی anachronisms در این نقطه است. جهان ترین برش لبه, تمیز, تکنولوژی, کارخانه, مثلا, استخدام نسبتا تعداد کمی از مردم در طبقه فروشگاه خود را که توسط فرآیندهای خودکار. Decarbonizing بدون پرتاب میلیون ها نفر به ثبات شرایط زندگی نیاز به انتقال کارگران در حال حاضر در تولید گازهای گلخانه ای-سنگین بخش به سبزتر کار برگزاری کاذب امید به تولید و اقتصاد است که از بین رفته. وجود دارد مقدار زیادی از کار به خوبی پرداخت شده و اتحادیه مشاغل به حال در یک انتقال انرژی در عایق و تعمیر و نگهداری و ساخت یک شبکه هوشمند, به عنوان مثال—اما همچنین بسیاری از بشدت نیاز به کار است که در حال حاضر کم کربن و بسیاری از آن را امروز انجام می شود عمدتا underpaid زنان در مشاغل مانند معلمی و پرستاری است. این مشاغل سبز—در اثر گسترش بخش هایی که در حال حاضر وجود دارد—ممکن است برآورده منسوخ زمان جنگ توهمات چه تمام عیار اقتصادی بسیج خواهد بود. اما به حداکثر رساندن decarbonization به حداقل رساندن اختلال و ساختمان به طور گسترده تر در جامعه پایدار خواهد نیاز به تنظیمات. آن را نیز به معنی همکاری با شرکای بین المللی به جای مانورهای رندانه به outcompete آنها.

برای مثال: حتی متوسط صنعتی سیاست کمیته برنامه ریزی طرفداران (به عنوان مثال "خرید پاک" تدارکات دولت سیاست) را از سود چند جانبه به reimagine چه نهادهای بین المللی هستند. بدون که این برنامه می تواند به راحتی اجرا گرفتار یک تجارت بین المللی رژیم طراحی شده برای نگه داشتن سرمایه به عنوان تلفن همراه به عنوان ممکن است هر هزینه ها به این سیاره است. به عنوان با صندوق بین المللی پول و یا بانک جهانی ایالات متحده می تواند feasibly اهرم قدرت خارق العاده آن در بدن مانند سازمان تجارت جهانی به بازنویسی این قوانین به طوری که به چین با سیاره نیاز دارد. اما این کمیته ارائه می دهد اندکی بحث در مورد چگونه به تغییر قواعد بازی در حال حاضر تقلب در برابر decarbonization.

به عنوان سبز گروه اشاره کرده اند که در چند روز گذشته خانه کمیته های سنگین آب و هوا طرح یک گام در مسیر درست است. در حال حاضر هر چند دموکرات ها هنوز هم برگزاری سریع به George H. W. بوش دو حزبی حکمت توزیع در ریو اجلاس زمین در سال 1992: "آمریکا راه زندگی است نه برای مذاکره است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب