پایین روز است به طرز مرموزی Prescient همه گیر رمان

در سال 1962 در یک مدرسه شبانه روزی در مناطق روستایی تانگانیکا (حال و روز تانزانیا) سه تن از دانشجویان شروع به

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

در سال 1962 در یک مدرسه شبانه روزی در مناطق روستایی تانگانیکا (حال و روز تانزانیا) سه تن از دانشجویان شروع به خنده. هنگامی که معلمان سعی کردم به آنها را برای جلوگیری از دختران شد خشونت آمیز. یکی شد تا پیشی گیرد و با خنده که او شروع به لباس او در بیمارستان بستری شد به مدت سه روز و تحت درمان با دیازپام. به زودی تقریبا کل مدرسه شروع به شکستن در این قسمت از خنده غیر قابل کنترل متناسب با آن به سمت چپ آنها را قادر به شرکت در کلاس برای هفته ها. وضعیت طوری شد بیاستفاده اصلی که بسته مدرسه و ارسال هر خانه است. زمانی که دختران رفت و برگشت به روستاهای خود آنها به ارمغان آورد و خنده با آنها: در یک شهر بیش از دو صد نفر را—زن و مرد ، پیر ، جوان قرار داد. در زمان شیوع بیماری مسری خنده جاروب سواحل دریاچه ویکتوریا در نتیجه بسته شدن 14 مدارس و مؤثر 1,000 گزارش قربانیان.

پایین روز

توسط Ilze هوگو

خرید در کتابفروشی

Skybound کتاب 368 pp., $26.00

شناخته شده به عنوان 1962 تانگانیکا خنده اپیدمی آن در نهایت طبقه بندی به عنوان "جرم استرس بیماری" یک پدیده در جایی که بزرگ ردیف هایی از یک جامعه بیمار بدون هیچ گونه فیزیکی یا محیطی ماشه. آن است که تصور می شود یک واکنش جمعی استرس و مشاهده شده در کارگاههای میان جوامع پناهنده و در مناطق که ضربه سخت شده توسط جنگ یا تروریسم. یکی از معروف ترین نمونه های رخ داده در اصطلاح "رقص آفت" از قرون وسطی: صدها و گاهی اوقات هزاران نفر از مردم رقصید خود را به نقطه خستگی و سقوط. علائم خود را بعدها تلقی پاسخ به ضربه عاطفی از مرگ هر چند برخی از حدس و گمان آنها مسموم شده بود توسط آلوده آرد چاودار. در مورد تانگانیکا خنده اپیدمی فکر آن است که هیجان و تحول در آورده با استقلال این کشور را به دست آورده بودند سه هفته قبل از خنده آغاز شده می تواند موجب شیوع.

پایین روزاین اولین رمان از آفریقای جنوبی نویسنده Ilze هوگو تنظیم شده است در حال حاضر زمانی که خنده—یا "شوخی" را به عنوان شخصیت او تماس آن بازگشته است به عنوان یک ویروس کشنده و کیپ تاون در حال حاضر لقب بیمار, شهرستان, مرکز این بیماری همه گیر. در حالی که بسیاری از این شهرستان تحت مستند فروشندگان خیابان شاهین خون افرادی که جان سالم به در برد امیدوار کننده است که آن را "مملو از آنتی بادی است." ساکنان ملزم به پوشیدن ماسک صورت در همه زمان ها (تخم ریزی یک بازار رو به رشد برای "لب پورنو"). غنی فرار کرده اند و یا باقی می ماند به عنوان بسته-ins, پرداخت دلار بالا برای کالا و مواد غذایی تحویل داده است. با ثروتمند تا حد زیادی از بین رفته این شهر nonwhite و طبقه کارگر ساکنان به طور معمول تنزل به دیار در حال حاضر می توانیم به زندگی در مرکز شهر کیپ تاون. مجالس ترحیم را در محل حاضر و با وجود بسته های ویژه برای "Facebook عزاداران است." زیرزمینی وجود دارد گله ایمنی مانند احزاب که در آن مردم maskless و آشکارا خنده (خنده ممنوع است در سراسر کشور). برای محافظت از خود از این ویروس بیمار برخی از ساکنان شهر را آغاز کرده اند نوشیدن آب ژاول.

خواندن پایین روزها یکی نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم که اگر این بار واقعا به عنوان بی سابقه ای به عنوان رهبران دولت و شرکت های بیمه به ما بگویید که آنها در حال چرا بود این لحظه بسیار آسان برای هوگو را تصور کنید ؟ در مصاحبه با CBS-Pittsburgh, Hugo اظهار چگونه عجیب و غریب آن است که کتاب او در آینده در حال حاضر در میان یک بیماری همه گیر با چنین شباهت غیر طبیعی به یک شرح داده شده در کتاب است. "این کاملا دیوانه" او خندید "از آنجا که زمانی که من این را نوشتم و فکر می کنم آیا آن را نمی شود خوب اگر من قرار کیپ تاون تحت قرنطینه اما پس از آن من فکر می کردم که بسیار دور از ذهن است." یک رمان است که به بررسی پایه لرزان اعتماد عمومی و شم داروهای تئوری های توطئه و noncompliance که بتواند در این شرایط—پایین روز یک یادآوری است که ما در زمان حاضر شده است در اینجا در تمام طول.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب