همدلی از رای دهندگان

ماه گذشته دموکراتیک مقدماتی در نیویورک به احتمال زیاد تاریخ ساخته شده—برای همه از سیاست آمریکا است. Mondaire ج

توسط MASTERNEWSS در 27 تیر 1399

ماه گذشته دموکراتیک مقدماتی در نیویورک به احتمال زیاد تاریخ ساخته شده—برای همه از سیاست آمریکا است. Mondaire جونز برنده در 17 کنگره منطقه که شامل راکلند و بخش هایی از شهرستان Westchester در حالی که Ritchie تورس برنده در 15 کنگره منطقه در برانکس. به عنوان هر دو مناطق آبی عمیق جونز و تورس تقریبا قطعا تبدیل به اولین آشکارا گی سیاه و سفید-Latinx اعضای ترتيب تا کنون به خدمت در کنگره ایالات متحده است. اما پیروزی های خود را نه تنها نمادین مهم: آنها همچنین به طور جدی به چالش کشیدن اسطوره که رای دهندگان تمایلی به حمایت از تجاوز نامزدها. با توجه به بررسی انجام شده فقط قبل از اولیه روز با داده ها را برای پیشرفتتورس بالاتری پشتیبانی در میان آمریکایی های آفریقایی تبار از غیر سیاه و رای دهندگان. (هیچ گونه اطلاعات وجود دارد در جونز رای دهندگان است.)

سیاه رای دهندگان به مدت طولانی به تصویر کشیده شده به عنوان دشمن به تجاوز حقوق از جمله ازدواج. در پاییز گذشته به بیرون درز یک یادداشت از پیت Buttigieg ریاست جمهوری, مبارزات انتخاباتی بر اساس شرایط داخلی گروه های تمرکز نگران است که "همجنسگرا بودن یک مانع" برای برخی از رای دهندگان در ایالت کارولینای جنوبی. خواسته در سی ان ان که آیا Buttigieg گرایش جنسی خواهد بود یک مشکل کارولینای جنوبی نماینده James E. Clyburn که سیاه و سفید است, گفت: "من قصد ندارم به نشستن در اینجا و به شما بگویم که در غیر این صورت چون من فکر می کنم همه می دانند که مسئله. اما من میگویم این مسئله نه راه آن استفاده می شود." دیوید Axlerod رئیس استراتژیست برای باراک اوباما در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری هشدار داد که Buttigieg گرایش جنسی بود "یک مسئله واقعی برای او [چون] شده است مقاومت تاریخی در عناصر آفریقایی-آمریکایی جامعه به همجنسگرایی است."

اما تحقیقات ما نشان می دهد که این نگرانی ها در حال ناموجه و ناعادلانه است. در واقع سیاه و سفید رای دهندگان در حال حاضر بیشتر احتمال دارد به حمایت گی نامزدها و دیگر اقلیت نامزدها نسبت به غیر سیاه و رای دهندگان. این تا حدودی به دلیل گی نامزدها در ایالات متحده تمایل به دموکرات ها و آمریکایی های آفریقایی تبار باقی می ماند و فوق العاده وفادار به حزب بدون در نظر گرفتن نامزد هویت است. اما وجود دارد بیشتر به آن از آن.

در بهار گذشته ما بررسی یک نمونه در سراسر کشور نماینده بیش از 6000 به احتمال زیاد رای دهندگان آمریکایی. خواسته ما پاسخ دهندگان که آیا آنها را برای رای دادن به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یا Buttigieg اگر دومی بود برای تبدیل شدن به نامزد دموکرات. سیاه اکثریت رای دهندگان پشتیبانی Buttigieg بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن 70 در مقابل 12 درصد در حالی که سفید رای دهندگان به دقت مورد حمایت مغلوب ساختن پیشی جستن 46-42 درصد است. حتی زمانی که ما برجسته Buttigieg گرایش جنسی نمایش یک تصویر از نامزد, بوسیدن, خود, شوهر, تصفیه و تزکیه در مرحله, سیاه رای دهندگان باقی مانده قابل ملاحظه ای بیشتر حمایت از او در مقابل تهمت, 61 به 11 درصد در مقابل 40-48 در میان سفید پوستان است.

وجود دارد اما تغییرات قابل توجهی در جامعه سیاه. زمانی که Buttigieg ارائه شد به عنوان یک افتخار گی مرد او را از دست داده یک سوم از رای خود در میان مردان سیاه و سفید به عنوان تقریبا همه روشن به مردد. در مقابل سیاه و سفید زنان پشتیبانی Buttigieg بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن توسط بیش از 70 درصد صرف نظر از اینکه او ارائه شده در یک راه خنثی و یا به عنوان افتخار گی. سیاه رای دهندگان زیر 35 پشتیبانی Buttigieg بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن عظیم حاشیه (75-11) و حتی بیشتر از آن زمانی که او گرایش جنسی بود برجسته (78-3). سیاه و رای دهندگان به مراتب کمتر مشتاق حامیان Buttigieg (57-17 با 26 درصد مردد) و پرتاب شد و به یک دوراهی که Buttigieg ارائه شد که با افتخار گی (31-15 با 54 درصد مردد).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب