جدید امپراتور تن

این عجیب و غریب به فکر می کنم وجود دارد ممکن است مردم در رسانه ها که نکرده اند این رقم را در حال حاضر توسط: مغ

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

این عجیب و غریب به فکر می کنم وجود دارد ممکن است مردم در رسانه ها که نکرده اند این رقم را در حال حاضر توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن تغییر نمی کند. شیفت خود در هرگز تن گذشته است. هر "pivot" تبلیغ توسط متفقین و یا مشاوران وتکه به گرد و غبار ظرف 48 ساعت به طور معمول در میان از به tweeting. و هنوز پنج سال به خوبی تعریف شده روال تهمت سیاسی حرفه ای روزنامه نگاران هنوز هم با استفاده از همان منسوخ راهکار—نگرانی بیش از تغییرات دقیقه در "روایت" به ضرر هر چیز دیگری—که آن را به وضوح دیگر اعمال می شود.

و در عین حال هر کسی که صرف برخی از زمان ردیابی حقانیت رسانه های آمریکایی احتمالا می داند که چرا تهمت مستمر bamboozlements موفق: سیاسی روزنامه نگاران عقده روحی نمودار تغییرات سیاسی در باد که اگر عمیق حقایق شد و نشان داد در این لحظه تغییرات در micronarratives. در دست خود یک مبارزه سیاسی می شود چیزی شبیه یک رمان منش: نامزدهای باد راه خود را به پیروزی و یا شکست با پیوستن به (یا زن) به خوبی از مسیرهای پیموده و کنوانسیون. تغییرات در رویکرد—هنگامی که دوایت آیزنهاور تصمیم به خالی کردن در Adlai استیونسون و یا زمانی که باراک اوباما در نهایت شروع به توجه در بحث دبستان—می لرزه. آنها به ما بگویید که همه چیز ما نیاز به دانستن در مورد مبارزات انتخاباتی و نامزدها درگیر است.

چیزی که ضبط این وقایع بوده است. آنها معروف نوشتن از آنچه Jay Rosen است به نام "از هیچ جا" در یک محل است که به نوعی فراتر از سیاست است. نه چپ و نه راست و منحصر به فرد این برتری به عنوان روزن توصیف شده در سال 2010 قطعه "اماکن روزنامه نگار بین قطبی افراط و تماس که نه-و نه موقعیت 'بی طرف.'" آن است که به صراحت طراحی شده به عنوان یک موقعیت دفاعی یک راه اجتناب از اتهامات عنوان شده علیه تعصب. و این مزیت اضافه شده از اعطای مشروعیت. ما راوی نیز داوری: Unbeholden به یکی از دو تیم آنها می توانید تماس بگیرید و توپ و حملات آنها به عنوان آنها را ببینید.

این رویکرد به عنوان روزن شده است و اشاره کرد برای نزدیک به دو دهه است و نه در خدمت خوانندگان. و مغلوب ساختن پیشی جستن در طول تصدی آن شده است منحصر به فرد افتضاح. به جای ارائه عینیت یا مشروعیت خبرنگاران تبدیل شده اند قابل اعتماد rubes.

این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان تبلیغ یک تغییر در لحن. با استناد به هر دو اعمال (تهمت را لغو کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه) و کلمات (تا حدودی کمتر شرم آور کنفرانس مطبوعاتی), ظهور یک نوع متفاوت از تهمت بود منادی. و پس جدید روایت در زمان برگزاری: رئیس جمهور با در نظر گرفتن این ویروس به طور جدی. (همه از آن زمان بود 150,000 مرده و لغو شد قرارداد.)

کسانی که تحت پوشش جمهور خود رو یک بار دیگر با لوسی Van Pelt برگزاری فوتبال است. انتخاب هوشمند در این وضعیت بود که به سقوط نمی کند به همین ترفند. اما نشان می دهد که همان پیر جعلی-بیرون آمدن بود ثابت می شود برای بسیاری از فراتر از آنچه که در قوانین مجاز است.

ABC ریک کلاین گلف-کف که "رئیس جمهور این است که نمایش یک لحن جدید و سطح جدیدی از تعامل." تیتر بیکر حساب در زمان قرض گرفته شده یک نقل قول از سابق اوباما رئیس ستاد و شهردار شیکاگو رحم امانوئل چه کسی می داند که یک چیز یا دو مورد شکست از رهبری: "این یک مورد زمانی که شما خط این همه تا این آخرین فصل از این شاگرد ما رو 100 روز باقی مانده و واقعیت تلویزیون ستاره فقط حمله کردند با واقعیت است."

ساعت بعد از آن به عنوان برگ برنده رفت و در عین حال یکی دیگر از شراب خواری از شکایت طلبی و پارانوئید مشاوره آن بیکر و بار گرفتن حمله کردند با واقعیت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن