آینده از اعتماد متلاشیکننده است که در جو بایدن دست

در طول شنیدن این آمار و ارقام که واقعا آمد به دنبال بی منطق بودند فدرال ضد انحصار سازمان های اجرای—کمیسیون تجا

توسط MASTERNEWSS در 10 مرداد 1399

در طول شنیدن این آمار و ارقام که واقعا آمد به دنبال بی منطق بودند فدرال ضد انحصار سازمان های اجرایکمیسیون تجارت فدرال (FTC) و وزارت دادگستری (DOJ) ضد تراست را بدست آورد. این سازمان در حال حاضر بسیاری از شواهد کنگره در دست داشتند. نماینده Jerrold Nadler ارائه یک ایمیل به نشان دادن مارک زوکربرگ خریداری Instagram از ترس است که آن را می تواند به چالش Facebookکه بازرسان فدرال به احتمال زیاد در حال حاضر در اختیار خود را هنگامی که ادغام دریافت اوباما FTC برکت در سال 2012. نماینده وال Demings فشرده سوندار پیچای گوگل در مورد شرکت معکوس خود را مبنی بر ادغام داده ها از گذشته خود کسب DoubleClickکه بوش FTC می تواند مانع از در سال 2008. یکی از Google لابی در این معامله است که در حال حاضر دستیار دادستان کل برای آنتی تراست.

نماینده لوسی می کنند بازی دردآور صوتی از یک کتاب درسی فروشنده محدود از رقابت با آمازون خود را در آن پلت فرم. مردمی این یک عمل است که سازمان و تا به حال شواهد برای سال.

این مهم است که کنگره علنا خجالت فناوری بارون. که روح مبارزه خواهد بود خوش آمدید هر زمان که آنها این شانس را به نگه داشتن پا از انحصارطلبان به آتش. با این وجود, آن را در نهایت FTC و DOJ که به ارمغان خواهد آورد لازم است موارد به شکستن Facebook, گوگل, آمازون و یا اپل. باید بایدن پیروزی در ماه نوامبر او را به انتصاب مقامات خواهد کرد که این تماس. بایدن و انتقال تیم باید در جلسه روز چهارشنبه به عنوان یک سیگنال روشن است که او نیاز به دریافت این ملاقات درست است.

ساده ترین راه برای به دست آوردن آنها اشتباه خواهد بود به دنبال راه مقاومت و بازگرداندن انتصاب از دوران اوباما. اما آنها خود را با به اشتراک گذاری در شکست آورده است که ما را به این نقطه در وهله اول. علاوه بر این گزینه های شغلی آنها ساخته شده ایم پس باید همچنین نشان می دهد که در آن وفاداری خود را به دروغ و این که آیا آن را عاقلانه به استقبال آنها را از طریق قانونی درب گردان.

بایدن نزدیک مشاور ترل McSweeny بود FTC کمیسیون از سال 2014 تا 2018 که بدان معنی است که او در زمانی که ادغام مثل Facebook را کسب WhatsApp اقدام بدون چالش. او همچنین اجازه بارگذاری با یک مبلغ جزئي از هزینه پس از آن دروغ در مورد رانندگان در مترو هاب درآمد تا آنجا که $90,000 (کمتر از 10 درصد از رانندگان ساخته شده که بسیار). این روزها او را یک شریک در گوگل ترجیح حقوقی, Covington, & برلینگ.

فیونا اسکات مورتون زد اقتصاد جزء DOJ ضد تراست بخش از 2011 به 2012 که بدان معنی است که او در قدرت در طول Facebook/Instagram ادغام. این روزها او را علنا توبه و تأکید کرده است که این زمان برای شکستن Facebook و Google. او ارائه شده برای درمان آمازون و یا اپل شاید چون هر دو از این شرکت ها پرداخت شده است او نامعلومی هزینه های مشاوره برای ناشناخته دوره از زمان است. او نیز رفت و به بت برای مایکروسافت که آن را به دست آورد LinkedIn, تسلا در آن مبارزه با فروشندگان خودرو و سفر, سایت صنعت (خود ادغام دو شرکت, Priceline و Expedia) همه برای سودآور هزینه. سه محققان برجسته به تازگی در سمت چپ او در دانشگاه ییل برنامه اخلاقی خشم در تضاد منافع است.

هنگامی که در قدرت McSweeny و مورتون ثابت خود تمایلی به معنی اجرای قانون ضد تراست. زمانی که بیرون از قدرت آنها ثابت خود را نالایق و از اعتماد عمومی است. و آنها فقط نوک کوه یخ: حدود نیمی از FTC ضد تراست وکلا پس از 2014 رفت و به قانون دفاع از شرکت های آنها استفاده می شود به بررسی.

رو به رشد ضد انحصار جنبش در این کشور نشان می دهد که وجود دارد پوپولیستی اشتها برای به چالش کشیدن قدرت شرکت های بزرگ. این هفته بزرگ با تکنولوژی شنوایی نشان داد که هر دو قوی موارد را برای شکستن Facebook, گوگل, آمازون و اپل و قانونگذاران با معده به سوار کردن آنها. باید بایدن غالب او به لذت بردن از یک فرصت نادر را در یک گروه منفور قلدر از سمت راست دروازه و طلیعه چیزی بودن در یک جدید progressive era اعتماد متلاشیکننده. این فقط اتفاق می افتد اگر او بر میدارد راست تیم خود را به رهبری ضد تراست سازمان. نگه داشتن افرادی مثل McSweeny و مورتون در خارج است و حداقل گام اول است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن