این نجیبانه Hater راهنمای رفته با باد

البته فقط به خاطر بر باد رفته ریشه های جنوب معنا نیست که من تا به حال به. و من نه. اگر شما با schadenfreude که

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

البته فقط به خاطر بر باد رفته ریشه های جنوب معنا نیست که من تا به حال به. و من نه. اگر شما با schadenfreude که من قطعا هستم نفرت-مشاهده پتانسیل های بر باد رفته است و بخشنده. من به شما گفته می شود وجود اخلال گران بنابراین در اینجا یک: جنوب از دست می دهد. خوردن گه REDNECKS.

اما من میخوام نیز پیش بروید و اعتراف می کنم که از یک سرگرمی ناب نظر رفته با باد های دیدنی و جذاب است. یک دلیل وجود دارد که تنظیم شده برای تورم این همه وقت دفتر جعبه قهرمان. من آماده شد حوصله از من لعنتی جمجمه تماشای این چیز. و در واقع باز کردن صحنه های وعده داده شده یک قدیمی timey تقلا: ارکستر متورم بیش از همه چیز در comically بزرگ, فلیپ رشد زنان در موی جودی ابوتی, adult شخصیت های در حال سقوط در عشق به سرعت به عنوان میانه دانش آموزان بازیگران زن, کارگردانی برای حداکثر صحنه سازی, سفید, مردم باله-رقص در شکل گیری و غیره. من نگه داشته در حال انتظار برای شخصیت های به سینه به آهنگ. اما وجود آمد تا جایی که من از داشتن برای تماشای این فیلم به مایل به. ترکیب عاقلانه آن فیلمبرداری خیره کننده است. و آن چهار ساعت از داستان سرایی نیست اهسته. این یک soap opera و جنگ ، آبدار گه فراوان.

آیا باور من نیست ؟ خوب خوب lemme اجرا کردن چند برجسته برای شما. اول از همه قهرمان ما این است که اسکارلت اوهارا (ویویان لی) که شروع می شود فیلم در عشق با او همسایه تنها به نگاه در دل شکسته به عنوان همسایه خود ازدواج پسر عموی خود. (نمی توانم باور این داستان می گیرد در گرجستان و نه یک دولت به سمت چپ.) اسکارلت ازدواج تصادفی بازنده به همسایه حسود. سپس به صورت تصادفی بازنده می میرد. سپس او ازدواج شخص دیگری برای پول است—و این درست است—اسکارلت عمده بحران در اواسط فیلم می آید زمانی که اتحادیه عوارض 300 دلار در مالیات بر املاک در خانواده او را کشت و زرع. سه صد دلار؟! چه خواهد شد این اتحادیه انجام شده است ؟ صندوق مدارس ؟ چرا صفرا از این نفرین یانکی ها, من اعلام کنند. به هر حال که می میرد ، پس ما سفید بیوه ازدواج در حال حاضر-یاد Rhett Butler (با بازی کلارک گیبل 12 سال بزرگتر از ویویان لی و با ابرو به صورت یک سبیل) برای حفظ شیوه زندگی او نیاز دارد.

که در آن بر باد رفته در زمان ، قبل از این من فقط می دانستم که چند یاد قطعه فیلم. شما می دانید که... آنهایی که از هر جایزه اسکار مونتاژ: "همانطور که خدا به شهادت من هرگز گرسنه شود دوباره!", "رک و پوست کنده من عزیز من فحش ندهید" ، من فرض این فیلم یک حماسه داستان عشق بین Rhett و اسکارلت. اما آن را نمی. خود ازدواج بدون عشق یکی شامل اعتیاد به الکل و سوء استفاده اسکارلت غرغره کلن(!), تجاوز به عنف و خیره کننده سقط جنین است که ساخته شده من گریه آه گه با صدای بلند و اسکارلت دختر شکستن گردن و مرگ پس از سقوط کردن یک اسب است. و کمی بانی است که شخصیت دوم در این فیلم به مرگ که در راه است. دوباره آبدار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن