ایران را مرگبار ضد روشنفکری

اگر چه دوایت آیزنهاور ریچارد نیکسون و رونالد ریگان نیز به تصویب رسید و ضد روشنفکری به عنوان یک استراتژی سیاسی

توسط MASTERNEWSS در 23 تیر 1399

اگر چه دوایت آیزنهاور ریچارد نیکسون و رونالد ریگان نیز به تصویب رسید و ضد روشنفکری به عنوان یک استراتژی سیاسی برای آنها این بود که فقط یک بدبینانه است به تهیه کردن به بی اعتمادی گسترده ای از تخصص و یادگیری به عنوان یک نام تجاری از نخبه گرایی. به عنوان رئیس جمهور آنها به طور معمول معوق به کارشناسان و دانشمندان و دیگر روشنفکران در توسعه و اجرای سیاست های خود را. نیکسون معروف به دانیل پاتریک Moynihan, استاد دولت در دانشگاه هاروارد و شناخته شده دموکرات به کار برای او در کاخ سفید است. با توجه به ریگان شرح حال لو توپ او با استفاده از مقاله نویس جورج را که مورد مطالعه در آکسفورد و دارای مدرک دکترا در سیاست از پرینستون به عنوان یک نوع از فرستاده به فکری جامعه است. و جورج دبلیو بوش به عنوان معاون رئیس جمهور دیک چنی یک مرد که تا به حال به دنبال یک دکترای خود را در رشته علوم سیاسی در دانشگاه ویسکانسین که در آن همسر خود را Lynne کردم (Ph. D.) در ادبیات انگلیس.

بوش یک بار توضیح داد که او عمدا به تصویب رسید و ضد معنوی تصویر پس از از دست دادن یک مسابقه برای کنگره در تگزاس در سال 1978: "کنت Hance [که برنده انتخابات] به من یک درس در کشور-boy سیاست است. او یک استاد در آن خنده دار و تحقیر. من عهد کرد که هرگز به خارج-countried دوباره."

مشکل این است که اتخاذ faux پوپولیسم و ضد روشنفکری صرفا برای اهداف سیاسی در نهایت منجر پزشکان را به خود فصاحت و بلاغت به معنای واقعی کلمه و لکه دار کردن تخصص به عنوان چیزی که باید اعتماد نفسه. این است که چرا بزرگ محافظه کار فیلسوف راسل کرک رد شعارهای پوپولیستی به عنوان یک مسیر برای پیروزی محافظه کار حتی اگر پوپولیستی پیام ممکن است با هم تداخل محافظه کار برنامه به حدی است. به عنوان او توضیح داد که در سال 1988 سخنرانی در بنیاد میراث:

پوپولیسم یک شورش علیه هوشمند ، من بسیار آماده به اعتراف شده است که در حال حاضر بچه ها هوشمند به عنوان نشان داده شده توسط این ذهنیت غالب از آکادمی و از آنچه [شناسان پیتر و Brigitet برگر] تماس با دانش کلاس امروز کافی برخوردار حق عقل و تخیل اخلاقی. اما آن را نمی خواهد به بهبود جایگزین آنها توسط افراد thoroughgoing جهل و بی کفایتی.

در آینده مقاله ای در افکار عمومی فصلنامهعلوم سیاسی اریک Merkley توضیح می دهد که چگونه پوپولیسم و ضد روشنفکری قرض خود را به طور طبیعی به رد تخصص علمی. به عنوان جمهوریخواه گره خورده است خود را به شبه پوپولیستی جنبش حزب چای در طول دهه گذشته و همچنین به پروتستان های انجیلی و مسیحیان بنیادگرا خود را با اعتماد به تخصص علمی کاهش یافته است. با توجه به یک 2019 مقاله در افکار عمومی فصلنامهدر سال 1973 بیشتر جمهوریخواهان به حال مقدار زیادی از اعتماد به دانشمندان نسبت به دموکرات ها (41 درصد از سابق 35 درصد از دومی). اما 2016 درصد کسانی که تا به حال معکوس شود. آخرین اطلاعات از پیو نشان می دهد که 43 درصد از دموکرات ها باید مقدار زیادی اعتماد به نفس در دانشمندان به عمل در بهترین منافع عمومی در حالی که تنها 27 درصد از جمهوری خواهان انجام دهد.

ضد روشنفکری نیز باعث می شود مردم به مراتب بیشتر مستعد ابتلا به خل تئوری های توطئه—و از جمله پشمالو گمانه زنی ها در نوبه خود بیشتر آنها را تشویق به بی اعتمادی کارشناسان و تخصص است. با توجه به اخیر پژوهشهای روانشناختی کسانی که بر حق هستند احتمال بیشتری نسبت به همتایان خود در سمت چپ به تایید تئوری های توطئه تشکر در بخشی خود را به میل ضد روشنفکری.

این گرایش از کسانی که در حق اتخاذ یک ضد فکری غیرعلمی شبه پوپولیستی نقطه نظر است که چه چیزی باعث شد بسیاری از آنها را به شرایط بسیار شک و تردید بی اعتنا نگرش COVID-19 ویروس—نادیده گرفتن شدت خطر و یا حتی کافر وجود آن در دسترس نباشد و امتناع از اتخاذ اقدامات حفاظتی از قبیل اجتماعی فاصله و یا با پوشیدن ماسک. این نگرش بسیار منعکس شده در رسانه های محافظه کار. تحقیقات نشان می دهد که یکی بالاتر است مصرف این گونه رسانه ها بیشتر احتمال دارد مردم به رد اجماع علمی در مورد ماهیت ویروس و چگونه برای به حداقل رساندن آن گسترش یافته است. به عنوان دانشمندان علوم سیاسی مت Motta دومینیک Stecula و کریستینا Farhart به تازگی نوشت:

تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد یک ارتباط روشن بین راست متمایل مصرف های رسانه ها و همه گیری های مربوط به بهداشت عمومی اعتقادات. راست متمایل رسانه ها شد بیشتر احتمال دارد به ادعای نادرست در مورد ریشه ها و درمان COVID-19 و افرادی که خود گزارش مصرف بیشتر راست متمایل اخبار پس از آن بیشتر برای بیان اطلاعات غلط انداز. به نوبه خود اطلاعات غلط افراد به احتمال زیاد به فکر می کنم که کارشناسان بهداشت عمومی بیش از حد برآورد شدت بیماری همه گیر.

جای تعجب نیست که مصرف کنندگان از فاکس نیوز به خصوص مستعد ابتلا به نادرست و خطرناک ایده های در مورد ماهیت بیماری همه گیر. مطالعات طولانی مدت نشان داده است که فاکس مصرف کنندگان تمایل به کمتر آگاهانه و بیشتر بیمار مطلع در مورد مسائل مربوط به سیاست. این اثر مرکب هنگامی که یکی شامل مصرف کنندگان از foxnews.com وب سایت است که حتی بیشتر پر زرق و برق منبع اطلاعات غلط از روباه کابل کانال.

دو اخیر مطالعات علمی نگاه کرده اند به طور خاص در فاکس نیوز در اثر coronavirus دانش و سوء تفاهم است. "متقاعد کننده اثر فاکس نیوز: عدم رعایت اجتماعی فاصله در طول Covid-19 Pandemic" نشان داد که افزایش فاکس نیوز مصرف به طور قابل توجهی کاهش می یابد مردم تمایل به ماندن در خانه در طول بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن