پنهان نژادپرستی واکسن تست

در نامطلوب حوادث فیشر گزارش اکتشافات خود را به سفر در سراسر ایالات متحده به داخل "پنهان جهان" فاز من تست امکان

توسط MASTERNEWSS در 9 تیر 1399

در نامطلوب حوادث فیشر گزارش اکتشافات خود را به سفر در سراسر ایالات متحده به داخل "پنهان جهان" فاز من تست امکانات. فیشر مصاحبه با بیش از 200 سالم افراد بشر در فاز آزمایشات و کارکنان که موفق castigated و برای مراقبت از آنها در شش امکانات به طور مساوی توزیع شده در سراسر ساحل شرق میانه و غرب ساحل. او آویزان کردن برای روز یا هفته در امکانات که او و مصاحبه شوندگان توضیح داده شده در نقاط مختلف به عنوان زندانها frat خانه و دمدمی کشتی های کروز بسته سلیقه شما (وعده های غذایی catered توسط IHOP در یک کلینیک با مادر Jackass در تلویزیون). در هر صورت شما نمی تواند به راحتی دریافت کنید. فاز من تست درمانگاه اغلب قفل-در و پنجره و مسکونی درمانگاه. در امنیت غربالگری همراه با خارج غذایی و قاچاق لوازم آرایش, کارکنان مصادره هر چیزی را با یک دوربین. فکر می کنم فرودگاه امنیت, اما بدتر است.

فاز من تست است مسئولیت کابوس. آن است که کمی تعجب پس از آن که شرکت هایی که در توسعه داروهای جدید و واکسن به ندرت تست پزشکی خود را. همانطور که با واکسن برای Covid-19 شرکت دارویی به طور معمول قرارداد به دیگر شرکت برای انجام تست. این پیمانکاران خصوصی شرکت ها اختصاص داده شده به در حال اجرا بالینی و بسیاری منحصرا اجرا سودآور ترین فاز من محاکمه. برخی از مراکز علمی را که قرارداد از توسعه دهندگان مواد مخدر به پایان می رسد دیدار خود غمگین و اظهار نظر در مورد وضعیت بهداشت و سلامت آموزش و پرورش در آمریکا

"مرحله اول دادگاه می تواند به عنوان خوانده شده که از پروتکل های طراحی شده به تولید آسیب در افراد داوطلب سالم در جهت سند تحقیقاتی مواد مخدر' پروفایل ایمنی" فیشر می نویسد. در محاکمات صنعت این آسیب هستند حمایت گراها به عنوان "عوارض جانبی" عبارت فیشر با یک ابرو مطرح شده طول می کشد برای عنوان کتاب خود. هنگامی که او صحبت می کرد و مردم به او متوجه شد که کسانی که به عنوان سفید بود به احتمال زیاد به خدمت خود در دادگاه اول. چند آن را بیش از یک بار یا دو. در عین حال افرادی که در حال خدمت در بیش از پنج مطالعات به طور معمول به عنوان سیاه و سفید. چند نفر خدمت کرده بود در بیشتر از 50 محاکمه. همه آنها مردان سیاه و سفید. یک مرد آمریکایی آفریقایی برآورد او خدمت در بیش از 100 محاکمه.

وجود دارد مهم است تفاوت بین شرایط زندگی از گاه به گاه افراد بشر و کسانی که از سریال کنندگان است. بر خلاف (عمدتا سفید) افرادی که خدمت در فاز من محاکمه یک یا شاید چند بار سریال شرکت کنندگان در برخورد با چند تقویت زندگی معایب. آنها ممکن است بیکار و یا در بدهی یا یک رکورد یا یک سطح پایین آموزش و پرورش است. وجود دارد نه کامل همبستگی بین نژاد و سریال و مشارکت. با اینحال, آن است که مورد که در ایالات متحده, مردم سیاه و سفید هستند غیر منتظره و به ناحق به احتمال زیاد از مردم سفید پوست به صورت هر نقطه ضعف به دلیل نژاد پرستی در آموزش و اشتغال و بهداشت و عدالت کیفری به عنوان تماس برای زندگی به ماده است در حال حاضر. عوارض جانبی وقایع زندگی به عنوان فیشر قرار می دهد و آن را در معرض مردم به طور یکنواخت به نامطلوب بهداشت و درمان حوادث.

این "سریال شرکت کنندگان در" کار خسته کننده مدار. آنها بار کردن اتومبیل های خود را که برای برخی از دو عنوان خانه های خود را و درایو به امکانات تست با یک قرارداد جدید. آنها مبادله راهنمایی با یکدیگر و ایجاد تنظیمات برای بیشتر لوکس امکانات. آنها یاد بگیرند که به طور انتخابی مورد مطالعات. (اجتناب شود: کمری سوراخ است.) برخی فکر می کنم از شروع یک اتحادیه.

اما یک اتحادیه را در معرض یک گیگ اقتصاد است که بازتولید آن نیروی کار با نگه داشتن مردم در "مداوم ناامنی اقتصادی." در این فاسد اقتصاد صنعت داروسازی است مقصر و دولت ایالات متحده از طریق craven مقررات آن است بهانه. در روزهای پایانی دولت اوباما دولت آمریکا پذیرفته نقطه عطفی قوانین جدید برای تنظیم تحقیقات بر روی افراد بشر. این اولین بار بود روز رسانی قابل توجهی به قوانین در 40 سال و پس از شش سال کار بین کارشناسان, صنعت, صنعت و عمومی. قوانین پیشنهادی بود در اصل توسعه یافته مقررات به بخش خصوصی بودجه بالینی است که قادر به لغزش دستبند طلایی از بودجه فدرال که مجبور ترین محاکمات نیز به پیروی از قوانین فدرال. توسط گسترش مقررات بودجه خصوصی محاکمه شده اند نیاز به باید قابل خواندن فرم های رضایت به پایه پاسخگویی برای چگونه پیمانکاران درمان شرکت کنندگان و به باز به فدرال ممیزی. Cowering از صنعت مقاومت مواجه دولت فدرال در نهایت تصمیم به گسترش قوانین و مقررات به خصوصی صنعت و گفت که مشکل از "غیر قابل تنظیم بالینی خواهد از سود بیشتر شور و مشورت است."


بر خلاف Covid-19 واکسن محاکمه وجود دارد چند heroics در مطالعات فیشر شرح میدهد. سریال شرکت کنندگان به طور فعال کار خود را به نگه دارید دخالت راز خود را در میان همراز. روابط بلند مدت در حال حاضر سخت به حفظ و شرکت کنندگان پنهان کاری یک فانوس دریایی از این شرم آور است که این صنعت را تقویت میکند. "اگر سالم داوطلبان این باور وجود دارد که برخی از شرم در ثبت نام در فاز I مطالعات subpar امکانات در آن آنها را به احساس به عنوان اگر آنها در زندان و یا کمتر از انسان فقط ممکن است در تایید این باور" فیشر می نویسد.

علاوه بر این برخی از تفسیر خود به خود و یا دیگران تمایل به شرکت در مطالعات انجام شده در کلینیک با فقیر تسهیلات و کارکنان آموزش ندیده به عنوان نشانه ای از مالی ناامیدی; به بازگشت به آن مکان به معنای کسی که واقعا از گزینه های بهتر ساخته شده است که ثبت نام تمام بیشتر شرم آور است.

هر چند سبک و نگهداری از امکانات متنوع قابل ملاحظه فهرست انواع ساختمان دارای یک وضوح: "سابق انبار" "کارخانه سابق," "سوئیت در دفتر پارک." کارکنان "خوب" شرکت کنندگان برای تخلفات در طول مطالعات بودن دقیقه دیر برای خون قرعه کشی به عنوان مثال—که به کاهش دستمزد. با آماده عرضه از افرادی که مایل به کسب درآمد پول در آن بعدی محاکمه صنعت انگیزه کمی برای بهبود امکانات خود را و یا آن حق الزحمه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن