مقابل خانه: چگونه زمان همه گیر مؤثر است طراحی خانه

محتوای مقالهکسانی که در طراحی خانه صنعت خلاقانه از طبیعت نیاز به کار در اطراف نیازهای مشتریان و بودجه همراه با

توسط MASTERNEWSS در 27 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

کسانی که در طراحی خانه صنعت خلاقانه از طبیعت نیاز به کار در اطراف نیازهای مشتریان و بودجه همراه با سایت و قوانین و مقررات محدودیت. این تقریبا بخشی از شرح شغل به شکل از راه های جایگزین برای انجام کارهایی که آنها با مقاومت روبرو می شوند اما بهداشت اخیر همه گیر شده است تحت فشار قرار دادند کسانی که در این صنعت (و دیگران) به لبه خلاق.

کریس سیاه پرشور در مورد طراحی خانه و مشغول به کار در صنعت برای 25 سال است. او شریک عامل سفارشی-صفحه اصلی سازندگان Alair خانه و غرب و شمال ونکوور و می گوید: COVID-19 تجربه باعث شد تا او خود را شریک کسب و کار استراتژیسازی برخی نوآورانه صفحه اصلی راه حل های طراحی.

For VS0516_Homes_ Home Front column
سفید محبوب انتخاب رنگ برای صاحبان خانه نگران سلامت و بهداشت می گوید سفارشی سازنده خانه کریس سیاه و سفید. Jason Babakaiff عکاسی/jpg

کانون توجه این است که در خانه و دفاتر و می گوید: با افرادی که نیاز به راه حل های بهتر از آنچه آنها خود را با تازگی به عنوان بسیاری از زوج های یک فضای کار در خانه.

فلکس اتاق یک گزینه خوب می گوید: سیاه به عنوان آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کار از خانه در هنگام نیاز و دو برابر به عنوان اتاق بازی یا اتاق مهمان در زمان های دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن