غیر ممکن ریاضی از همه گیر

بازگشت در ماه مارس به عنوان حق سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد coronavirus جهانی همه گیر جو بایدن در حال حاضر اس

توسط MASTERNEWSS در 17 تیر 1399

بازگشت در ماه مارس به عنوان حق سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد coronavirus جهانی همه گیر جو بایدن در حال حاضر اساسا ملت را تنها انتخاب برای جایگزینی مغلوب ساختن پیشی جستن در این پاییز مجددا بر مخالفت خود را به یک پرداخت کننده سیستم مراقبت های بهداشتی مانند مدیکر برای همه است. مشکل با چنین سیستم, او گفت:, آن هزینه است. "من می خواهم به می دانم که چگونه آنها را پیدا کنید $35 تریلیون از او پرسید: از یک فرضی مدیکر برای تمام بیل. "چه چیزی است که انجام می دهند ؟ این به طور قابل توجهی افزایش مالیات بر طبقه متوسط که از آن خواهد شد ؟ چه اتفاقي مي افتد؟" جهانی بهداشت, به عبارت دیگر, بود, خام تحمیل بر بودجه ملی.

هنوز مضطرب واقعیت است که سرمایه داری به طور مداوم می پرسد افراد مبتلا به مراتب کمتر از دولت فدرال به انجام خود را غیر ممکن است نوع بودجه—از هر دو منابع مادی و زمان و همه گیر رول را از طریق تابستان تعدادی از خانواده ها تجربه این دیوار از عدم امکان افزایش یافته است. حتی یک بار راحت والدین فرسوده نازک از فشار ناشی از نیاز به تعادل مهد کودک و کار—یا از راه دور و یا در خارج از خانه و به طور بالقوه در معرض خطر اگر آنها تلقی "ضروری"—فرستاده اند و به طور فزاینده ای دست پاچه تماس برای کمک. در سال های اخیر و به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته نیویورک تایمز مقاله های مواد غذایی نویسنده Deb پرلمن توصیف خرد کردن فشار دائمی دو وظیفه و پوچی متحده بازگشایی محل کار قبل از مدارس و بدون هر گونه تضمین مراقبت از کودکان. "در Covid-19 اقتصاد شما مجاز تنها یک بچه یا یک شغل," او نوشت. "چرا هر کسی که صحبت کردن در مورد این ؟ چرا ما نمی شنوایی اولیه جیغ خیلی پر سر و صدا که هیچ آهسته سیاست می تواند اجرا شود بدون پرداختن مردم به خاک سپرده شده است."

به عنوان بسیاری از با اشاره در پاسخ به این قطعه این است که یک جدید متصل شوند. فقط به عنوان دستمزد پایین کارگران از رنگ احساس اثرات این بیماری همه گیر اولین و بیشترین آنها نیز خواسته شده است بارها و بارها به انجام غیر ممکن است برای چندین دهه در حالی که بیشتر خوش شانس—و از همه مهمتر دولت—به سادگی نگاه دور. در 2015 موسسه سیاست های اقتصادی نشان داد که مراقبت از کودکان بود که اساسا غیرقابل تحمل برای یک پدر و مادر ساخت حداقل دستمزد در ایالات متحده است. هزینه مهد کودک در هر دولت حداقل 30 درصد از حداقل حقوق و دستمزد کارگران حقوق و دستمزد و بیش از 80 درصد در کشورهای مانند نیویورک. در واشنگتن, دی سی, هزینه مهد کودک حتی بیش از درآمد سالانه از حداقل دستمزد کارگر. مجاز بودن تنها یک بچه یا یک کار پس از آن بیشتر یا کمتر از معمول برای میلیون ها نفر از پدر و مادر ساخت حداقل دستمزد حتی در قبل از Covid اقتصاد است. به عنوان پرلمن نوشت زشت خودداری از ""شما باید تا به حال بچه ها اگر شما نمی توانید مراقبت از آنها" در حال حاضر استفاده می شود به اخراج طبقه متوسط پدر و مادر Covid مبارزات. که دقیق احساسات نیز در طول تاریخ در اختیار داشت ضعیف با والدین به خصوص مادران و به خصوص مادران سیاه—به منظور آنها را رد هر گونه کمک ندارند. "آن شروع به واقعا خوردن دور در من که در '60s دولت فدرال تمایل به کمک به فقیر مادران بودند که در برخورد با سکون و بابا که نیست, کمک, تصمیم, 'ما به شما کمک کند ما را بررسی کنید برای هر کودک شما می تواند خارج از زناشویی,'" تگزاس نماینده کابل گفت: در سال 2014 در سالگرد 50 از جنگ با فقر است.

بسیاری از کارگران در حال حاضر نیز احساس فشار وقتی که می آید به مراقبت های بهداشتی که در یک بیماری همه گیر است که هر دو لازم تر از همیشه و به طور ناگهانی از دسترس است. با توجه به بنیاد خانواده کایزر, مطالعه توده بیکاری در یک کشور که در آن اکثر مردم دسترسی به مراقبت های بهداشتی بستگی به کارفرما بدان معنی است که حدود 27 میلیون نفر در آمریکا از دست داده اند بیمه خود را از ماه مارس. و از آن گروه تعدادی اکنون خود را گرفتار ساخت گزاف کبرا پرداخت فقط به عنوان درآمد خود را است قطع شده است و یا رفتن بیمه در طول بهداشت جهانی بحران. این است به خصوص دلخراش مجموعه ای از شرایط که ما اطلاعات بیشتر در مورد پیچیدگی Covid سلامت اثرات. "این سیستم راه اندازی واقعا کمک به مردم" یکی تگزاس ساکن گفته بلومبرگ پس از شکست به واجد شرایط برای هر دو پزشکی و یا مقرون به صرفه مراقبت از قانون یارانه ها پس از گذاشته شدن از کار خود را. آن را به عنوان اتفاق می افتد 27 میلیون نیز در حدود تعداد افرادی که بیمه قبل از Covid است که به می گویند که بیش از 8 درصد از جمعیت مجبور شدند به قمار سلامت خود را در برابر پرداخت بدهی های مالی—سهمیه بندی انسولین به عنوان مثال—در طول به عنوان طولانی ترین بازار گاو نر در تاریخ این کشور است.

و شاید اساسی ترین non-انتخاب نیروهای سرمایه داری بر ما است کار خود را. در این بیماری همه گیر است که به معنای عجله به بازگشایی متحده در موعد مقرر و سپس مجازات کارگران که حاضر به بازگشت به شغل خود را به منظور پیروی عمومی دستورالعمل های بهداشتی. در ماه ژوئن ایالات اوکلاهما و اوهایو (که در آن Covid موارد در حال حاضر افزایش) راه اندازی سیستم های کارفرمایان به گزارش کارکنان که حاضر به گزارش بازگشت به کار این کارگران بودند که پس از رد صلاحیت ادامه داد: دریافت مزایای بیکاری. به عنوان اشتغال وکیل راشل Bussett قرار داده و آن را "انتخاب های خود هستند:" آیا من بازگشت و خطر زندگی من و یا می گویند هیچ و خطر اخراج و بیکاری نمی شود قادر به پرداخت صورتحساب من?'" اما در صورتی که به نظر می رسد مانند یک بی رحمانه ای به خصوص نوآوری در ضد کارگر و سیاست های آن را نیز فقط آخرین بيان چه کار روزنامه نگار جاش Eidelson به نام fleecing از آمریکا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب