وزارت دادگستری جعلی مبارزه با قاچاق جنسی

به عنوان مورد در تمام طول جنگ در قاچاق انسان و تنها بیشتر از آن تحت فعلی دولت در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد

توسط MASTERNEWSS در 5 تیر 1399

به عنوان مورد در تمام طول جنگ در قاچاق انسان و تنها بیشتر از آن تحت فعلی دولت در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد پیروزی با تصویب قانون جدید و یا unsealing جنایی کیفرخواست خواهد جلب توجه بسیار بیشتر از چگونه قانون در دادگاه. چه مسائل به ظاهر بیش از حتی حق انجام می دهند با افرادی که در حال قاچاق است اپتیک. و از عواقب ناشی از این قوانین و سرکوب آسیب بیشتر کارگران جنسی آسیب است که هنوز هم تا حد زیادی نادیده گرفته شده توسط قانون گذاران و قطعا با اجرای قانون است.

همچنین دو سال پیش در این ماه است که کارگر جنسی طرفداران حقوق و متفقین سازمان های حقوق بشر در زمان دولت به دادگاه قانون که وزارت دادگستری در نهایت دیده می شود مناسب برای استفاده است. قانون اساسی خود را به چالش به Sesta/Fosta میکشد هنوز. در ضمن یکی از سازمان هایی است که به ارمغان آورد و با توجه به جنسیت کارگران پروژه توسعه (SWOP) پشت میله های زندان بوده و این موضوع از یک FBI "موقعیتی اطلاعات گزارش" پس از یک زن دستگیر شد فحشا اتهامات در سال 2019 و عوامل جستجو تلفن خود را در بر داشت یک ایمیل از گروه. گزارش از اف بی آی جکسون بدست آورد (و به دست آمده توسط جمهوری جدید) با عنوان "Listserv ایمیل حاوی غربالگری راهنمایی و هشدار دهنده در مورد عمل متقابل کشور برای کارگران جنسی که از ژوئیه سال 2019," در ادامه به نقل قول ایمیل هشدار به کارگران جنسی به امکان اجرای قانون عملیات. ایمیل نیز اشاره ایمنی برنامه ریزی ورق به عنوان SWOP پشت میله های زندان توصیف آن "فقط در صورتی که شما به خودتان پیدا کنید به دام افتاده در یک نیش است."

اف بی آی گزارش در ادامه به نقل قول SWOP پشت میله های زندان' دیگر نکات ایمنی مانند "اگر شما یک محلی و بد تاریخ, لیست خواندن آن را قبل از رفتن به خارج! حتی اگر شما به یاد داشته باشید همه چیز, چیزی ممکن است شما را بررسی قبل از اینکه شما سر کردن با کسی." "بد تاریخ لیست" چیزی است که کارگران جنسی خود را ایجاد کرده اند در بخشی به دلیل اجرای قانون را ندارد خشونت علیه کارگران جنسی به طور جدی. در اینجا آن را دریافت توجه خود را اما تنها جایی که آن را به عنوان نشانه ای از فعالیت های جنایی. (جدید جمهوری خواسته جکسون FBI را بدست آورد اتاق را به اعتبار سند اما پاسخ نمی دهند زمان انتشار.)

کارگران جنسی بود و می ترسید که چنین قانونی آسیب-کاهش کار می تواند جرم اگر نه تحت Sesta/Fosta به طور خاص پس از آن به عنوان یک نتیجه از محیط زیست قانون تولید می شود—که در آن هر گونه ارتباطات آنلاین پلت فرم می تواند نقاشی را با عنوان "تسهیل فحشا" اگر آن را یک محل برای کارگران جنسی به بحث در مورد چگونه برای ایمن ماندن در محل کار.

دلیل این گروه مانند SWOP پشت میله های زندان باید به این موضوع ایمنی هشدار است زیرا پلیس در ادامه به مطرح به عنوان کارگران جنسی و یا مشتریان خود را در نیش عملیات مانند عملیات صلیب کشور یکی SWOP پشت میله های زندان صدا زنگ ها در سال 2019. آن در جریان بوده است برای بیش از یک دهه با نمایشی دستگیری تعداد تبلیغ در FBI منتشر شده در مطبوعات در هر سال. در حقیقت تحت پرچم این ادعا قاچاق عملیات اف بی آی کمک در دستگیری کارگران جنسی.

الکس اندروز از بنیانگذاران SWOP پشت میله های زندان می گوید: اف بی آی همچنان به هدف قرار دادن کارگران جنسی حتی به عنوان سازمان ارائه کرده است برای کمک به اجرای قانون در کمک به افرادی که واقعا قاچاق می شود. "آنها در حال تلاش به بازیگران شک در کار ما" گفت: اندروز در بیانیه ای به جمهوری جدید این هفته. "که خود را کل بازی. آنها می خواهند به سکوت کارگران جنسی و آنها امتناع از کمک به ما در شناسایی و کمک به افرادی که در حال بهره برداری و سپس سعی کنید و خود را به نوبه خود بازداشت و به نوعی از تکان دهنده در معرض."

آنچه واقعا نگران کننده است که در یک لحظه زمانی که کشور توجه این است که در اجرای قانون و سوء استفاده از قدرت خود و وزارت دادگستری می خواهم ما را به خوش آمد می گوید این multijurisdictional عملیات با قدردانی آیا این نهفته نسخه بیان شده توسط QAnon یا بیشتر واجد شرایط نسخه—شاید رها که وجود دارد این است که برخی از "پلیس خوب" کار هنوز انجام می شود. قاچاق انسان است که در حال حاضر در حال استفاده برای ایجاد استثنا به اصلاحات اخیر مانند قانون تصویب شده بعد از پلیس کشته Breonna تیلور در لوئیزویل ، در لوییویل جدید منع بدون دست کشیدن از حملات وجود دارد حک کردن برای قاچاق; همه پلیس نیاز به می گویند که آنها اعتقاد داشتند تحقیق در مورد قاچاق جنسی برای انجام این حملات و جلوگیری از قانون بررسی خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن