قانون هرگز به معنای Ghislaine ماکسول

مردان مانند جفری اپستاین نمی نیاز به سر به Craigslist و یا Backpage برای پیدا کردن زنان و دختران است. او گفته

توسط MASTERNEWSS در 20 تیر 1399

مردان مانند جفری اپستاین نمی نیاز به سر به Craigslist و یا Backpage برای پیدا کردن زنان و دختران است. او گفته بود Ghislaine ماکسول برای آن که توجه کسانی که می گویند او اساسا تحویل آنها به اپستین با نزدیک شدن آنها را خارج از منهتن دبیرستان و یا در Mar-a-Lago. کیفرخواست توصیف ماکسول با استفاده از حضور او به عنوان یک زن برای به دست آوردن قربانیان اعتماد مصرف در سفرهای خرید و تلاش برای رفتار و برخورد آنها به "عادی" ،

این نیست که وزارت دادگستری بود غافل از اپستاین. او رو به فدرال کیفرخواست 15 سال پیش به عنوان جولی K. قهوه ای در میامی هرالد گزارش "متهم مونتاژ بزرگ فرقه مانند شبکه ای از دختران زیر سن قانونی—با کمک زن جوان استخدام—به اجبار به داشتن رابطه جنسی عمل می کند در پشت دیوارهای خود را مجلل اسکله عمارت به عنوان اغلب به عنوان سه بار در روز در شهر پالم بیچ پلیس یافت."

در عین حال در سال 2007 یک دادستان فدرال مشغول به کار با پالم بیچ دادستان به قطع معامله مخفی با اپستین وکلای جلوگیری از او را از مواجهه با اتهامات فدرال. در همان زمان به عنوان قهوه ای می نویسد: این توافق همچنین "اساسا تعطیل مداوم FBI حمله به اینکه آیا وجود دارد بیشتر قربانیان و قدرتمند دیگر کسانی که در اپستین جنایات جنسی." (که دادستان بود و الکس Acosta, آنها مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب به وزارت کار و کسی که یک بار اپستاین مجرم شناخته شد در سال 2019 پایین پا.) به عنوان وزارت دادگستری تبدیل شده به دور از اپستاین آن ramped تا دیگر قاچاق جنسی تعقیب: بین سال های 2005 و 2015, سیاه مردان متهم شدند در 59 درصد از فدرال قاچاق جنسی موارد مربوط به افراد زیر سن قانونی و در 43 درصد از قاچاق جنسی موارد مربوط به بزرگسالان (با توجه به تجزیه و تحلیل توسط قاچاق انسان محقق و تگزاس مسیحی دانشگاه علوم سیاسی ونسا Bouché).

این اتفاقی نیست که مان عمل می کنند یکی از اولین قوانین فدرال در برابر (آنچه در حال حاضر به نام) "قاچاق جنسی" نیز نام سفید برده ترافیک عمل می کنند. قانون کمک به نهادینه کردن این رقم از قاچاق جنسی قربانی. به عنوان مورخ Jessica R. Pilley نشان می دهد در سال 2014 کتاب پلیس جنسی: مان عمل و ساخت FBI قربانی تصور توسط Progressive Era طرفداران قانون بود که از نظر جنسی بی گناه آمریکایی متولد سفید دختر. سپس به او تماس بگیرید شرایط "بردگی" به معنای شد به عنوان پیروی از عواطف واحساسات اما به صراحت می دانم سفید "بردگان" به بردگی گرفته شده بودند. از جمله طرفداران در هل دادن روایت خود از سفید برده داری "همواره در تقابل پا' برده با برده های آفریقایی آمریکایی است." خود مفهوم سفید برده داری Pilley می افزاید: برگزار تخیل آمریکایی از 1880s از طریق 1910s—عصر Jim Crow و هنگامی که سوء استفاده جنسی از زنان و دختران دیده نمی شد توسط طرفداران و یا دادستان به عنوان یک مساوی نگرانی که از "گناه" دختران سفید.

اما چنین گناهی است که هرگز یکنواخت اعمال شود. بسیاری از زنان و دختران اپستاین هدفمند چند صد سال بعد به عنوان روزنامه نگار قهوه ای نشان داد در گزارش های تحقیقی, بودند هرگز فراهم "خوب" وضعیت قربانی. "بسیاری از دختران محروم از خانواده های تک والد خانه یا نگهداری فرزند," او نوشت. کلاس خود سابقه و تجارب فقر قرار دادند و آنها را خارج از آن مفتون دایره کامل قربانی. به عنوان یکی از آنها کورتنی وحشی به او گفت: "جفری تمام دختران که در راه بد, دختران بودند که اساسا بی خانمان. او رفت و پس از دختران که او فکر می کردم هیچ کس گوش دادن به و حق با او بود." زمانی که اپستاین متهم شد در پالم بیچ شهرستان در سال 2005 دادستان اعلام کرده بودند "هیچ قربانیان" در این مورد با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده توسط پالم بیچ پست. دادستان آورده مورد قبل یک هیئت منصفه که در آن رسیدگی به راز و که در آن به عنوان یک جنایتکار محاکمه آنها حتی می تواند به طور قابل توجهی بیشتر شکل نتیجه. معمولا, آنها این کار را در خود به نفع—دفاع هیچ وکیل می توانید تماس بگیرید بدون شاهد. اما در این مورد آنها به نظر می رسد به اپستاین وکلای' امتیاز برای آنها تضعیف ادعا قربانی آنها به عنوان شاهد.

هیئت منصفه شنیده از تنها یکی از 13 دختران که گفته بود پلیس اپستاین آزار آنها و با توجه به منابع با آگاهی از هیئت منصفه رسیدگی پالم بیچ پست گزارش "دادستان Lanna Belohlavek فلفلی دختر با سوال در مورد صفحات رسانه های اجتماعی.... این دختر حساب کاربری مای اسپیس عرضه به دادستان توسط اپستین وکلا به تصویر کشیده نوشیدن مشروب با پسران و صحبت کردن در مورد رابطه جنسی." اسناد بعد از آن نشان داد که یکی از اپستین وکلای Alan Dershowitz حال ارائه این نسخه از رسانه های اجتماعی.

دادستان می تواند به عنوان شهود هر یک از این 12 نفر دیگر که جلو آمد; آنها تنها با نزدیک شدن به سه آنها دو روز اطلاع. یکی گفت: او هرگز موفق به دریافت احضاریه. "من تا به حال هرگز یک فرصت برای صدای من به شنیده می شود" وحشی گفت: پالم بیچ پست. "صدای من بود خاموش توسط همان دولت که قرار بود برای محافظت از من است."

اپستاین قادر به فرار از تعقیب در بخشی چرا که او مناسب مشخصات یک "رابطه جنسی کاسب." اما او با کمک اسطوره ها در مورد دختران که می گویند او آزار آنها بودند که دیده می شود در اصل به عنوان ناتوان از قربانی بودن. مانند اسطوره ها به کمک افرادی مانند Ghislaine ماکسول و دیگران در اطراف اپستاین عایق کردن او—از جمله کسانی که در سیستم قضایی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب