این نظامی آمریکایی زادگاه

MRAPs شد فقط آمدن به ارتش زمانی که من در افغانستان; ما با استفاده از چیزی جز Humvees با درجات مختلف تا زره بنا

توسط MASTERNEWSS در 15 خرداد 1399

MRAPs شد فقط آمدن به ارتش زمانی که من در افغانستان; ما با استفاده از چیزی جز Humvees با درجات مختلف تا زره بنابراین من هرگز تا به حال نارضایتی از ساختمان مانند کولار-چادری مریخ از یکی از سیمان-میکسر-اندازه gas guzzlers. با این وجود من می خواهم یک بار از دست داده $5,000 در مبارزه پرداخت و خرید سهام در یک MRAP شرکت به نام نیروی حفاظت. با توجه به این نکته ضروری از جنگ های پس از آن, من نمیفهمد آن را امن—اگر بدبینانه—سرمایه گذاری است. اما معلوم شد نیروی حفاظت شیوه های حسابداری به عنوان نامنظم به عنوان جنگ که برای آن ساخته شده بود وسایل نقلیه.

بهترین MRAPs آمد از آفریقای جنوبی طراحی و توسعه توسط آفریقای جنوبی نیروهای دفاعی بر اساس درس های آموخته شده از رودزیا و مرز جنگ از 1966-1990 که باید بوده است روشن و تکان دادن پرچم قرمز است. وجود دارد بسیاری از پرچم ها واقعا; MRAPs بودند خیلی بهتر از Humvees در حفاظت از سربازان اما مانند بسیاری از سخت افزار های نظامی آنها بسیار کمک نمی کند در یک "قلب و ذهن" ضد شورشی و گران قیمت برای حفظ و حمل و نقل. به عنوان جنگ عراق زخم و افغانستان استقرار اعداد کاهش خدمات تجربه MRAP تقاضا.


در سال 2012 MRAP اول شد و در دسترس برای انتقال به آمریکا و سازمان های پلیس تحت پنتاگون 1033 برنامه که از زمان کلینتون سال تا به حال ارائه شده پلیس با مازاد مهمات نظامی آب و دنده سلاح گرم و وسایل نقلیه. پلیس پرداخت تنها برای حمل و نقل و تعمیر و نگهداری با این شرط که آنها "استفاده کنید و یا از دست دادن" استعداد دنده ظرف یک سال از دریافت آن است. حتی مدارس و دانشگاه ها رو در ولگردی و قانونی شکنی: دانشگاه ایالتی اوهایو پلیس یک MRAP برای "فوتبال ماموریت و بحرانی دیگر حوادث است." اگر شما آشنا با 1033 برنامه در همه, آن را احتمالا از پنتاگون-مجهز ubermilitarized نیروهای پلیس که فرود در فرگوسن میسوری در سال 2014 و وحشت معترضان تیراندازی مرگ مایکل براون توسط یک پلیس محلی. پس از فرگوسن, باراک اوباما, قرار دادن محدودیت های جدید در 1033 محرومیت پلیس از دریافت نظامی دنده که "می توانید بیگانه و ارعاب ساکنان محلی و ارسال پیام اشتباه است." در سال اول خود را در دفتر تهمت نورد این محدودیت با دادستان کل جف جلسه گفت که تصمیم اوباما "قرار سطحی نگرانی های بالاتر از امنیت عمومی." یک بار دیگر پلیس را نظامی سلاح گرم سرنیزه و MRAPs.


یک خودرو زرهی پارک شده در یک مجتمع شهری bugged پدرم و هنگامی که چیزی اشکالات Dr. Gary E. Farwell, U. s. Air Force (بازنشسته) او طول می کشد عمل است. پس از ما از دست داده برادر من مارک در سقوط یک هلیکوپتر در آلمان, او یک ستاره طلا ، او نوشت: در مورد محل دو شاخه شدن وضعیت نظامی Gold Star خانواده ها برای نیویورک تایمز' در جنگ وبلاگ و وال استریت ژورنال. زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هزینههای ستاره طلا پدر شب درجاي خان برای حمایت از هیلاری کلینتون, پدر وزن در در زبان محلی کاغذ در ویرجینیا. "من با خان—و من جناح راست جمهوری خواه" او گفت:. "قلب من می رود به خان خانواده من می تواند مربوط به خان ، من می تواند به این افراد که قرار است به عنوان در حال اجرا در کشور ما به بخش, الهام بخش, احترام برای کشور ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن