فاسد ترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا

سنگ antics خود جلب کرد موشکافی شدید پس از انتخابات به عنوان محققان جستوجو کرد ارتباط بین مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط MASTERNEWSS در 22 تیر 1399

سنگ antics خود جلب کرد موشکافی شدید پس از انتخابات به عنوان محققان جستوجو کرد ارتباط بین مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی و دخالت. کنگره محققان مورد سوال سنگ در طول در مورد او مستقیم و تعامل با ویکی لیکس و همچنین ارتباطات از طریق یک واسطه. سنگ را انتخاب کرد به دروغ چند بار به خانه کمیته اطلاعات در مورد آنچه اتفاق افتاده بود. او همچنین تهدید شاهدان که می تواند در تضاد با نسخه خود را از حوادث. زمانی که میزبان رادیو و سابق ویکی لیکس واسطه سفت Credico گفت که انتشار اطلاعات در مورد آنچه اتفاق افتاده بود سنگ بمباران او را با قهر گرافیک پیام. "من آماده" جزئیات یکی از ایمیل های خود را. "بیایید آن را در. آماده شدن برای مرگ دیک پمپاژ."

مشاور ویژه رابرت مولر را متهم سنگ در سال گذشته در هفت فقره از جمله اظهارات نادرست به کنگره و شاهد دستکاری. سنگ انجام خود را به خوبی در دادگاه: قاضی امی برمن جکسون تحمیل تهوع منظور در او و پس از او نوشته شده یک تصویر از جکسون در صورت کنار ضربدر در Instagram. یک سی منصفه او را گناهکار در ماه نوامبر. دادستان فدرال در ابتدا توصیه می شود یک جمله از هفت تا نه سال در زندان است. سپس دادستان کل لایحه Barr و وزارت دادگستری درجات بالایی مداخله در سنگ از طرف برداشت که توصیه و ارسال به مراتب بیشتر ملایم یک در جای خود.

"آنچه من شنیده ام—بارها و بارها—بود که راجر سنگ بود که درمان متفاوت از دیگر متهم به دلیل ارتباط خود را به رئیس جمهور" هارون Zelinsky یکی از دادستان فدرال که ترک مورد در اعتراض به کنگره گفت در ماه گذشته. "به من گفته شد که این اقدام آمریکا وکیل برای ناحیه کلمبیا, تیموتی شیا بود دریافت فشار سنگین از بالاترین سطح از وزارت دادگستری برای برش سنگ و که باراک اوباما صدور حکم عزل دستورالعمل حذف ما شد و بر اساس ملاحظات سیاسی. من همچنین گفته بود که این اقدام آمریکا وکیل بود به سنگ مانند کم سابقه مطلوب درمان, چرا که او 'ترس از رئيس جمهور.'"

اگر وزارت دادگستری نشان داد همان مراقبت و نگرانی برای متهمان' تندرستی در هر مورد آن را دنبال آن می تواند در دفاع از خود در شرایط خاص برای سنگ. اگر دادستانی کل نشان داد همان تعصب در مخالفت با احکام طولانی مدت برای هر متهم را تحت تعقیب قرار, آن می تواند توجیه مداخله خود در این مورد. اگر تهمت بود مایل به رایگان فدرال زندانیان محکوم به غیر جرایم خشونت آمیز که نیست دوستان خود و یا متحدان او می تواند ادعا می کنند یک برگ انجیر از اعتبار در اینجا. کاخ سفید صرف چند هفته گذشته تهدید معترضان با ده سال زندان برای خرابکاری مجسمه. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت معتقد است در زندان لغو آن سرسپردگان و جرم حبس برای هر کس دیگری.

مغلوب ساختن پیشی جستن تخفیف از سنگ جمله اجتناب ناپذیر بود, در راه; ضمنی سوگند fealty بین رئیس و underling کاهش هر دو روش. در یک redacted بخشی از مولر, گزارشویژه, مشاور رییس دفتر اشاره کرد که تهمت بود کمتر از راستگو در هنگام پاسخ دادن به نوشته سوالات در مورد سنگ از محققان. مولر این تیم گفت: این شواهد که مغلوب ساختن پیشی جستن "در نظر گرفته شده برای تقویت سنگ اظهارات که او نمی خواهد با دولت همکاری کنند زمانی که رئیس جمهور به احتمال زیاد قابل درک است که سنگ به طور بالقوه می تواند با ارائه مدارک و شواهد است که می تواند عوارض جانبی به رئیس جمهور." آن رفت:

در نوامبر 28, 2018, هشت روز پس از رئیس جمهور خود را مشاهده کنید نوشته شده پاسخ به مشاور ویژه رئیس جمهور با انتقاد از "کوه در می رم" و گفت که سنگ بود "بسیار شجاع" برای همکاری با دادستان. پنج روز بعد در تاریخ 3 دسامبر 2018 رئیس جمهور تحسین سنگ برای داشتن "جرات" نه به شهادت علیه او. این اظهارات و همچنین به عنوان کسانی که افتخار سنگ و Manafort در حالی که توهین به مایکل کوهن یک بار کوهن تصمیم به همکاری, پشتیبانی استنتاج است که رئیس جمهور در نظر گرفته شده برای برقراری ارتباط یک پیام است که شاهدان عینی می تواند پاداش برای امتناع از ارائه شهادت نامطلوب به رئیس جمهور و تحقیر اگر آنها تصمیم به همکاری می نماید.

اکثر مردم احتمالا تصور فساد در سکوت گفتگو پشت درهای بسته که در آن تنها می تواند کشف شده توسط سر سخت روزنامه نگاران و یا مجهز دادستان. مغلوب ساختن پیشی جستن بزرگترین نوآوری است که به سادگی انجام اعمال فاسد در چشم ساده. مطمئن شوید که او می توانست بی سر و صدا گذشت همراه یک پیام مخفی به سنگ یا Manafort که وعده داده شده پشتیبانی در صورت نبود آنها به نوبه خود در برابر او. اما چرا به این مشکل ؟ چند پست در توییتر و گاه به گاه سخن گفتن در یک مصاحبه تلویزیونی انجام خواهد شد همان هدف است. روز روشن نیز کمک می کند تا پنهان شوم مفاهیم. اگر آن را واقعا خیلی بد متوسط ناظر ممکن است بپرسید که چرا او آن را انجام دهد ،

بنابراین آنچه که باید انجام شود در این مورد ؟ رئیس جمهور تصمیم به عفو و یا رفت و آمد است نهایی و قطعی; نه کنگره و نه دادگاه می تواند به سرنگونی آن است. و در عین حال سنگ تخفیف تنها می تواند به عنوان یک ناب سوء استفاده از قدرت. مجلس نمایندگان خواهد بود به طور کامل توجیه در باز کردن یک استیضاح پرس و جو به حرکت می کند. (مجلس سنا محاکمه ممکن است غیر ممکن است در طول یک بیماری همه گیر است.) اگر بار تا به حال هیچ حس افتخار و یا صداقت او خواهد استعفا در اعتراض. اگر سناتور جمهوریخواه که میت رامنی به حال هر خود احترام آنها را محکوم رئيس جمهور را به فساد و کار به حذف او را از دفتر.

اما آمریکایی ها باید در انتظار هر یک از این افراد و یا موسسات برای برگزاری تهمت پاسخگو در هر راه معنی دار. رئیس جمهور مراقبت تنها در مورد خود و بقای خود و بیش از حد بسیاری از مردم در قدرت مراقبت تنها در مورد رضایت او را برای رسیدن به اهداف خود. اگر آمریکایی ها می خواهید برای دیدن رئیس جمهور برای خود فساد آنها را مجبور به انجام آن خود را در ماه نوامبر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن