این کوته فانتزی از بازگشت به "عادی"

در آغاز ماه مارس وجود دارد مقدار زیادی از نشانه هایی است که زندگی عادی خواهد بود به زودی طرح میتوانست در ایالا

توسط MASTERNEWSS در 2 تیر 1399

در آغاز ماه مارس وجود دارد مقدار زیادی از نشانه هایی است که زندگی عادی خواهد بود به زودی طرح میتوانست در ایالات متحده آمریکا: دولت چین تا به حال قرنطینه یک شهر از 11 میلیون; دولت ایتالیا ممنوع مجامع عمومی و سفر. اما در ایالات متحده فروشگاه ها باز NBA در جلسه بود و اولین stay-at-home سفارشات هنوز هفته دور. سپس در مارس 11, تام هنکس بیمار در استرالیا. آواتار از milquetoast آمریکا نرمال تا به حال تسلیم به آنچه که ما در آغاز تنها به تماس Covid-19 در آن زمان. من به عنوان منعکس کننده در آن در حال حاضر پس از چند ماه از انزوای اجتماعی خود سرنوشت بافندگی غیر طبیعی زیادی در حافظه من بود شب گذشته در یک فیلم آخرالزمانی. آن شب رئیس جمهور تهمت تعطیل سفر از 26 کشور اروپایی است. احساس بحران ناگهان در مجموعه تودرتو خود را در درون آهسته گردش بحران است که در حال حاضر زندگی در آمریکا است. آن را یک شبه هنجار فرسایش.

در ماه های پس از Covid-19 مختل کرده است آنچه که ما در حال حاضر به یاد داشته باشید به عنوان "زندگی عادی است." بسیاری از ما احتمالا می خواهید به عقب بر گردیم به "عادی" اما هیچ کس واقعا نمی داند آنچه که ما می خواهم برگردیم به این که آیا ما می توانیم و یا اگر ما حتی باید.

در اوایل ماه مه یک مرد معترض آریزونا مستند سفارش گفت که او و همکار او تظاهر می خواستم به "رسیدن به کار و زندگی خود مانند طبیعی است." در اینجا نرمال به نظر می رسد در ابتدا به چیزی کسل کننده بتن و معقول—کسی که مبارزه را اجاره می, طبعا مانند او درآمد از دست رفته بازگشت. اما این تظاهرات با استفاده از آن عادی است aspirational متعلق به قلمرو فانتزی نسبت به workaday واقعیت. مرتبط با آن را به عنوان در حال حاضر به بازگشایی اقتصاد "عادی" نیز حاکی از بی حد و حصر رفاه و راحتی توانایی به فروشگاه و خدمت در یک فروشگاه بزرگ در حومه شهر. منجر به زندگی ما مانند حالت عادی یعنی در بخش های بزرگ به بازگشت به آن توهمات.

فریب طبیعی است که به عنوان شپشو آن را به عنوان اغلب بود و ما حداقل به آن استفاده می شود. آشنایی بود محور جو بایدن سیاسی تجدید نظر ، او فعالیت خود را در یک وعده به بازگشت به ایالات متحده به زمان قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن چرخد و از تلویزیون واقعیت به سیاست است. در مارس بحث مرحله بایدن گفت دموکرات ها او را درک نمی کنند چه بود بنابراین نگران کننده در مورد گذشته: "سیاست های گذشته فکر می شد که بد نیست."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن