مبهم پیمان است که می تواند کشتن جهانی سبز بازیابی

اتحادیه اروپا این هفته است بحث "نوسازی" ECT به آن را در خط با توافق پاریس. کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که ت

توسط MASTERNEWSS در 18 تیر 1399

اتحادیه اروپا این هفته است بحث "نوسازی" ECT به آن را در خط با توافق پاریس. کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که تغییرات به حذف داخل اتحادیه اروپا ادعا می کند—تقریبا دو سوم از شکایت که آورده شده است تحت ECT—از طریق "منسوخ" ISDS روند. اختلافات آنها استدلال می کنند در حال حاضر تحت پوشش خود اتحادیه اروپا تجارت و بازرگانی مقررات. قابل توجه بین بردن دعاوي بلوک هنوز هم حفظ شرکت های اروپایی امکان را به شکایت علیه دولت در خارج از اتحادیه اروپا هر چند کمیسیون دولت است که در آن امید به "اصلاحات" ECT را ISDS روند کلی و "اطمینان از ECT بهتر منعکس کننده تغییر آب و هوا و انرژی های پاک انتقال اهداف است."

پیوستن به تماس با دوستان زمین اروپا و برخی از 260 دیگر سازمان های جامعه مدنی از دیگر نمایندگان مجلس در حال حاضر فشار برای تغییرات بزرگتر—و حتی برای خروج از ECT به طور کامل. در روز سه شنبه 13 نفر از اعضای پارلمان اروپا نوشت که ISDS فرایند نیاز به "اوراق یا اساسا اصلاح و محدود است." باید کسانی که شکست مذاکرات آنها توصیه همکاران خود را "توسعه مسیرهای به طور مشترک به خروج از پیمان منشور انرژی در صورتی که مذاکرات شکست بخورد." کشورهای عضو اتحادیه اروپا خروج یکهو طرفداران دلیل خواهد آنها را به اندازه کافی اهرم برای مذاکره از بازمانده بند است که اجازه می دهد تا سرمایه گذاران به ادامه پیگرد دولت امضا برای 20 سال پس از ترک. آن را نیز می تواند معامله یک ضربه خرد کردن به بودجه ECT دبیرخانه شیرها' به اشتراک گذاری است که توسط کشورهای اروپایی و از بین بردن مانع اصلی برای گرفتن جهان از سوخت های فسیلی است.


در علاوه بر این به 53 کامل اعضای ECT چندین کشور در حال انتظار در بال به "تن دادن" به این پیمان از طریق فرآیندهای رسمی و خود را به آن حقوق سرمایه گذار مقررات. برای چند سال گذشته ECT دبیرخانه تحت فشار قرار دادند به بیشتر کشورهای آفریقایی امضا به ویژه با فشار برای آمریکای لاتین و کشورهای آسیایی را برای پیوستن به عنوان به خوبی.

زمین به دولت برای پیوستن به ECT—ساخته شده در سمینارها و کنفرانس های برگزار شده توسط دبیرخانه—استوار بر عضویت حال جذاب برای سرمایه گذاران خارجی به خصوص در کشورهای که انرژی بخش ها توسعه نیافته است. هیچ شواهد تجربی اثبات می کند که مورد سیسیلیا الیوت هماهنگ کننده پروژه برای تجارت و سرمایه گذاری در این فراملی موسسه (TNI) و همکاری نویسنده و جامع 2018 گزارش ECT به من گفت. در عین حال با ثروت پس از فرار در جنوب جهانی در طول زمان همه گیر تر از هر سال در تاریخ ثبت شده و بسیاری از مکان ها هنوز فاقد برق قابل اعتماد می تواند جذاب را ارائه می دهند. نمایندگانی از دبیرخانه او می افزاید: باید "به طور عمده صحبت شده به انرژی وزارتخانه" است که تخصص در بخش انرژی به طور خاص اما "هیچ آگاهی از خطرات ناشی از سرمایه گذار معاهدات به دلیل آن را به طور معمول وزیران تجارت و یا وزرای مالی که مقابله با آن." به عنوان یک نتیجه دولت ها شروع به پریدن کرد به امضای 2015 منشور انرژی غیر الزام آور سند که الیوت گفت: "بسیار اولین گام برای الحاق خط." همانطور که در حال حاضر جدید الحاقیه ها در انتظار در انتظار نتایج حاصل از فرایند نوسازی آغاز کرده است در سال 2018 که شامل رسیدن به یک اجماع در میان همه ECT را امضا کرده اند ،

به لطف فراگیر زبان پیمان حتی فردی سهامداران در شرکت های انرژی واجد شرایط هستند به شکایات تحت ECT را ISDS روند خسارت. در علاوه بر این به نهایی پرداخت ایالات متحده شکایت کرد که مجبور به پرداخت به طور متوسط از $4.9 میلیون دلار در هزینه های قانونی متحمل شده توسط این فرآیند با توجه به جهانی داوری بررسی و مطالعه و اما هزینه ها می تواند بسیار بالاتر است. سرمایه گذار آوردن شکایت می شود برای تصمیم گیری که در آن داوری برگزار می شود. بانک جهانی مرکز بین المللی برای حل و فصل اختلافات سرمایه گذاری انتخاب محبوب است اما اتاق های بازرگانی و نهادهای دیگر میزبان می تواند به عنوان به خوبی. فقط تعداد انگشت شماری از شرکت های حقوقی در سراسر جهان تخصص به حرکت رسیدگی داوری با تیم وکلا اغلب ساخت 3000 $در هر سر هر ساعت در مواردی است که می تواند کشش در سال است. از دست دادن یک ISDS مورد می تواند نابود کشورها در حال حاضر بودجه استرس در میان همه گیر—به خصوص کم درآمد و با درآمد متوسط سازمان ملل در جنوب جهانی در حال حاضر تحت فشار مالی.

"شرکت ها تمایل به استفاده از این معاهدات به تهدید دولت. آنها خود سانسور برای ترس از داشتن پس از آن به صرف میلیون ها و یا میلیاردها" در روند شکایات گفت: الیوت. "حتی اگر طرح دعوی در دادگاه نیست و تحقق در پایان آن یک مثال روشن است که سوخت های فسیلی سرمایه گذاران خواهد شد و استفاده از آن برای دفاع از وضع موجود است. تیک تاک ساعت است و در بحران آب و هوا. واضح است که این یک معاهده است که محافظت از سوخت های فسیلی, شرکت ها و در این زمان زمینه آن نباید وجود داشته باشد." در حال حاضر آلمان در حرکت به سمت بسته شدن آن در نیروگاه های زغال سنگ این کشور پرداخت زغال سنگ عملیات میلیاردها دلار به طوری که آنها نمی آوردن موارد تحت ECT; اگر کشورهای کوچکتر مجبور به پرداخت آن مبالغ فاز می تواند از نظر مالی غیر ممکن است.


این ایالات متحده است که یک عضو از ECT. اما شرکت های ایالات متحده با کسب و کار در خارج از کشور اغلب درگیر در آنچه به نام "پیمان خرید" ترکیب در مکان مناسب تجاری ، به طور کامل متعلق به هلند-ثبت شرکت تابعه از انرژی ایالات متحده شرکت NextEra برنده یک مورد در برابر اسپانیا تحت ECT بیش از سابق جناح راست دولت nixing از یک خوراک در تعرفه ها برای انرژی خورشیدی است. در میان اولین سیاست های تصویب شده توسط سوسیالیستی حزب کارگران (PSOE) دولت که در آن زمان قرار داشت که خود را معکوس سلف ضد سیاست های خورشیدی. هنوز رزولوشن این مورد به معنی اسپانیا در حال حاضر مجبور به پرداخت $329 میلیون. اسپانیا شده است موضوع را به بیشترین شکایات از هر الکتروشوک امضاء شده مجبور به پرداخت حدود 1.1 میلیارد دلار برای 16 از 48 مجموع شکایات علیه آن شد که حل و فصل به نفع سرمایه گذاران است. 28 هنوز حل نشده ادعا می کند می تواند اجرا شود تا در مجموع لایحه $8.1 میلیارد دلار است.

NextEra مورد بیشتر برجسته تغییر دینامیک در ECT موارد است. در حالی که برای اولین بار ده سال شکايات تقریبا بطور جهانی به ارمغان آورد توسط سوخت های فسیلی شرکت های دهه گذشته شاهد افزایش تعداد شکایت در مورد کشورهای تغییرات در انرژی های تجدید پذیر قانون پیوستن آن مربوط به سوخت های فسیلی است. اغلب الیوت می گوید: tشلنگ آوردن شکایت به نمایندگی از انرژی های تجدید پذیر شرکت "عمدتا مالی سرمایه گذاران نیز باید سرمایه گذاری در سوخت های فسیلی" و منابع کافی برای حرکت به داوری. دارایی های مدیریت غول خیابان دولت پیشتاز و بلکراک به ترتیب NextEra بزرگترین سهامدار. در همه 53 درصد از ECT ادعا شده است در زمینه خصوصی حقوق صاحبان سهام سرمایه گذاران و یا دیگر منافع مالی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن