تنها کسی که نمیفهمد چگونه برای مصاحبه با مغلوب ساختن پیشی جستن

شما ببینید بسیاری از این ویژگی ها در والاس یکشنبه مبادلات با رئیس جمهور. وقتی که تهمت شکایت "در حال حاضر آنها

توسط MASTERNEWSS در 31 تیر 1399

شما ببینید بسیاری از این ویژگی ها در والاس یکشنبه مبادلات با رئیس جمهور. وقتی که تهمت شکایت "در حال حاضر آنها می خواهند به آن را به 1619 پروژه. از کجا آمده بود? چه آن را نشان?" والاس قطع قطار خود را از فکر کرد و گفت: "این بردگی است." هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار داشت که جو بایدن می خواهد پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس والاس interjected: "او نمی کند." وقتی که تهمت ادعا کرد که ایالات متحده دارای یکی از بالاترین coronavirus میزان مرگ و میر در کشور—در نهایت وادار کردن یک کارمند به یک doctored نمودار—والاس عقب رانده آشکار کاخ سفید را ناقص روش. اما والاس تیز ارز بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا می کنند که او "aced" یک آزمون شناختی طراحی شده برای نشان دادن اگر کسی مبتلا به زوال عقل به ویژه قابل توجه است.

والاس: اتفاقا من در زمان این آزمون بیش از حد زمانی که من شنیده ام که شما تصویب آن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن: آره چگونه شما انجام دهید ؟

والاس: آن را نه به خوبی آن است که سخت نیست ، آنها یک تصویر و آن را می گوید "آنچه را که" و آن را یک فیل.

مغلوب ساختن پیشی جستن: هیچ هیچ هیچ ...شما ببینید که همه ارائه اطلاعات نادرست.

والاس: خوب, این چیزی است که آن را بر روی وب.

تهمت: همه چیز در ارائه اطلاعات نادرست. چرا که بله چند سوال اول بسیار آسان است اما من شرط می بندم شما حتی نمی تواند پاسخ پنج پرسش است. من شرط می بندم شما نمی تواند آنها بسیار سخت گذشته پنج پرسش است.

والاس: خوب یکی از آنها تعداد را از 100 توسط seven.

مغلوب ساختن پیشی جستن: اجازه بدهید به شما بگویم ...

والاس: نود و سه.

مغلوب ساختن پیشی جستن: ... شما نمی تواند پاسخ — شما نمی تواند پاسخ بسیاری از سوالات.

رئیس جمهور دروغ در مورد آزمون های در حال مضحک و نه شایسته احترام و یا احترام; والاس می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن او نازک و بریدن از هر علاقه جای خود خاردار اقدامات تحریک آمیز در مورد عکس از یک فیل و شماره 93.

این ممکن است به عنوان نزدیک به عنوان کسی که به واز تماس مغلوب ساختن پیشی جستن "احمق" به چهره اش پس از او وارد کاخ سفید است. قطعا آن را نشان می دهد والاس برتر حیله گری است. درخواست رئیس جمهور یک سوال در مورد سیاست و او سعی خواهد کرد و rope-a-dope شما در جریان بی پایان گفتمانی روزی که به ناچار به بازگشت به خود را شخصی نارضایتی. رئیس جمهور در واقع نمی دانم هر چیزی در مورد سیاست و از او مراقبت می کند تا یاد بگیرند. والاس که می شود این نگه می دارد چیزهای ساده است. او می پرسد چگونه تهمت می تواند ادعا می کنند برای محافظت از افراد با شرایط از پیش موجود که او حتی نمی باید یک طرح مراقبت بهداشتی. او می پرسد که چرا رئیس جمهور مباهات است در مورد انجام به خوبی در آزمون است که می پرسد شما را به شناسایی یک نقاشی از یک فیل. او با هدف کم به عبارت دیگر و نتایج نشان می دهد رئیس جمهور برای آنچه که او است: بیهوده و بی کفایت گنگ است.

والاس است که بطور قابل توجهی کمک این واقعیت است که او با این نسخهها کار در رادیو فردا. هیچ کس نمی تواند متهم فاکس اخبار ضد تهمت تعصب پس از همه این را می دهد والاس قابل توجهی پوشش برای پرسیدن سوالات دشوار. در این راه والاس مزایای خود را از شبکه execrable نظر برنامه ها: آزادی برای مقابله با مغلوب ساختن پیشی جستن; امتیاز داشتن دسترسی به او را در وهله اول. والاس باید اضافه نیز می دهد: اعتبار فاکس نیوز اخبار بخش هر چند کاهش یافته است و هنوز هم استفاده می شود برای شستن grotesqueries از Sean Hannity و Tucker Carlson.

ترک که به کنار اما والاس با استفاده از پلت فرم خود را به انجام چیزی است که به ندرت اتفاق افتاده است بیش از گذشته سه و نیم سال: او را به عقب رانده و در زمان یک پوند گوشت از رئیس جمهور. والاس بود محترمانه ترین بخش اما او نشان داد که او مایل به دریافت یک کمی بی ادب—و او به نظر می رسید به مزه آن لحظات خاص است. او تحت درمان یک دروغگو موضوع راه آنها باید درمان شود حتی اگر آنها فقط اتفاق می افتد به رئیس جمهور. آن را قابل توجه به دلیل آن یک چیز سخت به انجام است. این قابل توجه است چرا که با وجود سهولت نسبی با مغلوب ساختن پیشی جستن آن تقریبا هرگز اتفاق می افتد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب