همه گیر دوران نام تجاری جدید تعریف از جدایی خانواده

Maritza گفت: این چیزی است که او گفته بود. قبل از نشان دادن خود را به شکل او گفت: یخ عوامل از او خواست برای نام

توسط MASTERNEWSS در 27 خرداد 1399

Maritza گفت: این چیزی است که او گفته بود. قبل از نشان دادن خود را به شکل او گفت: یخ عوامل از او خواست برای نام و آدرس نسبی در ایالات متحده است که می تواند عمل به عنوان یک حامی. (وکلای گفت: بسیاری از افراد در Glazer بازداشتگاه در حال حاضر برخی از بستگان در ایالات متحده است.) Maritza پاسخ به این سوال فرض کنید که هر دو او و پسر او ممکن است به ماندن با مردم او را به نام. سپس او گفت: یخ عوامل قرار دادن سند در مقابل او. در حال حاضر که ضامن هویت ایجاد شده بود به او توافق می کنید برای ارسال و پسر او را به ماندن با آنها را ؟ Maritza شروع به وحشت. او برای یک نسخه از فرم اما به ما گفت ماموران گفت که نمی شود لازم است که آنها تا به حال به اندازه کافی و تفسیر آن را برای او.

Maritza نبود تنها کسی بود که گفت: او رو فشار: Andrea مزا مدیر خانواده بازداشت خدمات در RAICES یک تگزاس مبتنی بر مهاجر کمک حقوقی سازمان گفت: یخ گفت: چند خانواده در Karnes که آنها را اجرا کنید به "مشکلات" اگر آنها نمی, ثبت نام فرم. یک مادر به او گفت که وکلا که یک عامل به نام او را "احمق" برای امتناع از ثبت نام.

هنوز هم هر از والدین خواست برای ثبت نام در این فرم خودداری کرد. "من به آنها گفتم که من نمی خواهم به جدا شدن از مادر است که این امر می تواند بد" Maritza گفت. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جدایی خانواده, سیاست, عناوین ساخته شده در سطح بین المللی از جمله در السالوادورکه در آن Martiza است. هر چند سیاست شد و دیگر در هیچ جای مهاجران مانند Maritza مورد آن شنیده بود. "بنابراین من چیزی را امضا نکند چرا که در واقع من نمی دانم آنچه که در این سند به دلیل آن بود در انگلیسی. من نمی دانم اگر آن را به معنای از دست دادن پسر من است."

به عنوان دست پاچه مهاجران خانواده,' داستان برخورد با یخ را تکرار انکار در مورد آن اقدامات برخی از وکلای گفت: آنها احساس ناراحت کننده déjà vu به نیمه اول سال 2018 زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت را تکذیب کرد دولت تا به حال یک خانواده و جدایی سیاست حتی به عنوان مرز افسران جدا شده صدها نفر از خانواده ها است. خشم عمومی و چالش های قانونی در نهایت مجبور مغلوب ساختن پیشی جستن برای پایان دادن به خانواده و جدایی سیاست از طریق فرمان اجرایی. ("بنابراین ما در حال رفتن به باید قوی—بسیار قوی مرزها اما ما قصد داریم به نگه داشتن خانواده ها با هم," مغلوب ساختن پیشی جستن در آن زمان گفت. "من نمی خواهم دید یا احساس خانواده بودن از هم جدا شوند.")



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن