همه گیر دولت رفاه برای یک درصد

علاوه بر این ادعا زندگی بیش از 110,000 مردم پرتاب اقتصاد به خراب کردن و قرار دادن بیش از 30 میلیون نفر از کار

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

علاوه بر این ادعا زندگی بیش از 110,000 مردم پرتاب اقتصاد به خراب کردن و قرار دادن بیش از 30 میلیون نفر از کار همه گیر است ناراحت غنی است. مجبور به ترک خود را منهتن پنت هاوس یا Brooklyn Heights brownstones به آب و مستند سفارشات در Hamptons اقتصادی نخبگان تلاش کرده است به شدت با حال تنزل به اسراف پاسگاه بدون کارگران خانگی یا بوتاکس برای برطرف کردن. "بودن در قرنطینه است مثل این است که در زندان" Ellen DeGeneres شوخی در اوایل ماه آوریل از اتاق نشیمن یک خانه به عنوان coronavirus پخش شد در زندان به سر می برند. در حدود همان زمان جاستین تیمبرلیک احتمالا رو نرمال مسئولیت پدر و مادر برای اولین بار گفت که "24 ساعته پدر و مادر است و نه فقط انسان است." یکی از ساکنان منهتن تونی شرق فوقانی جانبی مشاهده شده است که این بیماری همه گیر را ترک کرده بود او را در تلاش برای استفاده از یک خلاء اما خوشبختانه تا به حال ساخته شده آن را آسان تر برای به دست آوردن یک آسانسور در حال حاضر که بسیاری از همسایگان خود بود decamped خود را به خانه دوم.

شاید که همه مشکلات است و به همین دلیل دولت تصمیم گرفت در اوایل به من قرض بدهید غنی کمک به دست. به گفته نیویورک تایمز مراقبت عمل می کنند -- 2 تریلیون دلار بسته محرک اقتصادی که با ارسال یک زمانی پرداخت 1200 $برای کارگران تحت $75,000—همچنین شامل تعدادی از مزایای مالیاتی برای خوبی کردن از جمله کاهش سود سرمایه مالیات برای یک درصد بالا و دیگر مقررات توضیح داده شده توسط قانون مالیات استاد دانشگاه کالیفرنیا در ایروین به عنوان "فقط پول پارو به افراد ثروتمند." گزارش های اخیر در Marketplace بیشتر یافت می شود که در ترکیب معافیت های مالیاتی برای ثروتمندان در لایحه در مجموع "هزینه خزانه -- که است که می گویند عمومی آمریکا—حدود 257.95 میلیارد دلار برای سال 2020 تقویم سال." در همان زمان مرکز بودجه و اولویت های سیاست تخمین زده شده در این هفته است که به عنوان بسیاری از 12 میلیون نفر از افراد کم درآمد تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است دریافت محرک چک به عنوان یک نتیجه از تشکیل پرونده مالیات است. غیر filers به طور معمول عبارتند از آسیب پذیر ترین: کسانی که با بسیار کم درآمد و افراد معلول است که جلوگیری از آنها را از کار و بی خانمان.

غنی نیز موفق به بیرون آمدن در بالا پس از تزریق از دولت کمک های اولیه به بیمارستان. هفته گذشته بار گزارش داد که تعدادی از خوبی کردن بیمارستان های زنجیره ای است که تا به حال دریافت میلیاردها دلار کمک مالی اضطراری به حال furloughed کارگران و یا کاهش پرداخت های خود را در حالی که مدیر عامل جبران بسته—برخی از با ارزش بیش از $20 میلیون—عمدتا دست نخورده است. "صنعت مقامات استدلال می کنند که furloughs و پرداخت کاهش دهد بیمارستان ها برای ارائه خدمات ضروری در زمانی که همه گیر است gutted خود درآمد" این بار اشاره کرد. "اما بیش از ده نفر از کارگران در ثروتمند بیمارستان ها گفت: در مصاحبه هایی که کارفرمایان خود قرار داده بود سنگین ترین بار مالی در خط مقدم کارکنان از جمله پایین پرداخت می شود, کافه تریا کارگران سرایداران و دستیاران پرستاری." ضروری کارگران که در زمان کاهش پرداخت و سپس در ادامه به طور موثر کمک مالی به حفاظت از کارفرمایان خود را' گزینه های سهام و پاداش در حالی که همچنین خطر قرار گرفتن در معرض روزانه به کوروناویروس. اتفاقا یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که تنها حدود 30 درصد از کارگران ضروری—که به طور نامتناسبی سیاه و اسپانیایی—دریافت hazard pay با کارفرمایان آماده به تکان شدید و سخت آن را به عنوان به زودی به عنوان توجه عمومی در جای دیگر است. هیچ یک از این حتی لمس بلندی فاجعه است که در پایان از اخراج moratoriums وام دانشجویی و وام مسکن انجماد و دیگر coronavirus اورژانس سیاست مانند $600 مکمل برای بیمه بیکاری. (یک BuzzFeed ویرایشگر سادگی سنتز بحران اقتصادی آمده است, تنها چند روز قبل از او گذاشته به عنوان بخشی از آن newsroom را همه گیر-عصر نورد furloughs و ختم.)

پس از آن وجود دارد شرکت های بزرگ (که گمان می کنم همچنین تعداد به عنوان افراد ثروتمند) و بخش مالی و یا موسسات که به طور کلی غیر قابل نفوذ به هر نوع نظارت اجازه دهید به تنهایی واقعی پاسخگویی عمومی. هفته گذشته به نمایندگی از تهمت, دولت, خزانه داری, منشی, Steve Mnuchin حاضر به افشای نام هر کسب و کار است که تا به حال دریافت پول از $500 میلیارد نجات یک حرکت است که می ایستد به عبا گسترده ای در مقیاس سازمانی غارت فدرال امداد در زمانی که سیاستمداران در حال بحث که آیا کارگر می تواند با دیگر محرک را بررسی کنید. به عنوان Bartlett Naylor, یک کارشناس سیاست با گروه عمومی شهروند گفت: رویاهای مشترک "صفر شفافیت است فرش قرمز برای hucksters, schemers و میدان جنگ رفتگران." در ضمن نظارتی جدید تغییر بی سر و صدا دادند مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوران در حالی که رئیس جمهور بود و تهدید به استفاده از نیروی نظامی علیه معترضان می ایستد به خط جیب خصوصی حقوق صاحبان سهام سرمایه گذاران. قانون در حال حاضر اجازه می دهد تا شرکت ها برای شامل قبلا ممنوع در معرض خطر سهام خصوصی در سرمایه گذاری های خود کارگران 401(k) برنامه به طور بالقوه در معرض آن دسته از کارگران به هزینه های بالا است. "خصوصی-حقوق صاحبان سهام در صنعت عظیم کمپین دهنده راه—می خواهد پول خود را" MarketWatch را برت Arends نوشت. "معمولی خصوصی-حقوق صاحبان سهام و مدیریت هزینه 2 ٪ از دارایی به عنوان هزینه سالانه فقط برای نشان دادن و پس از آن طول می کشد 20 درصد از سود هر." حداقل یک تخمین است که می تواند مقدار به صدها میلیارد دلار درآمد جدید برای شرکت های سهامی خصوصی. و به راحتی اگر کسانی که از شرکت های مخزن یا underperform—به عنوان آنها اغلب با وجود طرفداران' هیاهو—آن خواهید بود کارگران که یک بار دیگر در سمت چپ برگزاری کیسه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب