این مهلک تاثیر بزرگ نفت در آمریکا در دانشگاه

استاد دیگری ادعا کرد که از آنجا که جامعه نیست و تلاش زیادی قرار به "پیاده روی پیاده روی" برای کاهش مصرف سوخت ه

توسط MASTERNEWSS در 19 خرداد 1399

استاد دیگری ادعا کرد که از آنجا که جامعه نیست و تلاش زیادی قرار به "پیاده روی پیاده روی" برای کاهش مصرف سوخت های فسیلی را ریاکارانه به کاهش سرمایه گذاری در آنها. این اشتباه فرض هر چند که دو اشتباهات—نه کاهش مصرف و کاهش سرمایه گذاری—سمت راست. همچنین این واقعیت است که بسیاری از افراد و دولت ها و سازمان ها از جمله دانشگاه استنفورد در حال تلاش برای کاهش فسیلی استفاده کنید. هر کسی که می باید.

علاوه بر ابراز نگرانی در مورد از دست دادن صنعت کمک های مالی دیگران مانند استاد بازنشسته و سابق رئیس Stanford Law School پل Brest اصرار کاهش خواهد هیچ تاثیری بر صنعت به هر حال نادیده گرفتن این واقعیت است که چند فسیلی شرکت های پذیرفته شده در سهامداران گزارش می دهد که کاهش مواد خطر ابتلا به آنها را.

در طول یک موضوع مشترک بود و ترس از اقدامات تلافی جویانه از شرکت های نفتی باید استنفورد محروم. ریاست دانشکده زمین, محیط زیست و انرژی دانشگاه علوم استفن گراهام (که او نیز اتفاق می افتد به یک کارمند سابق هر دو شورون و اکسون) تشویق استادان به مخالفت با این قطعنامه هشدار آن را "تضعیف آن مشارکت" با صنعت نفت و گاز "با موفقیت کشت در طول سال" و در نتیجه یک شیفت بودجه "دور از استنفورد نسبت به نهادهای دیگر است." در پایان این نشست استنفورد هیئت علمی مجلس سنا رای دادند بیش از 70 درصد برای حفظ سرمایه گذاری در سوخت های فسیلی است.

صنعت سوخت فسیلی را نفوذ در دانشگاه ها اشاره شده است قبل از. دانشگاه هاروارد کندی مدرسه دریافت کرده است میلیون ها نفر از شل روغن شرکت (در میان دیگر سوخت های فسیلی منافع) و میزبانی رویدادهای اسپانسر شده از طرف این شرکت. دانشگاه تگزاس در آستین انرژی موسسه تامین می شود شورون, اکسون موبیل و دیگر سوخت های فسیلی گروه. و MIT انرژی ابتکار (مارک به عنوان موسسه "مرکز تحقیقات انرژی آموزش و پرورش و توسعه") با بودجه تقریبا به طور کامل توسط سوخت های فسیلی شرکت ها از جمله پوسته اکسون موبیل و شورون. اینها فقط چند نمونه است. در سال 2010 مرکز آمریکایی پیشرفت تجزيه و تحليل ده تحقیقات همکاری بین سوخت های فسیلی, شرکت ها و دانشگاه های ایالات متحده از جمله آریزونا دولت دانشگاه U. C. برکلی, U. C. Davis, دانشگاه ایالتی آیووا ، "در اکثر 10 قرارداد" نتیجه گزارش اظهار داشت: "این دانشگاه داد تا اکثریت کنترل بر بدن حاکم مسئول دانشگاه و صنعت پژوهش داد و در چهار مورد در واقع واگذار کنترل کامل به شرکت شرکت های بزرگ."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن