پیشگامان این اطلاعات غلط صنعت

به عنوان Breitbart را ترس برای Limbaugh نشان می دهد که امروز در جناح راست media نمی آمد از هیچ جا. دو کتاب جدی

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

به عنوان Breitbart را ترس برای Limbaugh نشان می دهد که امروز در جناح راست media نمی آمد از هیچ جا. دو کتاب جدید قول به کشف آن پیش از تاریخ و گسترده معنا که آن را شکسته است آمریکا واقعیت است. کلر پیوند پاتر سیاسی معتادان آهنگ های ظهور گسترده ای باریک از آنچه که او خواستار "دیگر رسانه ها"—هر دو سمت چپ و راست—پس از چاپ خبرنامه از 1950s در حالی که متی Lysiak را خرحمالی انقلاب بیشتر تمرکز دقت در داستان مت خرحمالی زندگی و تاثیر اولیه خود را آنلاین گردآورنده این گزارش خرحمالی. این بسیار متفاوت هستند کتاب: هری پاتر, استاد مدرسه جدید را نگه می دارد (بیشتر) خنثی علمی فاصله از افراد خود را در حالی که Lysiak نوشته است دلسوز بیوگرافی که حرکت در سرعت یک فیلمنامه. اما هر دو نشان می دهد که نزول به اطلاعات غلط و جعلی اخبار امری غیر معمول نیست اما نشان دهنده اوج دهه حقوقی فن آوری و تغییرات اقتصادی کمک کرد همراه با canny کارآفرینان که با حروف بزرگ بر روی آنها.


پاتر تعریف نمی کند دقیقا چه معنی او توسط "رسانه های جایگزین." اما واقعا تنها حس می کند در مخالفت با "جریان اصلی" و یا رسانه های جمعی پدید آمده است که در نیمه اول قرن بیستم در قالب ملی و روزنامه ها و مجلات هالیوود استودیو فیلم و رادیو و تلویزیون ایستگاه. این رسانه ها بزرگ شده با استانداردهای جدید برای هدف گزارش جدید آژانس های فدرال و قوانین منع پخش از درگیر شدن در تعصب. در سال 1927 کنگره تصویب رادیو قانون, نیاز به پخش به نامزدهای سیاسی فرصت های برابر به ارائه دیدگاه های خود. در سال 1949 گسترش کمیسیون فدرال ارتباطات (ایجاد شده تا حدودی در پاسخ به محبوبیت یهودستیزانه radio star پدر کولین) تاسیس "عدالت دکترین" نیاز به پخش انواع به ارائه چندین نقطه نظر در مسائل بحث انگیز است. همانطور که بیشتر آمریکایی ها تنظیم در یک با دقت تنظیم شده جنگ سرد رسانه ها تحت فشار قرار دادند و آنها را نسبت به آنچه مورخ آرتور شلسینگر جونیور معروف به نام "حیاتی مرکز."

تحکیم یک جریان اصلی نیز تقریبا بلافاصله ایجاد مخالفین و جداشدگان. این بود که اغلب هیچ چیز بد است. پاتر کتاب باز می شود در شهر نیویورک در سال 1952 یک لحظه ای که روزانه روزنامه ها شد و به سرعت در حال از دست دادن درآمد حاصل از تبلیغات برای تلویزیون است. Izzy سنگ کهنه کار مترقی روزنامه نگار که خود را در قطب نما روزانهآخرین جناح چپ مشترک-تامین کاغذ در شهرستان ها هنگامی که آن را خورده است. او و همسرش استر در زمان پس انداز خود را و خود را $3,500 قطع بررسی و راه اندازی خود را در چهار صفحه عضویت در خبرنامه: I. F. سنگ هفتگی. سنگ که اختلال شنوایی و بینایی او را نگه داشته و از شرکت به طور کامل در کنفرانس های مطبوعاتی طولانی بود کشت شهرت برای گرفتن داستان از منابع دیگر—خوشهچین آنها از دولت اسناد و مدارک و یا دور ماشین در یک کشتی با پناهندگان به منظور جمع آوری اطلاعات در مورد شرایط خود را. در خبرنامه سنگ توسعه یافته متمایز لحن بیان مترقی نقد دولت آمریکا و رسانه ها که در نگهداری اسرار خود را. او و استر شرط می بندم که مشترک پشتیبانی خواهد آنها را به استقلال و آن را; سنگ کار می کرد برای یک ویرایشگر دوباره. توسط 1960 بسیاری از نیویورک روزنامه رفته بود از کسب و کار. اما وقتی I. F. سنگ هفتگی متوقف چاپ و نشر در سال 1971 آن را به حال 73,000 مشترکین. در میان آنها جوان بودند تحسین که بازسازی آمریکایی روزنامه نگاری به عنوان جنگ ویتنام را شکست و از هم جدا 1950s فرهنگ اجماع.

سیمور هرش برای اولین بار مواجه می شوند سنگ کار در سال 1964. در آن زمان هرش مشغول به کار بود در آسوشیتد پرس; در سال 1966 او و سنگ تا به حال تبدیل شدن به دوستان. هرش بعدها به یاد بیاورید که سنگ به او کمک کرد تا تشخیص دهد که چگونه رسانه های جریان اصلی به حاشیه رانده شده روزنامه نگاران که جرأت شرمسار دولت و تقویت اعتقاد خود را که مردم حق دارند به اطلاعات است که هم رسانه ها و دولت در تلاش بودند برای جلوگیری از آنها را. در سال 1969 یک نظامی whistleblower تماس را ایجاد کرد صدا ؛ صدای, گذشت, نکته در مورد قتل عام در یک روستا در ویتنام که ارتش شد و پوشش تا به هرش بود که پس از آن کار به عنوان یک مترجم آزاد در واشنگتن در سال 1970 او موفق به دریافت جایزه پولیتزر برای پوشش خبری خود از لای.

این صدای تنها یکی از ده ها تن از نشریات کارکنان جوان رادیکال در طول 1960s—مخالفت ملت, سیاه پلنگ در برکلی بارب باروهاو خود انتقادی انرژی های دور برگشت به نفوذ جریان اصلی مطبوعات است. در سال 1971 پس از مقدار داخلی,بحث, نیویورک تایمز منتشر شده پنتاگون مقالات. تن در تلویزیون بود و تغییر بیش از حد. پاتر به شرح زیر رابرت MacNeil یک جوان کانادایی متولد اخبار لنگر در NBC در اواسط دهه 1960 که خود را به طور فزاینده ای سرخورده در مورد راه شبکه های تبدیل قتل عام در ویتنام به بررسی "اتاق جنگ" است که خانواده ها می تواند بیش از شام. MacNeil چپ NBC به نوشتن مردم ماشین و مستقل تا چند سال بعد به او پیوست PBS. در سال 1973 او معتقد دوست خود جیم Lehrer به شرکت میزبان gavel-به-gavel پوشش واترگیت جلسات. خود را در زمان واقعی پوشش و تجزیه و تحلیل شد یک موفقیت بزرگ سه برابر عضویت PBS وابسته است.

در عین حال لیبرال ها بودند و نه تنها آنهایی که در تلاش برای استفاده از ابزارهای جدید و تکنیک های جدید ساخت و فروش. در جالب ترین فصل سیاسی معتادانپاتر توصیف طلوع یک کلاس از محافظه کار سیاسی "تکنسین" که با هم در اطراف Barry Goldwater مبارزات انتخاباتی در سال 1964. قبل از هر چیز در میان آنها بود ریچارد Viguerie که سکه اصطلاح جدید "حق" در سال 1973. با الهام از خلاقیت و نوآوری در تبلیغات پست مستقیم در سال 1965 Viguerie تاسیس سیاسی مستقیم بازاریابی شرکت آمریکایی هدف استراتژی. او ساخته شده خود را اصلی پایگاه داده با دست. قانون فدرال مورد نیاز است که همه کمک های مالی به مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری بیش از 50 دلار است بنابراین Viguerie رفت و به دفتر منشی مجلس نمایندگان به نوشتن نام و آدرس هر آمریکایی که تا به حال اهدا به Goldwater. در آن زمان آنها او را لگد کردن انگشتان دست خود را به حال رفته بی حس اما او منتقل 12,000 نوشته های مغناطیسی بر روی قرقره های نوار. این آغاز یک پروژه ساختمانی از رای دهندگان پایگاه داده است که جمهوری خواهان در نهایت مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به رونالد ریگان انتخاب شد در سال 1980. و در بسیاری از حواس Viguerie مدل کسب و کار—که به او co-مالکیت پایگاه های داده است که او توسعه یافته برای هر مشتری, پیش بینی, روش های اخیر شرکت های فن آوری مانند Facebook یا Palantir.

وجود دارد تفاوت مهم میان این آمار و ارقام که پاتر گروه با هم به عنوان جایگزین فعالان رسانه ای. اگر چه هر یک از آنها را دیدم خود را به عنوان ایجاد جایگزین های عمده ملی و روزنامه ها و تلویزیون و رادیو و, شبکه های رسانه کارآفرینان از چپ بودند و نه در نظر گرفتن هدف در این مفهوم است که رسانه ملی می تواند قابل اعتماد است. آمار و ارقام مانند سنگ هرش و MacNeil مشترک آرمان از دقت و حقیقت گفتن که نیویورک تایمز و سه بزرگ شبکه های تلویزیونی استادانی. اگر آنها انتقاد روزنامه نگاری جریان اصلی آنها را در روح به طور کامل از دستیابی به, به جای رها کردن آن ماموریت.

در مقابل محافظه کار فعالان رسانه ای شد ساخت یک رادیکال تر ادعا می کنند: که روزنامه نگاری بی طرفی خود را غیر ممکن بود یک توهم—و یا حتی بدتر. آنها همچنین به منابع مالی قابل توجه برای مبارزه است. برخی از درو در خانواده و اقبال به پرداخت هزینه برای پروژه های خود را در حالی که دیگران بهره مند از حمایت از شرکت های بزرگ است که آنها در دفاع در مقابل سازمان کار و مقررات دولتی. پایان جنگ سرد و تعمیم اینترنت را ایجاد فرصت برای آنها برای پیشبرد این ادعا و به طور چشمگیری گسترش مخاطبان خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن