پلیس یک اشتباه

"نیروی جدید در مواجهه با خصومت از حزب ویگ از قضات دادگاه های بخش و از محله شوراها که صلاحیت قانون به نظر می رس

توسط MASTERNEWSS در 13 خرداد 1399

"نیروی جدید در مواجهه با خصومت از حزب ویگ از قضات دادگاه های بخش و از محله شوراها که صلاحیت قانون به نظر می رسد به تجاوز" آدم Zamoyski در کتاب خود نوشت فانتوم ترورکه اسناد و مدارک پارانویا در میان اروپایی ضد انقلابی رهبران پس از جنگ های ناپلئون. "این به طور گسترده ای محکوم کرد به عنوان حمله به آزادی های مدنی تلاش دولت برای ایجاد یک ارتش خصوصی و معرفی 'جاسوسی' به این کشور و به طور کامل سازمان ملل متحد در انگلیسی. زمانی که آنها برای اولین بار به نظر می رسد در خیابان در لباس آبی رنگ و کلاه بالا (آبی tailcoat و سفید اردک در تابستان) تنها سلاح خود را یک سر و صدا و truncheon اعضای جدید نیروی بودند یا تمسخر با القاب مانند " گریز صهلر,' 'کم,'', خام, خرچنگ دریایی " و " جنی Darbies,' (ژاندارم) و یا تخطئه به عنوان ظالمان و جاسوسان."

ایجاد نیروهای پلیس آمریکا خواهد بود نه کمتر بحث برانگیز است. در 1830s و 1840s شهر نیویورک شد به طور منظم موجب ویرانی شورش و جرم امواج. محلی پاسبان بودند یا نمی خواهند و یا قادر به اعمال هر نوع سفارش بر رشد کلان شهر. اصلاح طلبان و برخی از روزنامه ها خواستار اقدام از مقامات منتخب خود را. اما رهبران محلی بصورتی پایدار و محکم در برابر ایجاد هر نیروی که شبیه انگلیسی ها اشغال نظامی در دوران انقلاب که هنوز هم درنگ در حافظه است.

"که ترش احساس ادامه داد: احساس می شود برای نسل و مردم را دیدم پیشنهاد نیروی انتظامی به عنوان یکی دیگر از اشغال ارتش وفادار به شهردار و ساکنان" مورخ بروس چادویک نوشت: در قانون & اختلالخود تاریخ NYPD را پر سر و صدا قرن 19 ریشه. "نیویورک و مردم در سراسر کشور نیز می ترسید هزینه زیادی بزرگ و حرفه ای نیروی. این کشور تا به حال فقط مبهوت از طریق دو رکود و مالی فاجعه بار وحشت از 1837; شهروندان مراقب باشید با هر پنی از هزینه های عمومی و یک نیروی پلیس را مقدار زیادی از پول هزینه."

یک تعریف اصل دموکراسی آمریکایی است که کنترل غیر نظامی از ارتش—که هر ژنرال و دریاسالار پاسخ به رئیس جمهور در تمام زمانها و می توان رد کرد و توسط او به هر دلیلی. دولت و رهبران محلی در مقایسه با اغلب گردانیدن قابل ملاحظه ای کمتر تحت تاثیر قرار. حتی در شهرستانها که در آن اصلاحات فکر شهرداران پیروزی بالاتر آنها خودشان می گیرند با ترکیب تاثیر پلیس اتحادیه دادستان و نیروهای دیگری که به نفع وضع موجود. فدرال نفوذ بود که در حال حاضر به صورت پراکنده نیز در حال حاضر پایانی سریع. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را به طور کلی وکیل وزارت دادگستری تا حد زیادی رها تلاش خود را برای اصلاحات در ادارات پلیس محلی از طریق رضایت درجه و دیگر حقوق مدنی ابزار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن