پلیس را "سگ گله" مشکل

درک چوین آموخته است که چگونه به عنوان یک پلیس از وزارت دفاع است. هشت سال چوین در خدمت به عنوان یک نظامی افسر پ

توسط MASTERNEWSS در 22 خرداد 1399

درک چوین آموخته است که چگونه به عنوان یک پلیس از وزارت دفاع است. هشت سال چوین در خدمت به عنوان یک نظامی افسر پلیس در ارتش ذخیره و هر چند او هرگز گل رز بالاتر از رتبه E-4—تاریخ پرداخت درجه اعطا شده به بیشترین سطح ورود سربازان در عرض یک یا دو سال -- او خود را نظامی اعتبار خود را در نرم افزار به یک مینیاپولیس افسر پلیس در سال 2001 با توجه به ستاره و راه راه. در زمان خود در نیروی او تعلق حداقل 17 سوء شکایت. سپس در مارس 25, او با قرار دادن زانو در جورج فلوید گردن به مدت هشت دقیقه خفه او را به مرگ.

در آوریل 2015 در نورث چارلستون کارولینای جنوبی, افسر پلیس به مایکل Slager شات فرار والتر اسکات پنج بار در پشت قتل او سپس گفت dispatchers که اسکات بود "برداشت من تیزر." اطرافیان را تصویری نشان داد در غیر این صورت و Slager شد و در نهایت محکوم به فدرال حقوق مدنی نقض و به زندان فرستاده می شود برای 20 سال است. Slager بود که سفید بود و یک جانباز از گارد درست مثل اسکات, مرد سیاه او می خواهم کشته شدند.

دو هفته بعد در ویرجینیا ویلیام چاپمن, نوجوان سیاه مظنون به دزدی از مغازه ها در خارج شد با پورتسموث افسر پلیس Stephen Rankin—سفید سابق نیروی دریایی استاد-در-آغوش که در سال 2011 نیز به ضرب گلوله یک غیر مسلح 26 ساله قزاقستان طبخ 11 بار در حین انجام وظیفه. "چه تفاوت اگر آن را یک دور یا 11 دور یا 111 دور؟" رنکین نوشته بود با اسم مستعار در روزنامه های محلی نظر هیئت مدیره. "زمانی که من در عراق است که می توانست یک شلیک خوب. در واقع هیچ کس را واقعا به آن فکر دوم." (رنکین که به اعدام محکوم شده در چپمن مرگ و در خدمت دو سال را در زندان اعزام به کویت در خود نیروی دریایی حرفه ای اما نه عراق سوابق نشان می دهد.)

هیچ مستقيم throughline اتصال سرویس های نظامی و وحشیانه پلیس. برای نسل استعاره از مشکل (نر) کهنه که نمی توانید خاموش کردن خشونت و جابجا او صدمات بوده است hackneyed کلیشه پوشش رسانه ای. و بیش از دهه گذشته به عنوان آمریکایی جنگ باد کردن و داخلی بی حوصلگی با خشونت های پلیس افزایش یافته است—توسط یک تخمین پلیس آمریکا کشته شدن سه نفر در هر روز در سال گذشته—برخی از مفسران استدلال کرده اند که واحدهای نظامی در حال حاضر بیشتر ورزش خویشتن داری و نظم و انضباط از نیروهای پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن