نخبگان سیاسی' بی معنی خواستار رهبری

آن است که تنها اندکی اغراق می گویند آمریکا در حال سوختن است. اعتراض به قتل جورج فلوید توسط پلیس منجر به تخریب

توسط MASTERNEWSS در 12 خرداد 1399

آن است که تنها اندکی اغراق می گویند آمریکا در حال سوختن است. اعتراض به قتل جورج فلوید توسط پلیس منجر به تخریب اموال در بسیاری از شهرستانها در سراسر کشور بیش از چند روز گذشته در واشنگتن, DC, آتش سوزی شد در نزدیکی کاخ سفید است. این اعتراضات مشخص شدند بی پایان حوادث پلیس استقرار نیروی تهاجمی در برابر جمعیت با استفاده از باتوم و گلوله های لاستیکی, گاز اشک آور و حتی وسایل نقلیه خود را—غالبا با توجه به شرکت کنندگان ناوارد. پلیس هدفمند مطبوعات حتی زمانی که به وضوح مشخص شده است.

آن را قابل فهم می خواهید برای دیدن امریکا در این دولت و مشتاق برای بازگشت به صلح آن را قطعا ناراحت کننده برای دیدن خشونت است که معمولا ضمنی و پنهان نشت را به کامل ، در پاسخ به این اضطراب بسیاری به نام "رهبری" آشنا حسرت گریه طول مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری. سی ان ان s. e. Cupp در توئیتر خود نوشت: "آمریکا شکسته است و نیاز به عشق و شفا و مهمتر از همه رهبری است." نیویورک تایمز مقاله نویس Kara Swisher بود به خصوص ایده بد خواستار سابق رئیس جمهور اوباما و کلینتون و جورج دبلیو بوش (هر چند او به اشتباه برچسب اواخر خود را پدر) و جیمی کارتر به همراه جو بایدن به "آدرس ملت با هم." او افزود که "ما در یک لحظه که در آن ما نیاز به وحدت رهبری" و بعد توضیح داد که او "نه فکر آنها را ضبط platitudes اما راستش بحث در مورد نقش خود را در این بیش از حد."

ایده جورج دبلیو بوش و بیل کلینتون با هم به بحث در مورد چگونه آنها را تایید کرد آمریکا نژادپرستی است پوچ فانتزی—به معنای واقعی کلمه این مسائل از کارتون. شما ممکن است به عنوان به خوبی در آغوش آنچه شما انجام می دهند و می گویند شما می خواهید دامبلدور در اینجا می تواند به مرتب کردن بر اساس آن همه بیش از حد. تصور کنید که این سوپر سر و صدا وارنر از رئیس جمهور سابق واقع می گویند اگر آنها به هاپ در همان تماس و آدرس ملت است. آنها را برای عشق و امید و با هم برای بهبود و پیشرفت است. آنها خواهان پایان دادن به خشونت بدون همیشه گفت که این پلیس که در حال خشونت نسبت به مردم و اموال نیست. و این است که قطعا غیر ممکن است به تصور آنها خواهد بود قادر به تایید هر نوع اقدامات مشخص برای پایان دادن به خشونت های پلیس و از بین بردن سفید برتری; اگر باراک اوباما صداها پشتیبانی از defunding پلیس من را عقب من شک و تردید.

این تثبیت در رهبری حسرت برای هر دو خاص سابق رئیس جمهور و یا برخی از مبهم مفهوم یک رهبر خوب به ما را نجات دهد این است که به دور از آنچه که ما نیاز داریم در حال حاضر آن را به عنوان احتمالا می تواند باشد. شواهد و مدارک در دست به شدت نشان می دهد که رهبران ما در حال حاضر به طور کامل اشتباه در مورد آنچه در آن است که آنها باید انجام دهید; اگر آنها به سرب بیشتر آنها را به طور مستقیم به ما مسیر اشتباه. ما باید این رهبران برای جلوگیری از پیشرو و شروع به گوش دادن. ما لازم نیست برای شنیدن دیگر خالی در محکومیت نژادپرستی است که نتواند به شناسایی پلیس به عنوان مشکل است. من قطعا علاقه مند به شنیدن, جورج دبلیو بوش, الهه شعر و موسیقی چگونه نژادپرستانه ریاست جمهوری او بود مگر اینکه آن در حال انجام است در یک دادگاه رسیدگی به جرائم جنگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب