مشکل نه کاملا یک درصد

"ما نمی افراد ثروتمند با یک Hamptons اما آن را زیبا به ما" صاحب یک نه بزرگ در خانه ساوتهمپتون به تازگی گفته نی

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

"ما نمی افراد ثروتمند با یک Hamptons اما آن را زیبا به ما" صاحب یک نه بزرگ در خانه ساوتهمپتون به تازگی گفته نیویورک تایمز در مقاله ای در منهتن ساکنان decamping به خانه دوم. که نقل قول صریحا است مورد حمله بر روی رسانه های اجتماعی از بین رفته از نسخه آنلاین این مقاله بود اما آموزنده لنز که از طریق آن به نمایش نه کاملا یک درصد آنها به عنوان حرکت همه گیر.

بالای طبقه متوسط یا بالا 20 درصد از حقوق بگیران در ایالات متحده هنوز هیچ چیز در امثال جف بزوس—که ارزش خالص افزایش 13 میلیارد دلار در یک روز هفته گذشته—و یا Elon Musk که به تازگی ادعا کرد که یک محرک جدید لایحه بود "نه به نفع مردم است." در عین حال در همان زمان مرفه اغلب هنوز هم به نظر می رسد به کار در یک جهان موازی به بقیه کشور است. در حالی که coronavirus دارای طرح میتوانست به زندگی بسیاری از مردم از جمله کسانی که خوبی کردن حرفه ای تقسیم بین کسانی که استطاعت به آب و همه گیر در آرامش نسبی (اگر هم یک مقدار مشخصی از ناراحتی) و کسانی که نمی تواند همچنان به تیز کردن. و این فاصله تقریبا قطعا شکل در این کشور بهبودی از این بیماری همه گیر.

ما در حال حاضر دیده می شود, گیری از جدید و همه گیر-عصر تنوع مسکونی تفکیک: سفید-یقه حرفه ای مشغول به کار از راه دور که خود را خانه دوم—حتی آنهایی که متوسط!—به مدت طولانی پس از فرار coronavirus نقاط داغ برای کسانی که امن تر بودند. و همانطور که واشنگتن پست اشاره کرد در دوشنبه مالکان و کسانی که با وسیله ای به خرید در حال حاضر با بهره گیری از نرخ بهره پایین و ارزان ترین مسکن در 30 سال. "افرادی که خود را خانه در بهترین مالی شکل در کشور است. آنها افرادی هستند که ما باید نگرانی در مورد" مسکن تحلیلگر لوگان Mohtashami گفت: پست. اجاره از سوی دیگر تا حد زیادی ندارد کاهش سراسر کشور اگر چه بیکاری بالا باقی می ماند و اخراج حمایت در سراسر کشور نزدیک به انقضا. "مستاجرها هستند که نیاز به کمک و تحمل" گفت: Mohtashami.

خوبی را نیز به نظر می رسد بدانند مهد کودک, با وجود برخی از اوایل تصادفا. به گفته نیویورک تایمز جفت طلا در حال حاضر در تامین کوتاه مدت به عنوان خانواده هایی که می توانیم آنها را با عجله به ضربه محکم و ناگهانی آنها را. در حالی که حداقل هزینه از حمایت یک جفت au است در اطراف $20,000, کمبود موجب ارائه می دهد از خانواده ثروتمند بزرگ نشانه پاداش و دو برابر پرداخت اتومبیل های جدید و قدرت پردازش دیگر. پس از آن وجود دارد در حال جوانه زدن "microschools" و تحصیل غلاف راه اندازی شده توسط طبعا اضطراب پدر و مادر به عنوان دولت و شهرداری دولت متزلزل در مورد اینکه آیا برای بازگشایی مدارس در پاییز (و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تلاش به قلدر آنها را به انجام این کار). در زیر غلاف, مدل, یک گروه کوچک از پدر و مادر پرداخت آموزگار یا خصوصی معلمان برای ارائه به فرد در آموزش و پرورش به عنوان یک جایگزین یا مکمل برای یادگیری آنلاین. در صورتی که یک راه حل به تحصیل قریب الوقوع بحران آن را نیز که تنها در دسترس کسانی که می توانید آن را استطاعت و پتانسیل را تشدید کند در حال حاضر مهم آموزشی تفاوت بین ثروتمند و فقیر دانش آموزان است. "حقیقت این است که ما خیره پایین بشکه در چیزی است که رفتن به تقسیم و گسترش شکاف بین کودکان و نوجوانان" آموزشی جامعه شناس و استاد دانشگاه نیویورک L'Heureux Lewis-McCoy گفته نیویورک تایمز.

به عبارت دیگر همه گیر تاکتیک مقابله مرفه شامل یک عنصر از چه موسسه بروکینگز ریچارد ریوز تماس "فرصت احتکار." به عنوان ریوز استدلال می کند حتی اگر سهم از دستاوردهای اقتصادی رفته اند به ultrarich بالا 20 درصد از درآمد حقوق بگیران نیز انجام می شود بسیار خوب است. از همه مهمتر این گروه به طور فعال کار می کند به تصویب و entrench مزایای آن برای کودکان خود را با خرید خانه های مجلل در محله فرستادن کودکان خود را به مدارس خوب و حمایت از سیاست های انحصاری مانند قوانین منطقه بندی و انواع معافیت های مالیاتی برای آن خاص براکت. "فرصت احتکار نمی کند و در نتیجه از عملکرد یک ماشین بزرگ است اما از اثر تجمعی از انتخاب های فردی و ترجیحات" ریوز نوشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن