مشکل با Putinology

مفید در درک پوتین افزایش به قدرت رسیدن پوتین مردم نیز یک مانع برای درک مقدار دیگری در مورد این کشور که او قوان

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

بلتون توانست به راحتی تواریخ متعاقب آن دو دهه از پوتین قانون یک داستان از استبداد به تدریج تثبیت. وجود دارد "لیبرال-ظاهری اصلاحات اقتصادی از پوتین برای اولین بار اصطلاح" رو با افزایش قیمت نفت یک بهبودی از بحران مالی 1998 و رشد از یک طبقه متوسط است. اصلاحات بودند لیبرال-ظاهریبه دلیل, در حالی که پوتین بود که اجرای آنها او همچنین مانور را بیشتر از روسیه, اخبار رسانه های تحت کنترل دولت و از بین بردن استقلال الیگارشی که تا به حال به دست آورد و ثروت عظیم و قابل توجهی قدرت سیاسی در 1990s. بلتون اشاره به یک "قرارداد اجتماعی" و "پیمان نانوشته" در که پوتین به روسیه سفارش و فرصت های اقتصادی در حالی که روس ها به او به طور فزاینده ای قدرت نامحدود.

با قدرت او را به دست آورد رنگ واقعی از Putinism شروع به نشان می دهد. در اینجا بلتون تحت تحلیل تیموتی اسنایدر (در جاده ها به Unfreedom) برایان تیلور (در کد Putinism) و دیگران که توجه پوتین به عنوان یک پست مدرن فاشیستی و یا به عنوان یک پست مدرن تزار. بعد از 2004 مجددا انتخاب پوتین به او اضافه درونی محافل KGB همکاران یک cenacolo سفید ملی گرایان روس و "با تکیه بر نوشتههای طلبانه روسیه ارتدوکس گذشته [او] مجموعه یک مسیر است که واژگون آنچه باقی مانده از کشور دموکراسی و به دنبال متحد کردن کشور توسط سوراخ سوراخ شدن آن در برابر غرب." او تا به حال بنیاد با هم یک ایدئولوژی است که در خدمت دولت امنیت بهتر از اعتبار پوسته کمونیسم یا خفتبار از سبک غربی لیبرالیسم.

بلتون ترجیح کلمه فئودالیسم "یک نظام فئودالی" به فاشیسم است. در عین حال آن است که هر دو یک فئودالیسم از اتحاد جماهیر شوروی فهرست—"کشور [پوتین] بود قصد بازگشت به زمان گولاگ," او اعلام کرد—و همچنین به عنوان یک فئودالیسم که متکی بر مدرن مالی است. پوتین ادغام فئودالیسم با "دوست صمیمی دولت سرمایه داری." خود را مسیحی تقوا غلط است بلتون مطمئن است هر چند خود امپریالیسم واقعی است. اما روسیه حاکم بر ایدئولوژی است اکثر cogently یک سرپوش و پوششی برای استخراج ملت ثروت بسیار است به دست آورده و با فروش نفت و گاز به غرب و خیلی از آن دور squirreled در بانک های غربی و املاک املاک و دارایی. در نتیجه فئودالیسم و دوست صمیمی سرمایه داری شاخه های فرعی دزد سالاری یک شکل دولت تشخیص داده شده در جزئیات توسط دانشمند علوم سیاسی کارن Dawisha در 2014,کتاب,پوتین دزد سالاری: که صاحب روسیه ؟

پوتین مردم است دیدنی شرایطی به هیچ وجه. غرب که تا به حال یک بار ساده لوحانه انتظار می رود روسیه به اتخاذ مدل خود را از اقتصاد سیاسی ایستاده بود منفعلانه در حالی که پوتین آن را به اغوا اتخاذ روسیه مدل اقتصاد سیاسی. امپراتوری روسیه که پوتین مصرانه خواست از ravings از تزاری reactionaries و شوروی nostalgics زده پشت در اوکراین ، در پوتین رژیم "پیگیری امپراتوری تبدیل شد همه گیر" بلتون می نویسد: روسیه در دهه دوم قرن بیست و یکم. هنگامی که روسیه شد قادر به کنترل اوکراین رسمی مسکو تصمیم به دفاع از خود را با الحاق کریمه و راه اندازی یک جنگ در شرق اوکراین است. درگیری با غرب وارد یک فاز جدید در سال 2014. داشتن تقسیم اوکراین یک امپریالیستی کرملین اظهار داشت: "به خصوص زمین های حاصلخیز [برای نفوذ و کنترل] در شرق اروپا است."

سپس این neo-تزاری, neo-اتحاد جماهیر شوروی امپراتوری زده دوباره خم اروپایی و آمریکایی به رهبران آن هدف. پوتین و همدستان او بلتون آنها ناشی, "تا به حال دقت محاسبه می شود که برای غرب پول را بیشتر از همه نگرانی های دیگر." یک craven غرب اجازه خود را اغوا می شود توسط روسیه را غیرقانونی و ثروت و چه در "Londongrad"—لندن غرق در به طور غیر قانونی به دست آمده پول روسیه—و یا در قاره اروپا. بلتون شناسایی سیلویو برلوسکونی Matteo Salvini, گرهارد شرودر, چک جمهوری حسن روحانی به عنوان سیاستمداران در پوتین جیب. در کنگره آمریکا دانا Rohrbacher و رند پل توسعه روسیه اتصالات شدن witting یا بی خبر کاتالیزور در یک استراتژی روسیه "برای تضعیف دموکراسی های غربی" که ریشه های آن در تجزیه اتحاد جماهیر شوروی. در گذشته طولانی, کا گ ب, تنها نیمی مغلوب در سال 1991 می تواند دقیق آن انتقام است.

برای بلتون اثبات روسیه پیروز است رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. مغلوب ساختن پیشی جستن برای اولین بار به مسکو رفت و در سال 1987 و آن را دوست داشتم. در یک حرفه ای به نقطه کم در سال 2003 با اکثر بانک های غربی امتناع او اعتبار تهمت تماشا خوشبختانه به عنوان های مختلف روسیه متصل ارقام ریخت پول خود را به خواص و سرمایه گذاری کسب و کار از شهر پاناما به فلوریدا باکو به سوهو. بلتون تفسیر روسیه سال 2016 پشتیبانی برای مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان تلاش برای سازش او درآمد مغلوب ساختن پیشی جستن "احترام به پوتین و دایره" پس از مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور شد. او مکان تهمت تصمیم به "خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه" در زمینه تهمت درخواست تجدید نظر به جنگ خسته میانه امریکا اما در زمینه KGB-سبک نفوذ روسیه عملیات: کاخ سفید تصمیم که مناسب و نه منافع آمریکا. در روسیه مردمهمه راهها بازگشت به کرملین—حتی زمانی که به همان اندازه و یا بیشتر قابل قبول توضیحات سمت چپ دست نخورده.


بلتون باعث می شود دو قابل توجهی سهم پوتین مردم. او نشان می دهد که سیاست خارجی عواقب فساد از جهان سایه ای از laundered, پول, سازمان (و در زمان آشفته) جرم و واسطه نفوذ یا تاثیر خرید در سطوح بالای دولت است. فساد وحشتناک آسیب پذیری: تمام سرویس های اطلاعاتی در تجارت آن است. در غرب حکومت قانون آن است پانوشت و نقاط ضعف با هیچ کمبود از سیاستمداران که اقدامات می تواند هدایت غیر غربی سازد. بلتون مناسب است به تصویر کشیدن غرب به عنوان یک چشم انداز که در آن اطلاعاتی روسیه بسیار به کار با او مناسب است به صدای زنگ.

علاوه بر این بلتون فراهم می کند مفید پرتره خاص سیاسی نسل در روسیه است. برای این نسل محوری دوگانگی بود و نه کمونیست در مقابل مخالف, ملی در مقابل اصلاح طلب یا لیبرال در مقابل محافظه کار (هر چه این معنی کلمات در سیاست روسیه). آن است که کسانی که دوست پوتین در سال 1980 و 1990s در مقابل کسانی که نمی. بسیاری از پوتین KGB cronies در لنینگراد/سنت پترزبورگ افزایش یافته است به بالا. آنها در اداره کشور و از آنها درس آموخته و از سال 1989 نمی شد درس فرانسیس فوکویاما بیل کلینتون و باراک اوباما که از سال 1989. پوتین مردم نمی خواهید به سبک غربی لیبرال دموکراسی به شکست و نه آنها صادقانه بر این باورند که شکست خورده و غلط برای شروع با.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن