مشکل با Yascha Mounk را اقناع

نمیخواهم شما را با جزئیات یک روکش از آن بیشتر نگران کننده در تظاهرات از شلیک جیمز بنت به بی چون و چرا جشن رابی

توسط MASTERNEWSS در 18 تیر 1399

نمیخواهم شما را با جزئیات یک روکش از آن بیشتر نگران کننده در تظاهرات از شلیک جیمز بنت به بی چون و چرا جشن رابین DiAngelo. نه من می خواهم به نشان می دهد که این تغییرات باید به طور کامل delegitimized اصلی: این موسسات هنوز در حال تبدیل شدن به طور کامل illiberal و طرفداران یک جامعه آزاد خواهد بود احمقانه به توقف جنگ برای آنها. اما فرسایش ارزش مانند آزادی بیان و فرآیند دادرسی در جریان اصلی موسسات می کند قرار داده فلسفی لیبرال ها در یک منحصر به فرد نقطه ضعف است. آن را دشوار است برای انتقال فقط چگونه بسیاری از چشم نویسندگان و روزنامه نگاران فکر می کنم-تانکر—برخی از جوان و برخی از, برخی از نسبتا مبهم و دیگران بسیار معروف—باید به صورت خصوصی به من گفت که آنها دیگر می تواند نوشتن در صدای خود را که آنها در حال شمارش روزها تا زمانی که آنها از کار اخراج شدند; و که آنها نمی دانند که در آن به نوبه خود اگر آنها را انجام دهید. (به طرز حیرت انگیزی تعدادی از آنها به اندازه کافی دور به چپ را پشتیبانی برنی ساندرز در مقدماتی.)

صحبت های ضد و مغلوب ساختن پیشی جستن سایت با اعزام Mounk riffed در این موضوع بیشتر است. "جریان اصلی موسسات در حال حاضر تنها پرسش برانگیزی لیبرال" او گفت:. بسیاری از کارکنان "احساس می کنند همیشه باید به استدلال می کنند با افرادی که با آنها اختلاف نظر دارند" و یا "ویرایش [در یک خصمانه] 24-ساله ... که کاملا مخالف با جهانبینی خود را." اجبار او گفت برای افرادی که "وحشت توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" و توانمندسازها اما همچنین "وحشت توسط بسیاری از op-eds, که در حال حاضر تسلط نیویورک تایمز."

این یک گفتن و خودت سقوط. از یک طرف یک دو بیتی استبدادی است که قدرتمند ترین فرد در این سیاره; دیگر سرمقاله صفحه است که در استخدام برت استفنز باری ویس و دیگر فوتبال و محافظه کاران است. کل دلیل بنت مجبور شد به عنوان بار صفحه سرمقاله سردبیر بود که او معرفی یک مغلوب ساختن پیشی جستن-سبک سمیت به احترام گفتمان انتشارات op-ed توسط سناتور تام پنبه به "ارسال در نیروهای نظامی" به سرکوب خشونت است که به همراه سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات.

"روند" یک مفهوم است که می آید تا مقدار زیادی در Mounk نوشتن. در مورد بنت ایران مفهوم است که آن اراذل و اوباش عدالت است که او برداشته می شود زیرا مردم در توییتر جرم شد. Mounk معتقد است که توهین آمیز مجسمه باید پایین آورده از نظر قانونی نیز از طریق "روند." دلیل این است که اگر ما پاره کردن مجسمه از افراد متعصبی حال دیگران ممکن است پاره کردن مجسمه از حقوق مدنی آیکون های بعد. در هر دو مورد Mounk معتقد است راه راست به در مورد همه چیز: شما باید یک بحث و متقاعد کردن مردم از نقطه نظر شما.

اما این که دقیقا چه اتفاقی افتاده است در بنت مورد. اعتراض در برابر یک مثال از شدید آزادی بیان است. کارکنان معتقد بودند که انتشار پنبه op-ed قرار داده co-کارگران در معرض خطر و گفت: تا. این انجام شد بله در توییتر, اما آن را نیز یک سازمان داخلی تلاش است که در معرض نقص جدی در سرمقاله فرایند تحت بنت رهبری است.

به مجسمه شده اند وجود دارد چالش های قانونی را به پایین مؤتلفه مجسمه برای سال, برای کمی سود. افزایش اخیر در مجسمه حذف به عنوان بخشی از تظاهرات که به دنبال جورج فلوید قتل و بزرگتر حساب بیش نژادی عدالت است. Mounk ترس است که این خواهد بود که یک شیب لغزنده منجر به همه شیوه ای از مجسمه نابودی. او با اشاره به تخریب یک فردریک داگلاس مجسمه در روچستر به عنوان اثبات این که این اتفاق می افتد اما تلاش برای حذف و حتی برده-داشتن پدران موسس باقی می ماند محبوب و نادر است.

صحبت کردن در مورد علت روند برای جیمز بنت و مجسمه است که در colossally فقیر طعم و مزه در این زمینه. عدم واقعی حقوقی دادرسی برای قربانیان خشونت های پلیس است که ریشه این اعتراضات که جاروب کشور بیش از شش هفته گذشته. (با توجه روند نیز کمک نمی کند بسیاری از زنانی که جلو آمد با ادعای سوء استفاده در زمان قبل از Weinstein سال—آن را "اراذل و اوباش" که به کمک آنها.) قاتلان از Breonna تیلور گزارشی زن که به ضرب گلوله کشته شد چندین بار در لوئیزویل, کنتاکی, هنوز دستگیر شده است.


در وسواس با چپ و انصراف از فرهنگ Mounk و مسافران در حال خطرناکی به نشان می دهد که جامعه ما لذت ببرید به همان اندازه تحت حمله از چپ به راست. یک نامه سرگشاده منتشر شده در هارپر در این هفته مطرح شده تعدادی از همان نگرانی است که تحریک و تشجیع کردن اجبار. (Mounk و تعدادی از ترغیب همکاران در حال امضا کنندگان این نامه به طور طبیعی.) آنها هشدار میدهد: "سردبیران اخراج برای اجرای بحث برانگیز قطعات; کتاب خارج هستند و به اتهام inauthenticity; روزنامه نگاران در حال منع از نوشتن در مورد موضوعات خاص; اساتید در حال بررسی برای به نقل از آثار ادبیات در کلاس; یک محقق از کار اخراج شده است برای گردش یک تونند مطالعه و سران سازمان در حال سقوط برای چه گاهی اوقات فقط دست و پا چلفتی اشتباهات است."

در اولین مانیفست برای اقناع Mounk ساخته شده مشابه نقطه با استفاده از همان مبهم نمونه: "در همان لحظه که این امر می تواند مهم ترین موضوع برای کسانی که مخالفت با یک جسارت راست به صحبت با اعتماد به نفس و اعتقاد این همان ارزش ها در حال از دست دادن درخشش خود را در میان بخش قابل توجهی از چپ. شرکت ها و نهادهای فرهنگی آتش مردم بی گناه به صورت خیالی جرائم; برجسته صداهای متناوب بین دفاع از انصراف از فرهنگ و انکار وجود آن; و تعداد شگفت آور از دانشگاهیان و روزنامه نگاران با افتخار اعلام می کنم که از آن زمان به رها کردن ارزش مانند توجه رسانهها و آزادی بیان است." این بخش شامل یک لینک به یک اطلس داستان Mounk نوشت: در مورد سه نفر که شغل خود را از دست پس از متهم به جرائم آنها مرتکب نشده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب