آپارتاید Gatekeepers آمریکا زمین

راه را برای بسیاری از آمریکایی ها در نظر دیگران در رابطه با فضاهای عمومی, عمومی اراضی و طبیعت ذاتا اختصاصی. ای

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

راه را برای بسیاری از آمریکایی ها در نظر دیگران در رابطه با فضاهای عمومی, عمومی اراضی و طبیعت ذاتا اختصاصی. این است که در بخش های بزرگ به دلیل سابقه پشت همه این فضاها و نیروهای پرداخت می شود که به دفاع از آنها را برای دولت تعریف شده توسط تبعیض و محرومیت. این رژیم که اجرا هر روز در راه است که هر دو ظریف و صریح و روشن. آنچه اتفاق افتاده در شهر نیویورک در اوایل این هفته بود که صریح و روشن. پس از امی کوپر یک زن سفید حاضر به دنبال پارک قوانین و دسته سه تایی سگ او با وجود اینکه از او خواسته به توسط Christian کوپر عقب مرد پرنده تماشای او به نام 911 و گفت dispatchers که "وجود یک مرد آمریکایی آفریقایی تبار او یک کلاه ایمنی دوچرخه سواری او ضبط و تهدید من و سگ من."

تبادل آورده به تمرکز بیشتری در حال انجام گفتگو در مورد فضای عمومی و نژاد پرستی به خصوص به عنوان آن مربوط به فضای سبز و پارک های عمومی و پارک های ملی است. امی کوپر به نام پلیس به دلیل بلامنازع حس برخورداری از فضای باز. به عنوان اینکه پارک بود برای او. او احساس به این ترتیب از آنجا که در بیشتر قسمت ها این است که چگونه این فضا شده اند ساخته شده است. سیاه بومی و Latinx ساکنان همه کمتر در پارک ملی حضور یک روند تغذیه با نژاد پرستی و classism که دولت فدرال گزارش شده در عموم به عنوان اوایل به عنوان سال 1962. به دنبال شهری greenspaces که در آن دسترسی به طبیعت است در حال حاضر محدود مردم از رنگ چهره مسائل منطقه بندی و پلیس و تبعیض است. اگر چه عدالت کیفری اصلاحات در سال های اخیر به ارمغان آورده است یک توقف به مجازات های خشن متصل به "پارک پس از تاریکی" احضار این همه گیر و شهرستان دولت قرار است بی طرفانه اجراي اجتماعی فاصله دارد عوض شده است یک یادآوری است که این قوانین در حال اجرا در امتداد این خطوط همان. ثروتمند سفیدتر پارک را برانگیخت در غرب ایجاد کرد اجازه داده شد یک روز در آفتاب در حالی که مردمی در هارلم در بر داشت قفل پارک دروازه.

به طوری که آمریکا در فضاهای عمومی و زمین ، آنها حتی امریکا برای شروع ؟ ما با توجه به پاسخ به این پرسش ها هر روز.

به عنوان Ehsan Funez نوشت: برای Earther "در خارج از منزل بودند هرگز ساخته شده برای افرادی که از رنگ." شهرستان, دولت, و پارک ملی; سواحل; شهر مربع—طراحی شده بودند به عنوان پناهگاه برای شهروندان خاص وضعیت مالی. در شیکاگو در سال 1919 سفید, نوجوانان در دریاچه میشیگان سنگسار یک نوجوان سیاه پوست به نام یوجین ویلیامز به مرگ زمانی که قایق خود را زیرفشار بر روی سفید "سمت" از دریاچه. پنجاه سال بعد ساکنان سیاه در کانکتیکات صحنه وید-فهم بالا و پایین دولت ساحلی—اعتراض در برابر این واقعیت که ثروتمند سفید ساکنان مجبور به بخش خصوصی واگذار 65 از 72 در دسترس مایل از سواحل است. این بیش از حد است و این کار از سفید برتری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن