صالح قدرت از جورج فلوید دیواری

در مه 28, گروهی از هنرمندان رو به کار بر کنار فنجان مواد غذایی, فروشگاه مواد غذایی در گوشه ای از 38 خیابان و خ

توسط MASTERNEWSS در 26 خرداد 1399

در مه 28, گروهی از هنرمندان رو به کار بر کنار فنجان مواد غذایی, فروشگاه مواد غذایی در گوشه ای از 38 خیابان و خیابان های شیکاگو جنوبی در مینیاپولیس. سه روز قبل از آن جورج فلوید شده بود کشته وجود دارد توسط افسر پلیس درک چوین. یک نقاشی دیواری در حال حاضر در سایت: فلوید است که در جلو و مرکز نام خود را حک شده در واحد زرد نامه ها در هر دو طرف. آفتابگردان blazes پشت سر او مانند آتشین halo; در مرکز آن نام دیگر قربانیان خشونت پلیس شده اند به رنگ سفید است. عبارت "من می توانم در حال حاضر تنفس" کشیده شده است در سراسر قفسه سینه خود را وارون آنچه که او نمی تواند انجام دهد در آخرین لحظات زندگی خود را. مردم را به سمت چپ حروف, حیوانات و گل در زیر دیواری برای ادای احترام خود را و تبدیل آن به یک نوع از حرم. در طول فلوید را یادبود دیجیتالی تفسیر نقاشی دیواری در خدمت به عنوان پس زمینه در پشت تابوت خود را. این یکی از قابل تشخیص ترین تصاویر از تظاهرات خشمگین در سراسر جهان است.

به عنوان تظاهرات نشو و نما بود و نقاشی های دیواری. پرتره از فلوید به نظر می رسد در اسرائیل جدایی دیوار در بیت لحم و در آخرین باقی مانده از یک ساختمان آسیب دیده توسط حملات هوایی در استان ادلب سوریه است. نقاشی های دیواری از فلوید گسترش تا آنجا که خبر از مرگ او. آنها انجام بیش از فقط گارنر دوست دارد کسی را تغذیه و یا چشم گرفتن از رهگذران. این نمایش از هنر عمومی باید یک ارتباط تاریخی به جنبش حقوق مدنی در ایالات متحده و ارگانیک با بیان سیاست, آخرین جنبش به راه انداخته است—یک سیاست است که مصر مشارکتی و مشکوک از موسسات از همه نوع.

مدرن سیاسی و نقاشی دیواری است و ریشه در دهه 1920 در مکزیک است. بعد از انقلاب دولت راه اندازی ایجاد نقاشی های دیواری به منظور الهام بخشیدن ناسیونالیستی شور. هنرمندان مانند دیگو ریورا, خوزه کلمنته Orozco و دیوید آلفارو Siquieros—los tres grandes—استخدام شدند به رنگ در ساختمان های عمومی در سراسر کشور است. فرانکلین روزولت آثار عمومی دولت که از جدید ایران الهام گرفته شده بود مکزیکی muralist جنبش است. دولت دعوت los tres grandes به رنگ نقاشی های دیواری در آمریکا و بعد از آن به استخدام هنرمندان آمریکایی به عنوان بخشی از تلاش برای تحریک اقتصاد در طول رکود بزرگ. در معرفی, سیاسی, نقاشی های دیواری به آمریکا, جریان اصلی, FDR تاسیس آنها را به عنوان بالا به پایین شکل هنر نشأت گرفته از غالب قدرت. اغلب هنرمندان خواهد رنگ نقاشی های دیواری در محله آنها تعلق ندارد به صرف تنها چند هفته وجود دارد و برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شده.

یک معامله جدید–عصر دیواری, پست الکترونیکی حمل و نقل توسط مارتین فلچر در ایالات متحده خدمات پستی در San Diego, California.

Wikimedia Commons

نقش دیواری را در جنبش حقوق مدنی. در اواخر دهه 1960 مردم سیاه و سفید در میان یک بحران هویت. "ما در حال حاضر از دست مارتین. Malcolm X درگذشت '65 و بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار هنرمندان و نویسندگان تبدیل شده بود به دور از جریان اصلی جامعه می گوید:" دانشگاه ایلینوی استاد ابوالقاسم Alkalimat که موسس و رئیس این سازمان از فرهنگ آمریکایی (OBAC). "ما در جستجوی یک تعریف از خود" چه کسی هستیم؟'" در سال 1967 OBAC اعضا در شیکاگو بود پاسخ: آنها نقاشی دیواری, نمایشگاه, سیاه, هویت پررنگ تاکید از حقوق خود و زندگی خود را تحت سیستمیک ظلم و ستم. چهره محمد علی W. E. B. دوبوا و Harriet Tubman, در میان دیگران به نظر می رسد در کنار یک ساختمان در خیابان 43 و لنگلی خیابان. دیوار از احترام ذکر شده است توسط دانشمندان به عنوان اولین واقعی جامعه دیواری در امریکا; اعلام مقاومت از سوی مردم و نه از دولت حمایت کرد. آن را الهام گرفته از جنبش نقاشی دیواری در سراسر شهر و در سال بعد از آن اضافی از 1500 نقاشی های دیواری به نظر می رسد در محله در بقیه متحده آمریکا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن