بازار سهام است که یک موتور مدنی تخریب

در سال 2014 nikhil pahwa گزارش داد که حدود نیمی از کنگره متعلق به سهام فردی اما بسیاری از پول در صندوق های سرم

توسط MASTERNEWSS در 15 خرداد 1399

در سال 2014 nikhil pahwa گزارش داد که حدود نیمی از کنگره متعلق به سهام فردی اما بسیاری از پول در صندوق های سرمایه گذاری به معنی ثروت خود را هنوز هم به سلامت کلی بازار سهام است. رسانه ها اغلب گزارش در تضاد منافع بین اعضای سهام فردی و وظایف خود را: سرمایه گذاری در صنایع دارویی و شرکت های زیست فناوریبرای مثال و یا سوخت های فسیلی. وجود دارد بدون هیچ دلیل واضح که چرا این نوع از فردی تجاری باید اجازه داده شود در همه به عنوان بسیاری اشاره کرد و در پی رسوایی اخیر. اما آن را بزرگ و یا اگر اعضای کنگره به سود ایستاده از قسمت هایی اخیر بازار گوزیدن-huffing انفجار را فعال کنید با کمک مالی آنها تایید شده است. در مقایسه با اعضای کنگره در مورد نیمی از آمریکایی ها خود را ندارد هر سهام در همه. تنها 14 درصد از خانواده های خود سهام به طور مستقیم و بقیه باید پول خود را در سرمایه گذاری وسایل نقلیه مانند 401(k). و بالای یک درصد از آمریکایی ها بیش از 40 درصد از سهام در حالی که پایین 60 درصد خود را فقط 1.8 درصد است.

شواهد نشان می دهد که برای بسیاری از افراد چیدن سهام فردی است که یک لیوان را بازی و شما خیلی بهتر فقط چسبیده پول خود را در یک صندوق شاخص و اجازه رشد آن را با بازار است. در عین حال نیز وجود دارد تحقیقات نشان می دهد که اعضای کنگره شده اند قادر به ضرب و شتم بازار بنحوی آنها واقعا تجارت در اطلاعات خودی (هر چند این مطالعه همچنین نشان داد که اجرای این سهام عمل ریشه کن این مزیت). اعضای کنگره دخیل در Coronavirus فروش رسوایی را تا حد زیادی در دفاع از خود گفت: آنها نمی شخصا مدیریت سهام خود را. دفتر نماینده فیل کوچک گفت: این تپه که او "نه مدیریت شخصی خود را در سهام سرمایه گذاری و با استفاده از یک شخص ثالث سرمایه گذاری مدیر برای رسیدگی به شخصی سهام خرید و فروش است."

چگونه می توانید اعضای کنگره پول زیادی از فعالیت آنها ادعا می کنند آنها درگیر نیست و در همه ؟ به راحتی به این دلیل که بازار سهام است که اساسا فقط یک ترفند عجیب و غریب برای در حال حاضر ثروتمند برای افزایش ثروت خود را. اگر شما $1 میلیون نفر در حال حاضر شما فقط می توانید چوب که پمپاژ در یک صندوق و تماشای گلدان رشد می کنند و رشد می کنند و بدون انجام هر چیزی. شما لازم نیست به هر گونه مهارت و یا کار به طوری که شما فقط باید به در حال حاضر پول نقد. به شما پرداخت یک ثروت مدیر یا فقط یک کامپیوتر به رشد ثروت خود را برای شما. این Rosebud تقلب در سیمز اما در زندگی واقعی با پول واقعی است که می تواند به شما خرید املاک مبلمان.

این امر می تواند یک چیز اگر موفقیت در بازار سهام شد و در همه به موفقیت مردم آمریکا—اگر بازار سهام بالا رفت و اعضای کنگره سود که خوب شغل ایجاد شد یا کارگران پرداخت شد بیشتر و یا بیشتر مردم بیمه درمانی—اما قضیه صادق است. آن می رود تا زمانی که همه چیز بدتر که توسط آن رشد مستمر در طول یک دوره از مجموع گه برای بسیاری از آمریکایی ها. آن می رود تا زمانی که Aetna می یابد یک راه جدید برای ضربه زدن مردم سلامت خود را بیمه و یا زمانی که Eli Lilly قیمت جدید مواد مخدر در بیش از متوسط آمریکا را بدست آورده و در یک سال و یا زمانی که اکسون می یابد بزرگ جدید gloop نفت به نوبه خود به جو-خفگی با گاز. اعضای کنگره این را می دانند. آنها می دانند که شرکت های سود هستند و به بد ضد کارگری و ضد انسانی در تصمیم گیری های خود را به تخته. شما واقعا نمی تواند انتظار می رود حزب جمهوری خواه به مراقبت زیادی در مورد آن—که مرتب از آن کاملا تجاری—اما بسیاری از, اگر نه بیشتر دموکرات ها در همان وضعیت است. سناتور ویرجینیا و دموکرات علامت هشداردهنده است ثروتمندترین عضو کنگره است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن