پرسه زن 1 ژوئن 2020: حوادث در Alle-Kiski دره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 12 خرداد 1399

54 دقیقه پیش

خواندن پرسه زن روزانه برای اطلاعیه ها چگونه هر کس می تواند به کاهش فشار و استرس از دیگران حتی در حالی که حفظ اجتماعی فاصله. اطلاعات برای پرسه زن باید ارسال آن به ایمیل vndnews@tribweb.com.


 

Vandergrift کتابخانه اعلام برنامه خواندن تابستان

رایگان برنامه خواندن تابستان در Vandergrift کتابخانه های عمومی اجرا خواهد شد ژوئیه 1 به 31 و آنلاین خواهد بود این سال است.

تم خواهد بود: "تصور کنید داستان خود را" و تشویق به خواندن داستان های جن و پری, توهمات و اسطوره ها است. این برنامه برای نوزادان, کودکان, نوجوانان و بزرگسالان است.

ثبت نام مورد نیاز است. برای ثبت نام بازدید vandergriftpubliclibrary.org.


امیدواریم مرکز ارائه رایگان آموزش های مجازی به صورت حرفه ای پزشکی

این Alle-Kiski امید مرکز ارائه خواهد شد مجازی رایگان آموزش حرفه ای پزشکی در مورد نحوه کمک به قربانیان خشونت خانگی است.

برای اطلاعات تماس مریم در 724-224-1100 یا MaryB@akhopecenter.org.


لباس وزارت به بازگشایی روز شنبه در فری پورت

فروشگاه صرفه جویی لباس وزارت در Freeport, United Methodist Church, 211 چهارم سنت باز خواهد شد از ظهر تا 3 بعد از ظهر جمعه.

لباس کمکهای مالی در حال خوش و باید متمرکز. ماسک های مورد نیاز برای ورود به ساختمان است.

برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید 724-295-2476.


Allegheny ولی انجمن کلیساها مواد غذایی, بانک, باز, شنبه

Allegheny ولی انجمن کلیساها مواد غذایی بانک باز خواهد شد به هر کسی که نیاز به از 1:30 تا 5 بعد از ظهر چهارشنبه در 1913 Freeport, جاده, Natrona ارتفاعات Harrison.

مواد غذایی خواهد بود صعود در پیشبرد قرار داده و به وسایل نقلیه است. به کمک مالی بازدید avaoc.org/donate/financial-support/.


پیشاهنگان دختر جمع آوری به آرامی استفاده می شود کفش

Oakmont-ورونا Girl Scout Troop 52359 است که جمع آوری به آرامی استفاده می شود کفش از طریق ژوئن 12.

انواع کفش ها از جمله کفش, فلیپ فلاپ, کفش پاشنه بلند و چکمه پذیرفته می شود. هیچ سوراخ در انگشتان پا, پاشنه شکسته و قالب یا گل لطفا.

بدون تماس با رها کردن مکان عبارتند از:

• 501 12th, St. Oakmont bin در ایوان

• 1417 ایتون درایو Oakmont تحت پوشش ایوان

• 325 جفرسون سنت در شرق Oakmont بخش از آلو مقابل گاراژ

جمع آوری کفش استفاده می شود برای پشتیبانی از میکرو سازمانی فروشندگان در کشورهای در حال توسعه.


کامیون مواد غذایی رویداد برنامه ریزی شده روز شنبه در آپولو

چرخ خوب شنبه کامیون مواد غذایی, رویداد های آپولو کمیته حوادث و آپولو منطقه تاریخی جامعه خواهد بود از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر و 4 تا 8 بعد از ظهر روز شنبه در, پیر استنفورد بسیاری در Clifford خیابان.

فروشندگان از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر خواهد بود Kona یخ و میمون بد بو دونات و فرانک قرمز موشک و Kaczor, راویولی شرکت خواهد بود از 4 تا 8 بعد از ظهر

کامیون مواد غذایی از فروشندگان که مایل به شرکت در یک رویداد آینده باید ایمیل apolloevents@gmail.com.


تقویم

بوفالو Township

چهار شنبه: بوفالو شهرستان برنامه ریزی کمیسیون انجام خواهد شد و در این جلسه به طور منظم در 7:30 p. m. آنلاین از طریق زوم.ما. برای دسترسی به این دیدار اینجا کلیک کنید.

فریپورت

پنج شنبه و جمعه: سالانه پاکسازی بهار روز شده است موکول به شنبه و جمعه. وانت در روز سه شنبه خواهد بود برای Laneville ملخ خیابان استوارت خیابان هیکوری راه بوفالو خیابان, خیابان واشنگتن Franklin Street, آسیاب خیابان دوم خیابان فرمت. جمعه خواهد بود برای همه ساکنان دیگر از قصبه. همه زباله و آشغال موارد باید قرار داده برای مجموعه شب قبل از برنامه ریزی وانت تاریخ. جزئیات: 724-295-2251

هریسون

ژوئن 21: فوق العاده یکنوع بازی شبیه لوتو برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 19 جانبازان خارجی جنگ موکول می شود و در ساعت 2 بعد از ظهر 21 ژوئن در VFW. درب باز در 12:30 بعد از ظهر بلیط خریداری شده برای مارس رویداد تقدیر خواهد شد. بلیط و اطلاعات بیشتر: لورن 412-537-5934

Leechburg

ژوئن 8: Leechburg کتابخانه عمومی هیئت امنا را ملاقات خواهد کرد در 6:30 p. m. آنلاین از طریق زوم.ما. برای دسترسی به این نشست ارسال نام و آدرس خود را به freilinokl@yahoo.com و یک دعوت نامه ارسال خواهد شد.

لاور بارل

امروز: لاور بارل شورای اسلامی انجام خواهد شد و دستور کار جلسه در 7 p. m. تا حدی توسط تلفنی در شهر 2800 بتل سنت مشارکت عمومی از طریق نظر نوشته شده است تشویق و ترجیح داده است. نوشته شده نظرات باید ارسال از طریق ایمیل ما و یا ارسال آن به ایمیل colb@cityoflowerburrell.com 4 p. m. دوشنبه. دستور کار خواهد بود ارسال شده وب سایت شهرستان و در ساختمان شهرداری. حضور فیزیکی توسط مردم محدود خواهد شد و موضوع به 6 پا فیزیکی فاصله. کسانی که شرکت باید پوشیدن یک ماسک صورت. کسانی که بدون مسائل که نیاز به توجه فوری به خواسته خودداری از حضور فیزیکی. عمومی نخواهد بود بستری فراتر از ظرفیت. هر کسی نیاز به کمک فوری باید تماس 724-335-9875.

سه شنبه تا جمعه: American Legion آشپزخانه باز خواهد شد برای بایگانی اطلاعات سفارشات از اعضا و مهمانان از 2 تا 7 p. m. در این پست 1100 حیات وحش تسلیم جاده ها است. برای منو مراجعه به. سفارشات: 724-339-9417

نیو کنسینگتون

شنبه: شرق Kensington, جامعه, دایره, میزبان یک انتخابات بعد از ناهار 12:30 بعد از ظهر تا مواد غذایی اجرا می شود در جامعه دایره ساختمان قدرت درایو. بایگانی اطلاعات و تحویل محلی در دسترس است. منو: خانه سوپ سبزی و کلم و رشته فرنگی, ژامبون, منقل, هات داگ, کیک و نوشیدنی. پیشرفت سفارشات برای گوشت خانگی سوپ سبزیجات هستند که پذیرفته شده است. هزینه: $7 در هر لیتر. سفارشات: جودی 724-339-7887

سه شنبه ها: مونت سنت پیتر کلیسای برگزاری سالانه آن سنت آنتونی Novena تقریبا زنده و آنلاین در 7 بعد از ظهر از طریق اواسط ماه ژوئن در کلیسای Facebook صفحه facebook.com/MSPParish/. دعا برای نوونا در دسترس هستند در Facebook صفحه: چند ساعت قبل از رویداد زندگی می کنند آغاز می شود. این یک صفحه و هر کسی می تواند مشاهده و شرکت کنند حتی کسانی که بدون Facebook account.

پیتسبورگ

شنبه: Allegheny Valley فصل از زنان در کسب و کار شبکه را ملاقات خواهد کرد و در ساعت 8 صبح آنلاین. کسانی که شرکت می توانند یاد بگیرند که چگونه گروه پشتیبانی از رشد و موفقیت زنان در کسب و کار. رزرو مورد نیاز است. رزرو و ثبت اطلاعات: سوزان Kinger, 412-782-4848 یا skinger607@dollarbank.com

Vandergrift

پنج شنبه: از Vandergrift بازار کشاورزان باز خواهد شد با دستورالعمل برای حفاظت از جامعه است. فروشندگان جدید خوش آمدید. فروشنده برنامه های کاربردی: facebook.com/vandergriftmarket/منو

جمعه ها و شنبه ها: از سربازان جنگ های خارجی را به فروش takeout مواد غذایی با منظقه وانت از 4 تا 8 بعد از ظهر در پست 141 سامنر Ave. منو: ده چاشنی بال با سیب زمینی سرخ کرده بزرگ $20; میگو با سیب زمینی سرخ کرده, $8; چهار مرغ تخته با سیب زمینی سرخ کرده 5 دلار و پیتزا. غذاهای انگشت همه $4: قارچ میله های پنیر پیتزا, سیاهههای مربوط, پوشیده با نان گل کلم و سیب زمینی سرخ شده, پنیر, خایه ها, فلفل هالوپینو poppers کلم بروکلی و پنیر چدار گزش حلقه های پیاز و پوشیده با نان کدو سبز است. سفارشات: 724-568-1427


لغو و تغییرات

آپولو

آپولو منطقه تاریخی جامعه موزه بسته است. آوریل 5 برنامه در مورد چرخ دستی است که موکول به در 6:30 p. m. Aug. 2 در WCTU ساختمان 317 N. خیابان دوم

آرنولد

پنج شنبه ها: خدمات عبادت در آرنولد برج لغو شد.

آرنولد United Methodist Church: تمام جلسات و فعالیت ها و خدمات در حال لغو شد.

بل

ژوئن 20: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه برنامه ریزی شده در بل شهرستان Volunteer Fire سالن لغو شد.

Brackenridge

• این قصبه در اتاق به روی عموم بسته است اما پذیرش تماس های تلفنی در طول ساعات کار عادی. پرداخت خواهد شد و پذیرفته شده از طریق پست و یا از طریق پست الکترونیکی و حافظه.

بوفالو Township

Nar-Anon جلسات در نسل های خانه از عبادت هستند لغو شده است. جزئیات: Laurie, 724-895-3385

هریسون

20 ژوئن: به راشل کارسون دنباله چالش لغو شده است. برای بازپرداخت ایمیل info@rachelcarsontails.org.

20 ژوئن: این Burtner خانه توت فرنگی جشنواره لغو شده است. Burtner خانه مرمت جلسات جامعه هستند لغو شده و تا اطلاع ثانوی.

Aug. 22: شراب و جشنواره غذا برنامه ریزی شده در Burtner مجلس لغو شده است. هیچ تصمیمی در جشنواره برداشت شده است.

Allegheny ولی انجمن کلیساها در اتاق بسته است. هر کسی که نیاز به کمک می توانید تماس بگیرید 724-226-0606. مالیاتی قرار ملاقات خواهد بود دوباره.

ایندیانا, شهرستان

شنبه: سالانه روستایی ریج جامعه مراسم لغو شده است.

Kittanning

جولای 30 Aug. 2: قلعه آرمسترانگ عامیانه جشنواره لغو شده است. اوت. 1 آتش بازی برگزار خواهد شد را اگر Armstrong County حداقل در سبز فاز توسط آن تاریخ است.

Leechburg

Leechburg کلاس مدرسه بالا از سال 1953 مراسم برنامه ریزی شده در ماه ژوئن لغو شده است.

Leechburg کلاس دبیرستان از سال 1960 مراسم برنامه ریزی شده برای ماه اوت به تعویق افتاد تا Aug. 7, 2021.

دوشنبه ها: از GriefShare جلسات گروه در ابتدا کلیسای انجیلی لوتری هستند به تعویق افتاد و خواهد بود دوباره.

لاور بارل

Bethesda کلیسای انجیلی لوتری: بسته است برای تمام فعالیت ها و خدمات.

• سرگرمی و حوادث در سربازان جنگ های خارجی در حال لغو شد و باشگاه بسته است.

نیو کنسینگتون

کوه Calvary Missionary Baptist Church لغو همه یکشنبه ها خدمات و فعالیت های کلیسای.

مردمان کتابخانه کتاب فروش است که به طور نامحدود به تعویق افتاد.

سنت جان باپتیست کلیسای ارتدوکس بسته است برای همه خدمات جمع آوری اعانه و فعالیت های.

روزهای دوشنبه سه شنبه و شنبه ها: جامعه لباس گنجه بسته خواهد شد.

Oakmont

15 ژوئن: این Oakmont 5K لغو شده است.

ژوئن 27 و 28: سالانه مواد غذایی یونانی جشنواره اسپانسر شده از طرف کلیسای مقدس Dormition کلیسا لغو شده است.

آلو

آلو مرکز جامعه بسته است و همه حوادث لغو شد. وعده های غذایی بر روی چهار چرخ خود ادامه خواهد داد به عنوان برنامه ریزی شده. کسانی که بیش از 60 هستند که مواد غذایی نا امن و یا تکیه بر ناهار روزانه می توانید در ادامه به انتخاب کنید تا Congregant ناهار ارائه شده توسط این شهرستان در یک, را از اساس تنها. انتخاب یو پی اس خواهد شد شنبه, چهار شنبه و جمعه. ناهار باید دستور یک روز پیش از طریق تماس 412-795-2330.

Oakmont

ریورویو جامعه عمل Corp. بسته است برای تمام فعالیت ها به جز صفحه اصلی تحویل وعده های غذایی. سوال: 412-828-1062

Saxonburg

سپتامبر. 12 و 13: این Saxonburg جشنواره هنرهای لغو شده است.

هفتگی معاشرت اصلی حوادث هستند لغو شده است. بازپرداخت خواهد شد به فروشندگان که امضا کردند.

اسپرینگدیل

سالانه اسپرینگدیل جشنرژه و آتش بازی هستند لغو شده است.

اسپرینگدیل دبیرستان دانش آموختگان جلسات به حالت تعلیق درآمد تا اطلاع ثانوی. مونت کارلو شب برنامه ریزی شده برای مارس 25 موکول شده است به Oct. 3.

سپتامبر. 12: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department است موکول مه نقدی باش به سپتامبر. 12. زمان بلیط مفتخر خواهد بود در ماه سپتامبر و مترقی 50/50 کشیده خواهد شد. لطفا به بلیط خود را. سازمان آتش نشانی با تشکر از شما برای درک و حمایت شما و خواستار هر کس به ایمن ماندن.

سپتامبر. 13: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه لغو شده است.

Tarentum

جولای 3: اجلاس شلنگ استقلال روز آتش بازی لغو شد.

BridgePoint کلیسا: فعالیت در کلیسا از جمله غم و اندوه گروه پشتیبانی و کودکان مواد غذایی و سرگرم کننده رویداد هستند لغو شده است. زندگی می کنند جریان از یکشنبه کلیسای خدمات خواهد شد در Facebook Live.

Tarentum عقاب بسته است.

Tarentum الک تسلیم بسته است.

سربازان جنگ های خارجی بسته است و وجود خواهد داشت هیچ شب جمعه بار یکنوع بازی شبیه لوتو.

• از موزه میراث بسته خواهد شد به بازدید کنندگان تا اطلاع ثانوی. جزئیات: AKVHS.org یا 724-224-7666

غرب گوزن

غرب گوزن بازار کشاورزان لغو شد این سال است.

تاریخ 31 ژوئیه و اوت. 1: West گوزن جامعه روز لغو شد.

Aug. 28: غرب گوزن پلیس نفع گلف تقلا بود که ممکن است 1 است موکول به اوت. 28 در پیتسبورگ شمال, زمین گلف, شهرستان ریچلند. هزینه: $85 در هر گلف باز است. فرم ثبت نام: اینجا را کلیک کنید.

Vandergrift

Aug. 9: این Festa Italiana لغو شده است.

Vandergrift کتابخانه های عمومی: به علت تاریخ برای همه مواد که بیرون کشیده شده اند تمدید شده است. اگر شما با ورود به حساب آنلاین خود را و متوجه یک مورد با توجه, تاریخ, لطفا تماس با کتابخانه.

غرب گوزن

شرق اتحادیه Presbyterian Church: تمام خدمات و فعالیت ها لغو شد به جز غرب گوزن بانک مواد غذایی و وعده های غذایی به رفتن توزیعهای.

آیا همسایه خود تماس بگیرید و بررسی کنید و یا از یک ماسک صورت یا مواد غذایی? پرسه زن می خواهد به رسمیت شناختن کسانی که در اطراف ما که در حال انجام اعمال کوچک از مهربانی برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com.

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن