پرسه زن 23 ژوئن 2020: حوادث در Alle-Kiski دره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 3 تیر 1399

حدود یک ساعت پیش

خود را سازمان غیر انتفاعی رفتن به جمع آوری کمک? ارسال اطلاعات به پرسه زن حداقل یک هفته پیش به vndnews@tribweb.com یا پرسه زن, اخبار دره اعزام 210 چوب سنت Tarentum PA 15084. لطفا یک روز شماره تلفن.


 

مورفی مرکز موسیقی و باند بازی در پارک Tarentum

مورفی مرکز موسیقی گروه شامل سیناترا خواننده John Noble بازی خواهد کرد یک کنسرت رایگان در 7 بعد از ظهر روز پنج شنبه در Carl J. Magnetta یادبود سالن آمفی تئاتر در ریورویو پارک یادبود Tarentum.

همه دستورالعمل CDC را مشاهده خواهد شد. را روی یک صندلی و لطفا پوشیدن یک ماسک صورت. اسنک زیستن باز خواهد شد در 6 p. m. با محدود کنید.


رایگان محصول شیر توزیع برنامه ریزی شده

رایگان محصولات لبنی توزیع خواهد شد در 10:30 صبح چهارشنبه در Lenape مدرسه ابتدایی 2300 مرکز Ave. مانور شهرستان و 10:30 صبح روز شنبه در ارتفاعات پلازا, Natrona ارتفاعات Harrison.

دریافت کنندگان باید درایو باقی می ماند در وسیله نقلیه خود را و جعبه خواهد بود لود شده را به تنه خود را.

بدون ثبت نام مورد نیاز است برای ارتفاعات پلازا توزیع. خدمات خواهد شد چاه کن همیشه ته چاهه یک جعبه در هر خانواده است.

ثبت نام برای مانور شهرستان رویداد لازم است با مراجعه به harvestpa.org.

حوادث اسپانسر شده از طرف برداشت Community Church, Harrison در رابطه با Marburger لبنی وزارت کشاورزی ایالات متحده غذا و دارو, لبنیات محلی و تولید کنندگان و باپتیست جنوبی امداد رسانی. برای جزئیات بیشتر مراجعه کنید harvestpa.org و یا تماس با کلیسا در 724-548-5643.


Salvation Army ارائه می دهد ناهار رایگان

Allegheny دره نجات ارتش و مرکز جامعه خواهد شد ارائه رایگان گرفتن و رفتن ناهار از 11:30 صبح تا 1 بعد از ظهر پنج شنبه در پارکینگ در مرکز 917 Brackenridge Ave.


تقویم

آپولو

آپولو منطقه تاریخی موزه جامعه است بازگشایی شد. ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر چهارشنبه ها و شنبه ها. صفحه نمایش فعلی ویژگی های سبکهای قدیمی اسباب بازی.

بوفالو Township

30 ژوئن: Zion United Methodist Church, 438 Bear Creek Road, میزبان یک Vitalant جامعه درایو خون از 1 تا 7 بعد از ظهر در کلیسا زندگی خانوادگی ، قرار ملاقات هستند توصیه می شود. قرار ملاقات: 877-258-4725 یا 412-209-7000 و یا بازدید از اهدای خون را فشار دهید در Vitalant.org و استفاده از گروه کد C664

بارل مدرسه منطقه

امروز: بارل هیئت مدیره مدرسه انجام خواهد شد و در این جلسه به طور منظم در 7 بعد از ظهر در دبیرستان هیئت مدیره اتاق 1021 Puckety کلیسا جاده ها است.

Cheswick

پنج شنبه: از Agan پارک کمیته مشترک را ملاقات خواهد کرد در 7 p. m. در Cheswick Volunteer Fire Hall, 1411 صنوبر سنت اجتماعی فاصله خواهد بود مشاهده و آن دسته از شرکت ها را تشویق به پوشیدن ماسک صورت.

حنایی

چهار شنبه: مریم سرپرستان انجام خواهد شد یک جلسه عمومی در 5:30 p. m. و در این جلسه به طور منظم پس از آن در شهرداری ساختمان 3054 Howes اجرای جاده ها است. ماسک صورت مورد نیاز هستند و اجتماعی فاصله را مشاهده خواهد شد.

هریسون

کتاب رها در جامعه کتابخانه Allegheny ولی در حال حاضر باز است. منظقه سرویس در دسترس است.

لاور بارل

سه شنبه تا جمعه: آمریکا لژیون آشپزخانه باز خواهد شد برای بایگانی اطلاعات سفارشات از اعضا و مهمانان از 2 تا 7 p. m. در این پست 1100 حیات وحش تسلیم جاده ها است. برای منو بازدید facebook.com/post868/. سفارشات: 724-339-9417

اسپرینگدیل

چهار شنبه: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department پذیرش سفارشات برای take-و-پخت کارناوال پیتزا فروش. Pick-up: 3 تا 6 بعد از ظهر در مقابل آتش سالن 845 لینکلن سنت هزینه: پپرونی, $10; دشت $9, فقط پول نقد. سفارش مهلت: 3 بعد از ظهر جمعه. سفارشات: 724-274-5090

Tarentum

این Tarentum ساختمان شهرداری است که بازگشایی شد ، ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر روزهای هفته تا کی.


لغو و تغییرات

فریپورت

جولای 1: بازگشایی لباس وزارت در Freeport, United Methodist Church, 211 چهارم سنت است به تعویق افتاد تا 1 جولای. جزئیات: 724-295-2476

سپتامبر: سالانه سپتامبر توسط رودخانه جشنواره لغو شده است.

هریسون

Aug. 22: شراب و جشنواره غذا برنامه ریزی شده در Burtner مجلس لغو شده است. هیچ تصمیمی در جشنواره برداشت شده است.

Kittanning

جولای 30 Aug. 2: قلعه آرمسترانگ عامیانه جشنواره لغو شده است.

Leechburg

سپتامبر. 19: سالانه صورتی روز جشنواره لغو شده است.

Leechburg کلاس مدرسه بالا از سال 1953 مراسم برنامه ریزی شده در ماه ژوئن لغو شده است.

Leechburg کلاس دبیرستان از سال 1960 مراسم برنامه ریزی شده برای ماه اوت به تعویق افتاد تا Aug. 7, 2021.

Oakmont

ریورویو جامعه عمل Corp. بسته است برای تمام فعالیت ها به جز صفحه اصلی تحویل وعده های غذایی. سوال: 412-828-1062

Saxonburg

سپتامبر. 12 و 13: این Saxonburg جشنواره هنرهای لغو شده است.

هفتگی معاشرت اصلی حوادث هستند لغو شده است. بازپرداخت خواهد شد به فروشندگان که امضا کردند.

اسپرینگدیل

سالانه اسپرینگدیل جشنرژه و آتش بازی هستند لغو شده است.

اسپرینگدیل دبیرستان دانش آموختگان جلسات به حالت تعلیق درآمد تا اطلاع ثانوی. مونت کارلو شب برنامه ریزی شده برای مارس 25 موکول شده است به Oct. 3.

سپتامبر. 12: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department است موکول مه نقدی باش به سپتامبر. 12. زمان بلیط مفتخر خواهد بود در ماه سپتامبر و مترقی 50/50 کشیده خواهد شد. لطفا به بلیط خود را. سازمان آتش نشانی با تشکر از شما برای درک و حمایت شما و خواستار هر کس به ایمن ماندن.

سپتامبر. 13: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه لغو شده است.

Tarentum

جولای 3: اجلاس شلنگ استقلال روز آتش بازی لغو شد.

غرب گوزن

غرب گوزن بازار کشاورزان لغو شد این سال است.

تاریخ 31 ژوئیه و اوت. 1: West گوزن جامعه روز لغو شد.

Aug. 28: غرب گوزن پلیس نفع گلف تقلا بود که ممکن است 1 است موکول به اوت. 28 در پیتسبورگ شمال, زمین گلف, شهرستان ریچلند. هزینه: $85 در هر گلف باز است. فرم ثبت نام: اینجا را کلیک کنید.

Vandergrift

Aug. 9: این Festa Italiana لغو شده است.

آیا همسایه خود تماس بگیرید و بررسی کنید و یا از یک ماسک صورت یا مواد غذایی? پرسه زن می خواهد به رسمیت شناختن کسانی که در اطراف ما که در حال انجام اعمال کوچک از مهربانی برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com.

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن