پرسه زن, مارس 17 2020: حوادث در Alle-Kiski دره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 28 اردیبهشت 1399

5 دقیقه پیش

خواندن پرسه زن روزانه برای اطلاعیه ها چگونه هر کس می تواند به کاهش فشار و استرس از دیگران حتی در حالی که حفظ اجتماعی فاصله. اطلاعات برای پرسه زن باید ارسال آن به ایمیل vndnews@tribweb.com.


کابوت بانک مواد غذایی در دسترس برای کسانی که نیاز

این کابوت بانک مواد غذایی در خدمت ساکنان بوفالو, Winfield و شهرستان کلیرفیلد و Saxonburg به عنوان به خوبی به عنوان اعضای این کلیساها که پشتیبانی بانک غذایی بدون در نظر گرفتن اقامت.

ماهانه درایو-از طریق توزیع برای کسانی که ثبت نام از 5:30 تا 7 بعد از ظهر سومین چهارشنبه هر ماه. برای ثبت نام تماس 724-352-2074 و ترک یک پیام. یک نماینده شما را به تماس و تکمیل مراحل ثبت نام از طریق تلفن.

اورژانس توزیع را می توان با تعیین وقت قبلی از طریق تماس 724-352-2074.

به کمک مالی به بانک ارسال یک چک ساخته شده به کابوت بانک مواد غذایی به 707 Winfield جاده کابوت PA 16023.


دانش آموزان را تشویق به اعمال می شود به نگه داشتن امریکا زیبا جوانان شورای مشورتی

نگه داشتن امریکا زیبا است پذیرش برنامه های کاربردی برای 2020-21 ملی جوانان شورای مشورتی است.

بیست و دبیرستان دانش آموزان خواهد شد که ثبت نام در یک مکان عمومی یا خصوصی دبیرستان با هفت. 2020 خواهد شد شرکت در یک سرویس آموزش و رهبری برنامه توسعه است.

اعضا ارائه خواهد شد اصلی نقطه نظر در ارزیابی نگه داشتن امریکا, زیبا, برنامه, پیاده سازی خدمات محلی پروژه ها و عمل به عنوان سفیران و مدیران خدمات جوانان در جوامع مربوطه خود و ایالات متحده.

برای اطلاعات و نرم افزار بازدید kab.org/education/youth-advisory-council. درخواست مهلت 10.

برای سوال تماس, کتی Joblon در 203-659-3020 یا kjoblon@kab.org.


تقویم

Allegheny دره مدرسه منطقه

شنبه: Allegheny دره هیئت مدیره مدرسه انجام خواهد شد و در این جلسه به طور منظم در 7 p. m. آنلاین از طریق تلفنی. برای ورود اطلاعات avsdweb.org. برای بسته captioning اطلاعات برای مشکل شنوایی ایمیل pgraczyk@avsd.k12.us.

بارل مدرسه منطقه

شنبه: بارل هیئت مدیره مدرسه برگزار خواهد شد به طور منظم جلسه آنلاین در 7:30 p. m. برای دستورالعمل در مورد نحوه نمایش و یا شرکت در جلسه بازدید از منطقه ،

گوزن دریاچه منطقه مدرسه

شنبه: گوزن دریاچه هیئت مدیره مدرسه انجام خواهد شد جلسه برنامه ریزی در 7 p. m. آنلاین. برای ورود اطلاعات منطقه سایت اینجا.

فریپورت

ژوئن 2 و 5: سالانه پاکسازی بهار روز شده است موکول به ژوئن 2 و 5 ژوئن. وانت در ژوئن 2 خواهد بود برای Laneville ملخ خیابان استوارت خیابان هیکوری راه بوفالو خیابان, خیابان واشنگتن Franklin Street, آسیاب خیابان دوم خیابان فرمت. ژوئن 5 خواهد بود برای همه ساکنان دیگر از قصبه. همه زباله و آشغال موارد باید قرار داده برای مجموعه شب قبل از برنامه ریزی وانت تاریخ. جزئیات: 724-295-2251

هریسون

ژوئن 21: فوق العاده یکنوع بازی شبیه لوتو برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 19 جانبازان خارجی جنگ موکول می شود و در ساعت 2 بعد از ظهر 21 ژوئن در VFW. درب باز در 12:30 بعد از ظهر بلیط خریداری شده برای مارس رویداد تقدیر خواهد شد. بلیط و اطلاعات بیشتر: لورن 412-537-5934

Leechburg

شنبه: Leechburg شورای اسلامی انجام خواهد شد و دستور کار جلسه در 6 p. m. و به دنبال آن جلسه به طور منظم در 7 p. m. در Leechburg آتش سالن 268 کانال سنت آن حضور باید پوشیدن یک ماسک صورت برای پذیرفته شود. اجتماعی فاصله را مشاهده خواهد شد.

Leechburg منطقه مدرسه منطقه

چهار شنبه: Leechburg منطقه مدیره مدرسه انجام خواهد شد ترکیب دستور کار جلسه به طور منظم در 7:30 p. m. آنلاین از طریق زوم. برای ورود بازدید زوم.ما و استفاده از جلسه ID 98371481822 و رمز عبور 395689. سوالات و نظرات باید به ایمیل ptarr@leechburg.k12.pa.us و یا استفاده از نشست لینک چت باکس.

لاور بارل

سه شنبه تا جمعه: American Legion آشپزخانه باز خواهد شد برای بایگانی اطلاعات سفارشات از اعضا و مهمانان از 2 تا 7 p. m. در این پست 1100 حیات وحش تسلیم جاده ها است. برای منو بازدید facebook.com/post868/. سفارشات: 724-339-9417

نیو کنسینگتون

سه شنبه ها: مونت سنت پیتر کلیسای برگزاری سالانه آن سنت آنتونی Novena تقریبا زنده و آنلاین در 7 بعد از ظهر از طریق اواسط ماه ژوئن در کلیسای Facebook صفحه facebook.com/MSPParish/. دعا برای نوونا در دسترس هستند در Facebook صفحه: چند ساعت قبل از رویداد زندگی می کنند آغاز می شود. این یک صفحه و هر کسی می تواند مشاهده و شرکت کنند حتی کسانی که بدون Facebook account.

آلو مدرسه منطقه

شنبه: آلو هیئت مدیره مدرسه انجام خواهد شد بودجه کارگاه در 6 p. m. آنلاین. برای ورود دستورالعمل اینجا را کلیک کنید.

Vandergrift

ژوئن 4: این Vandergrift بازار کشاورزان باز خواهد شد ژوئن 4 با دستورالعمل برای حفاظت از جامعه است. فروشندگان جدید خوش آمدید. فروشنده برنامه های کاربردی: facebook.com/vandergriftmarket/منو

Washington Township

چهار شنبه: Kiski دره دموکرات دیدار خواهد کرد در 7 p. m. آنلاین از طریق زوم. به روز رسانی در covid-19 مربوط به قوانین و فعالیت های ارائه شده توسط محلی سناتور دموکرات و نمایندگان. نامزدها را مورد بحث مبارزات انتخاباتی خود را. برای ورود اطلاعات ایمیل آیلین در pabookladydem@gmail.com.


لغو و تغییرات

Allegheny Township

امروز : رایگان ماهیگیری دربی در Northmoreland پارک که برنامه ریزی شده بود Westmoreland County اداره پارک ها و تفریح لغو شده است به عنوان تمام پارک مرکز رزرو برای آوریل و مه.

آپولو

آپولو منطقه تاریخی جامعه موزه بسته باقی خواهد ماند. آوریل 5 برنامه در مورد چرخ دستی است که موکول به در 6:30 p. m. Aug. 2 در WCTU ساختمان 317 N. خیابان دوم

آرنولد

پنج شنبه ها: خدمات عبادت در آرنولد برج لغو شد.

آرنولد United Methodist Church: تمام جلسات و فعالیت ها و خدمات در حال لغو شد.

مه 31: سالانه Rockin' روزولت کنسرت لغو شده است.

بل

ژوئن 20: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه برنامه ریزی شده در بل شهرستان Volunteer Fire سالن لغو شد.

Brackenridge

• این قصبه در اتاق به روی عموم بسته است اما پذیرش تماس های تلفنی در طول ساعات کار عادی. پرداخت خواهد شد و پذیرفته شده از طریق پست و یا از طریق پست الکترونیکی و حافظه.

بوفالو Township

Nar-Anon جلسات در نسل های خانه از عبادت هستند لغو شده است. جزئیات: Laurie, 724-895-3385

حنایی

امروز : این Alle-Kiski دره تاریخی جامعه کک-Tique است موکول شود Nov 17. سوال: fleatique82@gmail.com تماس بگیرید و یا 724-224-0178

فریپورت

آوریل 25: این فریپورت روز یادبود رعایت لغو شده است.

هریسون

20 ژوئن: به راشل کارسون دنباله چالش لغو شده است. برای بازپرداخت ایمیل info@rachelcarsontails.org.

20 ژوئن: این Burtner خانه توت فرنگی جشنواره لغو شده است. Burtner خانه مرمت جلسات جامعه هستند لغو شده و تا اطلاع ثانوی.

Aug. 22: شراب و جشنواره غذا برنامه ریزی شده در Burtner مجلس لغو شده است. هیچ تصمیمی در جشنواره برداشت شده است.

Allegheny ولی انجمن کلیساها در اتاق بسته است. هر کسی که نیاز به کمک می توانید تماس بگیرید 724-226-0606. مالیاتی قرار ملاقات خواهد بود دوباره.

ایندیانا, شهرستان

آوریل 25: ایندیانا, شهرستان, روز یادبود رعایت تغییر است. تاریخی کمیسیون کامل مراسم و پذیرش هستند لغو شده است. در ساعت 11 صبح لژیون آمریکایی خواهد شد که مختصری از خدمات و bugler بازی خواهد کرد "شیپور خاموشی" در جانبازان یادبود 3710 Saxonburg بلوار.

ژوئن 6: سالانه روستایی ریج جامعه مراسم لغو شده است.

Leechburg

Leechburg مرکز بازیافت بسته است. وجود خواهد داشت هیچ انتخاب یو پی اس و یا افت آف تا اطلاع ثانوی. هیچ مواد باید کاهش یافته و در مقابل مرکز بازیافت دروازه.

First United Methodist Church: خدمات عبادت هستند لغو شده و تا اطلاع ثانوی.

دوشنبه ها: از GriefShare جلسات گروه در ابتدا کلیسای انجیلی لوتری هستند به تعویق افتاد و خواهد بود دوباره.

لاور بارل

آوریل 25: The Lower Burrell یادبود روز رژه و مراسم لغو شد.

Bethesda کلیسای انجیلی لوتری: بسته است برای تمام فعالیت ها و خدمات.

• سرگرمی و حوادث در سربازان جنگ های خارجی در حال لغو شد و باشگاه بسته است.

نیو کنسینگتون

کوه Calvary Missionary Baptist Church لغو همه یکشنبه ها خدمات و فعالیت های کلیسای.

مردمان کتابخانه کتاب فروش است که به طور نامحدود به تعویق افتاد.

سنت جان باپتیست کلیسای ارتدوکس بسته است برای همه خدمات جمع آوری اعانه و فعالیت های.

روزهای دوشنبه سه شنبه و شنبه ها: جامعه لباس گنجه بسته خواهد شد.

Oakmont

15 ژوئن: این Oakmont 5K لغو شده است.

آلو

آلو مرکز جامعه بسته است و همه حوادث لغو شد. وعده های غذایی بر روی چهار چرخ خود ادامه خواهد داد به عنوان برنامه ریزی شده. کسانی که بیش از 60 هستند که مواد غذایی نا امن و یا تکیه بر ناهار روزانه می توانید در ادامه به انتخاب کنید تا Congregant ناهار ارائه شده توسط این شهرستان در یک, را از اساس تنها. انتخاب یو پی اس خواهد شد شنبه, چهار شنبه و جمعه. ناهار باید دستور یک روز پیش از طریق تماس 412-795-2330.

Oakmont

ریورویو جامعه عمل Corp. بسته است برای تمام فعالیت ها به جز صفحه اصلی تحویل وعده های غذایی. سوال: 412-828-1062

Saxonburg

امروز: کنسرت های خواننده ماریان Cornetti در Saxonburg یادبود کلیسای پروتستان است که به تعویق افتاد و ممکن است دوباره در تابستان.

پنج شنبه: Mingle در رویداد اصلی لغو شده است.

آوریل 25: این Saxonburg روز یادبود جشن لغو شد.

اسپرینگدیل

سالانه اسپرینگدیل جشنرژه و آتش بازی هستند لغو شده است.

اسپرینگدیل دبیرستان دانش آموختگان جلسات به حالت تعلیق درآمد تا اطلاع ثانوی. مونت کارلو شب برنامه ریزی شده برای مارس 25 موکول شده است به Oct. 3.

سپتامبر. 12: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department است موکول مه نقدی باش به سپتامبر. 12. زمان بلیط مفتخر خواهد بود در ماه سپتامبر و مترقی 50/50 کشیده خواهد شد. لطفا به بلیط خود را. سازمان آتش نشانی با تشکر از شما برای درک و حمایت شما و خواستار هر کس به ایمن ماندن.

سپتامبر. 13: بهار پرت صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه برنامه ریزی شده برای 29 مارس موکول شده است از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر سپتامبر. 13 در قصبه ساختمان ورزشگاه 325 مدرسه سنت فروشنده برنامه های کاربردی در دسترس هستند springdaleborough.com و یا با ایمیل springdaleboro@hotmail.com

Tarentum

جولای 3: اجلاس شلنگ استقلال روز آتش بازی لغو شد.

BridgePoint کلیسا: فعالیت در کلیسا از جمله غم و اندوه گروه پشتیبانی و کودکان مواد غذایی و سرگرم کننده رویداد هستند لغو شده است. زندگی می کنند جریان از یکشنبه کلیسای خدمات خواهد شد در Facebook Live.

Tarentum عقاب بسته است.

Tarentum الک تسلیم بسته است. سرگرمی یکنوع بازی شبیه لوتو و ممکن است 2 نقد باش هستند لغو شده است.

سربازان جنگ های خارجی بسته است و وجود خواهد داشت هیچ شب جمعه بار یکنوع بازی شبیه لوتو.

• از موزه میراث بسته خواهد شد به بازدید کنندگان تا اطلاع ثانوی. جزئیات: AKVHS.org یا 724-224-7666

غرب گوزن

Aug. 28: غرب گوزن پلیس نفع گلف تقلا بود که ممکن است 1 است موکول به اوت. 28 در پیتسبورگ شمال, زمین گلف, شهرستان ریچلند. هزینه: $85 در هر گلف باز است. فرم ثبت نام: اینجا را کلیک کنید.

Vandergrift

Aug. 9: این Festa Italiana لغو شده است.

سنت گرترود کلیسا اسپاگتی شام هستند لغو شده و تا اطلاع ثانوی.

Vandergrift کتابخانه های عمومی: به علت تاریخ برای همه مواد که بیرون کشیده شده اند تمدید شده است. اگر شما با ورود به حساب آنلاین خود را و متوجه یک مورد با توجه, تاریخ, لطفا تماس با کتابخانه. کتاب رها کردن بسته شده است. نگه داشتن تمام مواد تا کتابخانه بازگشایی. فرم های مالیاتی که در حال حاضر قرار داده شده کمی رایگان کتابخانه از کتابخانه بسته است. AARP مالیات انتصاب شده اند به تعویق افتاد و نمایندگان تماس با مشتریان به طور مستقیم که در آینده قرار ملاقات.

غرب گوزن

شرق اتحادیه Presbyterian Church: تمام خدمات و فعالیت ها لغو شد به جز غرب گوزن بانک مواد غذایی و وعده های غذایی به رفتن توزیعهای.

آیا همسایه خود تماس بگیرید و بررسی کنید و یا از یک ماسک صورت یا مواد غذایی? پرسه زن می خواهد به رسمیت شناختن کسانی که در اطراف ما که در حال انجام اعمال کوچک از مهربانی برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com.

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن