پرسه زن 25 مه سال 2020: حوادث در Alle-Kiski دره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 خرداد 1399

58 دقیقه پیش

خواندن پرسه زن روزانه برای اطلاعیه ها چگونه هر کس می تواند به کاهش فشار و استرس از دیگران حتی در حالی که حفظ اجتماعی فاصله. اطلاعات برای پرسه زن باید ارسال آن به ایمیل vndnews@tribweb.com.


روز یادبود در روز یادبود. یک بعد از نماز. یک لحظه امروز برای نشان دادن احترام

و با تشکر از کسانی که با توجه به فداکاری.


لاور بارل لژیون آمریکایی جمع آوری پرچم های قدیمی

لاور بارل لژیون آمریکایی است, جمع آوری, پیر و فرسوده و آسیب دیده آمریکایی پرچم یک پرچم بازنشستگی مراسم است.

پرچم را می توان کاهش یافته است به جعبه در مقابل از این پست 1100 حیات وحش تسلیم جاده ها است.

بازنشستگی مراسم برگزار خواهد شد و بخش خصوصی و فیلم برداری برای پخش بعد.


سطل زباله وانت تاخیر در Tarentum

سطل زباله وانت در Tarentum با تاخیر یک روز به دلیل تعطیلات روز یادبود.

ساکنان باید اطمینان حاصل شود که ظروف برای جمع آوری و انتقال وسایل نقلیه پارک شده و موانع خود را به سطل زباله.


حیوانات محافظ به دنبال کمک های مالی

حیوانات محافظ از Allegheny ولی در نیو کنسینگتون است به دنبال کمک های مالی از غذا و پول و تمیز کردن وسایل برای کمک به با زمان بچه گربه های نجومی.

لیست آرزو برای بیشتر اقلام مورد نیاز شامل خاک رس بستر زن سبک و جلف, Purina بچه گربه چو Purina, توله سگ, غذا, شش پا قلاده Purina One سگ فرمول او لباسشوئی و خشک کن ورق سفید کاغذ کپی, کیسه زباله, دستمال توالت, پرتاب فرش با لاستیک پشتیبان گیری تفاله شرط بست, پتو و حوله. برای ساختن آنلاین پول اهدا بازدید animalprotectors.net/donations.html.

فرزندخواندگی در حال انجام توسط قرار ملاقات فقط. به یک وقت ملاقات تماس 724-339-7388. اگر هیچ پاسخ وجود دارد, لطفا ترک یک پیام. حیوانی مصرف هنوز هم پذیرفته می شود به عنوان طولانی به عنوان اتاق در دسترس است.


Allegheny ولی انجمن کلیساها مواد غذایی, بانک, باز, شنبه

Allegheny ولی انجمن کلیساها مواد غذایی بانک باز خواهد شد به هر کسی که نیاز به از 1:30 تا 5 بعد از ظهر چهارشنبه در 1913 Freeport, جاده, Natrona ارتفاعات Harrison.

مواد غذایی خواهد بود صعود در پیشبرد قرار داده و به وسایل نقلیه است. به کمک مالی بازدید avaoc.org/donate/financial-support/.


کامیون مواد غذایی رویداد برنامه ریزی شده روز شنبه در آپولو

چرخ خوب شنبه کامیون مواد غذایی, رویداد های آپولو کمیته حوادث و آپولو منطقه تاریخی جامعه خواهد بود از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر و 4 تا 8 بعد از ظهر روز شنبه در, پیر استنفورد بسیاری در Clifford خیابان.

فروشندگان از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر خواهد بود اصلی فشار آب و RollUp کامیون و DelVecchio در سوسیس و PghCrepes از 4 تا 8 بعد از ظهر

هر کامیون مواد غذایی فروشنده که مایل به شرکت در یک رویداد آینده باید ایمیل apolloevents@gmail.com.


تقویم

فریپورت

ژوئن 2 و 5: سالانه پاکسازی بهار روز شده است موکول به ژوئن 2 و 5 ژوئن. وانت در ژوئن 2 خواهد بود برای Laneville ملخ خیابان استوارت خیابان هیکوری راه بوفالو خیابان, خیابان واشنگتن Franklin Street, آسیاب خیابان دوم خیابان فرمت. ژوئن 5 خواهد بود برای همه ساکنان دیگر از قصبه. همه زباله و آشغال موارد باید قرار داده برای مجموعه شب قبل از برنامه ریزی وانت تاریخ. جزئیات: 724-295-2251

هریسون

ژوئن 21: فوق العاده یکنوع بازی شبیه لوتو برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 19 جانبازان خارجی جنگ موکول می شود و در ساعت 2 بعد از ظهر 21 ژوئن در VFW. درب باز در 12:30 بعد از ظهر بلیط خریداری شده برای مارس رویداد تقدیر خواهد شد. بلیط و اطلاعات بیشتر: لورن 412-537-5934

لاور بارل

سه شنبه تا جمعه: American Legion آشپزخانه باز خواهد شد برای بایگانی اطلاعات سفارشات از اعضا و مهمانان از 2 تا 7 p. m. در این پست 1100 حیات وحش تسلیم جاده ها است. برای منو بازدید facebook.com/post868/. سفارشات: 724-339-9417

نیو کنسینگتون-آرنولد مدرسه منطقه

شنبه: نیو کنسینگتون-آرنولد هیئت مدیره مدرسه انجام خواهد شد به طور منظم جلسه آنلاین در 7 بعد از ظهر جلسه جزئیات و ورود اطلاعات خواهد شد ارسال شده در NKASD.com.

Vandergrift

ژوئن 4: این Vandergrift بازار کشاورزان باز خواهد شد ژوئن 4 با دستورالعمل برای حفاظت از جامعه است. فروشندگان جدید خوش آمدید. فروشنده برنامه های کاربردی: facebook.com/vandergriftmarket/منو


لغو و تغییرات

آپولو

آپولو منطقه تاریخی جامعه موزه بسته باقی خواهد ماند. آوریل 5 برنامه در مورد چرخ دستی است که موکول به در 6:30 p. m. Aug. 2 در WCTU ساختمان 317 N. خیابان دوم

آرنولد

پنج شنبه ها: خدمات عبادت در آرنولد برج لغو شد.

آرنولد United Methodist Church: تمام جلسات و فعالیت ها و خدمات در حال لغو شد.

شنبه : سالانه Rockin' روزولت کنسرت لغو شده است.

بل

ژوئن 20: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه برنامه ریزی شده در بل شهرستان Volunteer Fire سالن لغو شد.

Brackenridge

• این قصبه در اتاق به روی عموم بسته است اما پذیرش تماس های تلفنی در طول ساعات کار عادی. پرداخت خواهد شد و پذیرفته شده از طریق پست و یا از طریق پست الکترونیکی و حافظه.

بوفالو Township

Nar-Anon جلسات در نسل های خانه از عبادت هستند لغو شده است. جزئیات: Laurie, 724-895-3385

هریسون

20 ژوئن: به راشل کارسون دنباله چالش لغو شده است. برای بازپرداخت ایمیل info@rachelcarsontails.org.

20 ژوئن: این Burtner خانه توت فرنگی جشنواره لغو شده است. Burtner خانه مرمت جلسات جامعه هستند لغو شده و تا اطلاع ثانوی.

Aug. 22: شراب و جشنواره غذا برنامه ریزی شده در Burtner مجلس لغو شده است. هیچ تصمیمی در جشنواره برداشت شده است.

Allegheny ولی انجمن کلیساها در اتاق بسته است. هر کسی که نیاز به کمک می توانید تماس بگیرید 724-226-0606. مالیاتی قرار ملاقات خواهد بود دوباره.

ایندیانا, شهرستان

ژوئن 6: سالانه روستایی ریج جامعه مراسم لغو شده است.

Leechburg

Leechburg مرکز بازیافت بسته است. وجود خواهد داشت هیچ انتخاب یو پی اس و یا افت آف تا اطلاع ثانوی. هیچ مواد باید کاهش یافته و در مقابل مرکز بازیافت دروازه.

First United Methodist Church: خدمات عبادت هستند لغو شده و تا اطلاع ثانوی.

دوشنبه ها: از GriefShare جلسات گروه در ابتدا کلیسای انجیلی لوتری هستند به تعویق افتاد و خواهد بود دوباره.

لاور بارل

Bethesda کلیسای انجیلی لوتری: بسته است برای تمام فعالیت ها و خدمات.

• سرگرمی و حوادث در سربازان جنگ های خارجی در حال لغو شد و باشگاه بسته است.

نیو کنسینگتون

کوه Calvary Missionary Baptist Church لغو همه یکشنبه ها خدمات و فعالیت های کلیسای.

مردمان کتابخانه کتاب فروش است که به طور نامحدود به تعویق افتاد.

سنت جان باپتیست کلیسای ارتدوکس بسته است برای همه خدمات جمع آوری اعانه و فعالیت های.

روزهای دوشنبه سه شنبه و شنبه ها: جامعه لباس گنجه بسته خواهد شد.

Oakmont

15 ژوئن: این Oakmont 5K لغو شده است.

آلو

آلو مرکز جامعه بسته است و همه حوادث لغو شد. وعده های غذایی بر روی چهار چرخ خود ادامه خواهد داد به عنوان برنامه ریزی شده. کسانی که بیش از 60 هستند که مواد غذایی نا امن و یا تکیه بر ناهار روزانه می توانید در ادامه به انتخاب کنید تا Congregant ناهار ارائه شده توسط این شهرستان در یک, را از اساس تنها. انتخاب یو پی اس خواهد شد شنبه, چهار شنبه و جمعه. ناهار باید دستور یک روز پیش از طریق تماس 412-795-2330.

Oakmont

ریورویو جامعه عمل Corp. بسته است برای تمام فعالیت ها به جز صفحه اصلی تحویل وعده های غذایی. سوال: 412-828-1062

Saxonburg

سپتامبر. 12 و 13: این Saxonburg جشنواره هنرهای لغو شده است.

هفتگی معاشرت اصلی حوادث هستند لغو شده است. بازپرداخت خواهد شد به فروشندگان که امضا کردند.

اسپرینگدیل

سالانه اسپرینگدیل جشنرژه و آتش بازی هستند لغو شده است.

اسپرینگدیل دبیرستان دانش آموختگان جلسات به حالت تعلیق درآمد تا اطلاع ثانوی. مونت کارلو شب برنامه ریزی شده برای مارس 25 موکول شده است به Oct. 3.

سپتامبر. 12: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department است موکول مه نقدی باش به سپتامبر. 12. زمان بلیط مفتخر خواهد بود در ماه سپتامبر و مترقی 50/50 کشیده خواهد شد. لطفا به بلیط خود را. سازمان آتش نشانی با تشکر از شما برای درک و حمایت شما و خواستار هر کس به ایمن ماندن.

سپتامبر. 13: بهار پرت صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه برنامه ریزی شده برای 29 مارس موکول شده است از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر سپتامبر. 13 در قصبه ساختمان ورزشگاه 325 مدرسه سنت فروشنده برنامه های کاربردی در دسترس هستند springdaleborough.com و یا با ایمیل springdaleboro@hotmail.com

Tarentum

جولای 3: اجلاس شلنگ استقلال روز آتش بازی لغو شد.

BridgePoint کلیسا: فعالیت در کلیسا از جمله غم و اندوه گروه پشتیبانی و کودکان مواد غذایی و سرگرم کننده رویداد هستند لغو شده است. زندگی می کنند جریان از یکشنبه کلیسای خدمات خواهد شد در Facebook Live.

Tarentum عقاب بسته است.

Tarentum الک تسلیم بسته است.

سربازان جنگ های خارجی بسته است و وجود خواهد داشت هیچ شب جمعه بار یکنوع بازی شبیه لوتو.

• از موزه میراث بسته خواهد شد به بازدید کنندگان تا اطلاع ثانوی. جزئیات: AKVHS.org یا 724-224-7666

غرب گوزن

غرب گوزن بازار کشاورزان لغو شد این سال است.

تاریخ 31 ژوئیه و اوت. 1: West گوزن جامعه روز لغو شد.

Aug. 28: غرب گوزن پلیس نفع گلف تقلا بود که ممکن است 1 است موکول به اوت. 28 در پیتسبورگ شمال, زمین گلف, شهرستان ریچلند. هزینه: $85 در هر گلف باز است. فرم ثبت نام: اینجا را کلیک کنید.

Vandergrift

Aug. 9: این Festa Italiana لغو شده است.

Vandergrift کتابخانه های عمومی: به علت تاریخ برای همه مواد که بیرون کشیده شده اند تمدید شده است. اگر شما با ورود به حساب آنلاین خود را و متوجه یک مورد با توجه, تاریخ, لطفا تماس با کتابخانه. کتاب رها کردن بسته شده است. نگه داشتن تمام مواد تا کتابخانه بازگشایی. فرم های مالیاتی که در حال حاضر قرار داده شده کمی رایگان کتابخانه از کتابخانه بسته است. AARP مالیات انتصاب شده اند به تعویق افتاد و نمایندگان تماس با مشتریان به طور مستقیم که در آینده قرار ملاقات.

غرب گوزن

شرق اتحادیه Presbyterian Church: تمام خدمات و فعالیت ها لغو شد به جز غرب گوزن بانک مواد غذایی و وعده های غذایی به رفتن توزیعهای.

آیا همسایه خود تماس بگیرید و بررسی کنید و یا از یک ماسک صورت یا مواد غذایی? پرسه زن می خواهد به رسمیت شناختن کسانی که در اطراف ما که در حال انجام اعمال کوچک از مهربانی برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com.

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن