دیوان عالی کشور به ارمغان می آورد ریاست جمهوری از یک یاغی آستانه

به طور طبیعی تهمت نمی خواست اجرای قانون به کاوشگر خود را معاملات کسب و کار یا. در Vance, رئیس جمهور, خواسته دا

توسط MASTERNEWSS در 20 تیر 1399

به طور طبیعی تهمت نمی خواست اجرای قانون به کاوشگر خود را معاملات کسب و کار یا. در Vance, رئیس جمهور, خواسته دادگاه های فدرال برای جلوگیری از یک احضاریه از نیویورک هیئت منصفه از طرف سایرس ونس جونیور, دادستان منطقه برای منهتن. ونس به دنبال طیف گسترده ای از مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی از جمله اظهارنامه مالیاتی خود را به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی. در حالی که ونس را گفت که دادگاه آن را نمی خواهد سعی کنید به متهم و یا تحت تعقیب قرار دادن یک نشسته جمهور آن به دنبال به امن شواهد و شهادت در حال حاضر که ممکن است در دسترس باشد بعد. دادگاه ها به طور معمول تسلیم به دادستان در این قضاوت اما تهمت اصرار داشت که چنین سابقه ای خواهد دعوت محلی دادستان های سراسر کشور به آزار و اذیت رئیس جمهور با آنها مخالفت کرد.

مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش های مطرح عمیق سوال در مورد طبیعت ریاست جمهوری خود را. در هر یک از موارد تهمت وکلا و وزارت دادگستری سعی در سرکوب این احضاریه با این استدلال که او منحصر به فرد ثابت در آمریکا قانونی آسمان. در حالی که آمریکایی ها به طور کلی نمی تواند سپر خود و یا سوابق خود را از grand داوران و رئیس جمهور معتقد است که او می تواند انجام این کار به دلیل غیر معمول خود قانون اساسی. "او تنها فرد در آنها همه قدرت اجرایی واگذار شده است," وکیل ژنرال نوئل فرانسیسکو گفت: قضات در دهان استدلال ممکن است. "و به طوری که لزوما حاکی از آن است که وجود محدودیت در آنچه که دیگران می توانید به بار بیش از حد او را در توانایی های خود را به انجام کار خود را."

در آن شفاهی برخی از قضات مضطرب به نظر می رسید با این جارو گزاره. "چرا آن نیست کافی فقط به درخواست عادی استاندارد؟" عدالت Stephen Breyer خواسته Jay Sekulow که به نمایندگی از مغلوب ساختن پیشی جستن در ظرفیت شخصی. "من جمع آوری معمولا هر کسی که می شود یک حکم می تواند در آمده و می گویند آن را بیش از حد سنگین. و چه تعداد به عنوان بیش از حد سنگین برای یک دکتر است که در وسط یک عملیات ممکن است بسیار متفاوت از یک فرد که یک فروشنده و به همین ترتیب برای رئیس جمهور. همه این عوامل شما را بالا ببرد می تواند در آمده تحت عنوان بی جهت سنگین."

Sekulow استدلال کرد که رئیس جمهور شد ذاتا پر تنش تر و پیچیده تر از شغل معمولی آمریکایی است و او سزاوار ویژه عرض از دادگاه در به رسمیت شناختن آن است. "بیایید فرض کنیم که رئیس جمهور بودند به استخدام من" او پاسخ داد: "و من قصد دارم به تماس رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا امروز و می گویند," من می دانم که شما در حال دست زدن به یک بیماری همه گیر در حال حاضر برای ایالات متحده, اما من نیاز به صرف یک زن و شوهر دو تا سه ساعت با شما رفتن بیش از یک احضاریه از اسناد و مدارک که می خواستم در اینجا, نیویورک شهرستان, دادستان منطقه.'" مفهوم این بود که اگر دیوان عالی کشور نیاز به یک رئیس جمهور نشسته به اطاعت از این احضاریه مردم می میرند.

به من اشاره کرد در ماه مه وجود دارد دلیل کمی به فکر می کنم که مطابق با احضاریه خواهد در واقع آن را سخت تر برای مغلوب ساختن پیشی جستن به انجام وظایف ریاست جمهوری خود را. رئیس جمهور پس از همه نیست شخصا اجرای قانون فدرال در یک روز به صورت روز. بیش از دو میلیون نفر از کارمندان دولت در واقع انجام آن وظایف نمایندگی خود را به رهبری یک کادر سیاسی انتصاب انتخاب شده توسط رئیس جمهور برای نظارت و مدیریت آنها با توجه به سیاست های خود در دستور کار. اگر ونس تلاش کرده بودند به اتهام تهمت با جرم و بازداشتگاه او را به Rikers Island در حالی که او در انتظار محاکمه رئیس جمهور که بسیار قوی است که قوه مجریه بود که تضعیف. اجازه دادن به رئیس جمهور بانکداران و حسابداران بیش سوابق مالی را تضعیف می کند چیزی—شاید برای سیاسی خود اقبال این ماه های نوامبر و خود را از خطر محاکمه پس از خروج از دفتر.

رابرتز, نوشتن برای دادگاه نیز با رد این تصور که احضاریه مطرح شده هر ذاتی تهدید به ریاست جمهوری. مطابق با یک جنایتکار احضاریه به خصوص یکی صادر شده به شخص ثالث احتمال مطرح کمتر از یک بار از برخورد با دعاوی مدنی که به دادگاه اجازه داده در برابر نشستن رئیس جمهور در یک سال 1997 مورد مربوط به بیل کلینتون. در ادعا می کند که ننگ از یک حکم را "تضعیف رهبری او در خانه و خارج از کشور" رابرتز اشاره دارد که "هیچ چیز ذاتا stigmatizing" در مورد انجام یک "شهروند عادی وظیفه" برای کمک به تحقیقات جنایی. و او اشاره کرد که اگر یک دادستان محلی تلاش ها تا کنون عبور خط به آزار و اذیت دادگاه فدرال هنوز هم می تواند دخالت رئیس جمهور به نمایندگی.

در مخالفت Alito استدلال که دادگاه باید در نظر بگیرید که آیا محلی منطقه وکیل می تواند پیگرد قانونی یک رئیس جمهور در همه قبل از تصمیم گیری در این حکم. هر چند او نمی گویند آن را آشکار او به شدت پیشنهاد کرد که او فکر آن را نمی تواند انجام شود. "می تواند [رئیس جمهور] به طور موثر انجام همه ضروری ریاست جمهوری مسئولیت های پس از محاکمه روز به پایان رسید و در همان زمان به اندازه کافی مشورت با وکلای دادگاه در مورد دفاع از او پرسید: در یک سری از سوالات فرضی. "یا باید از او انتظار می رود به سمت راست به حضور خود در دادگاه و محاکمه غیابی? و اگر او بودند به اعدام محکوم شده می تواند او بود زندان ؟ خواهد دستیاران نصب در نزدیک همراه است ؟ کل این تصور صحنه مسخره است."

حتی پس از آن, اما, Alito را رد کرد Trumpian مفهوم است که رئیس جمهور می تواند هرگز subpoenaed محلی هیئت منصفه. (به طوری که توماس در خود مخالفت.) "ممکن است شرایطی که در آن وجود دارد فوری و حیاتی نیاز برای subpoenaed اطلاعات" Alito اذعان کرد. "وضعیت در [هارون] با مته سوراخ کردن دادگاه که در آن اسناد و مدارک در موضوع بودند و به دنبال جنایی متهم برای دفاع در برابر اتهام خیانت به یک مثال خوب است. اما در یک مورد مانند این یکی در دست یک حکم باید اجازه داده نمی شود مگر اینکه افزایش استاندارد ملاقات کرده است." رابرتز و اکثریت رد این ایده از یک استاندارد افزایش نتیجه رسید که موجود چک در دادستانی نفس بیش از حد کافی خواهد بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن