دادگاه عالی را نامعقول عجله برای کشتن یک زندانی

در چه خواهد بود چالش نهایی به اعدام او, لی وکلا استدلال می کرد که تک کوکتل مواد مخدر از پنتوباربیتال سدیم خواه

توسط MASTERNEWSS در 25 تیر 1399

در چه خواهد بود چالش نهایی به اعدام او, لی وکلا استدلال می کرد که تک کوکتل مواد مخدر از پنتوباربیتال سدیم خواهد جای او را در یک قانون اساسی خطر ناگهانی ادم ریوی که ایجاد یک احساس غرق شدن به عنوان او درگذشت. آنها تولید شهادت از یک متخصص پزشکی که در نتیجه دولت فدرال روش منجر به "مشقت و رنج" به عنوان لی درگذشت. به عنوان یک جایگزین آنها پیشنهاد کرد که لی بود تیرباران و یا با اضافه کردن فنتانيل به تزریق کشنده به خاطر آن بود که کمتر احتمال دارد به شدت botched.

وزارت دادگستری خواست دادگاه منطقه به رد لی ادعا می کند در مورد پنتوباربیتال سدیم و ذکر دیگر گزیده ای که در نتیجه ادم بود و پس از مرگ اثر است. اما در روز دوشنبه قاضی تانیا Chutkan صادر اقامت موقت در لی در انتظار اعدام به حل و فصل اختلاف. این دی سی مدار دادگاه تجدید نظر را رد کرده و دولت را به تلاش برای سرنگونی که ماندن در اواخر دوشنبه شب و اعمال شتاب جدول زمانی مورد نظر. در ساعات اولیه صبح سهشنبه با این حال دیوان عالی کشور مداخله در 5-4 حکم به سرنگونی Chutkan را به اعدام.

دادگاه unsigned منظور کنار خار شهادت ارائه شده توسط لی پزشکی متخصص و اشاره کرد که پنتوباربیتال شد و در حال حاضر به طور گسترده ای مورد استفاده در اعدام. وزارت دادگستری اکثریت اشاره کرد: "تولید رقابت شهادت متخصص از خود نشان می دهد که هر ادم ریوی رخ می دهد تنها پس از زندانی مرده است و یا ارائه شده است به طور کامل insensate." به جای اجازه دادن به دادگاه های پایین تر در نظر بگیرید و یا حل و فصل واقعی اختلاف که ممکن است درگیر تاخیر انداختن اعدام محافظه کار قضات به سادگی تصمیم گرفت آن را در دولت به نفع.

اکثر رفت و به خوارج از وکلا و قضات برای به تاخیر انداختن اعدام در همه. "'آخرین لحظه باقی می ماند مانند صادر شده است که این صبح "باید شدید استثنا و نه هنجار'" آنها نوشت: به نقل از Bucklew v. Precytheیک اعدام-روش مورد تصمیم سال گذشته است. "این مسئولیت ما را به اطمینان حاصل شود که روش-از-اعدام چالش های قانونی صادر جملات حل و فصل منصفانه و در اسرع وقت "بنابراین که" سوال از مجازات' باقی می ماند می تواند با مردم و نمایندگان آنها نه دادگاه برای حل و فصل.'"

نظم باعث تیز پاسخ از دادگاه لیبرال. عدالت Stephen Breyer پیوست, توسط عدالت اموزش Bader Ginsburg تکرار گذشته خود تماس دوباره با قانون اساسی آمریکا مجازات اعدام است. "در از سرگیری فدرال اعدام وعده به ارائه نمونه هایی است که نشان می دهد مشکلات اجرای مجازات اعدام مطابق با قانون اساسی," او نوشت. "همانطور که من قبلا در نوشته راه حل ممکن برای این دادگاه به طور مستقیم به بررسی این سوال که آیا مجازات اعدام نقض قانون اساسی است." Breyer اول مطرح شده و این نگرانی در 2015 مخالفت در Glossip v. ناخالصکه در آن دادگاه همه, اما وام چالش های قانونی برای اجرای روش.

عدالت Sonia Sotomayor نوشتن برای خودش Ginsburg و عدالت النا کاگان در زمان هدف در اکثریت و احترام به وزارت دادگستری. "این مجموعه یک سنت خطرناک," او نوشت. "دولت آماده است برای انجام اولین فدرال اعدامها در نزدیک به دو دهه است. در عین حال به دلیل از دادگاه با عجله به دور از این دادخواهی در یک وضعیت اضطراری وجود خواهد داشت هیچ معنی دار بررسی قضایی از قبر واقعیت-سنگین چالش های پاسخ دهندگان را به راه که در آن برنامه های دولت برای اجرای آنها."

مرگ-پنالتی موارد همیشه باعث غیر معمول سطح از اختلاف در دادگاه است. سه نفر از قضات که رای به احیای مجازات اعدام در سال 1976 بعد رای خود را کنار گذاشته و خواهان لغو آن است. یکی از آنها عدالت هری Blackmun اعلام کرد خود را تغییر قلب در یک سال 1994 مورد طولانی احساسی مخالفت که در آن او گفت که او دیگر نمی خواهد "با سرهم بندی کردن ماشین آلات از مرگ است." زمانی که Breyer نوشت: مخالفت خود را در Glossip بازجویی مجازات اعدام را در قانون اساسی قاضی آنتونین اسکالیا نوشت: در concurring نظر است که Breyer "نه تنها رد اام او رد روشنگری است."

با آنتونی کندی بازنشستگی از دادگاه در سال 2018 تعادل قدرت به مخفیگاه آنان را قطعا در حمایت از مجازات اعدام. عدالت ساموئل Alito خواسته در طول شفاهی در Glossip که آیا دادگاه باید "لقاء چه مقدار به یک جنگ چریکی علیه مجازات اعدام" با به چالش کشیدن شیوه های اعدام; نظر خود را در Glossip آن را تمام شده اما غیر ممکن است برای شاکیان به انجام این کار. و در دان v. Ray در سال گذشته قضات را رد کرد و مسلمان زندانی آزادی مذهبی ادعا می کنند در واقع نادرست در زمینه بنابراین دولت می تواند ملاقات با اجرای آن تاریخ. کاگان, مخالف, در آن صورت, به نام او همکاران مانور "عمیقا اشتباه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن