مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رها ایمنی کارگر در بدترین لحظه

آدامز پس از آن مطرح شده همان سوال به جان هوارد مدیر موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی است که بخشی از مراکز کنترل ب

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

آدامز پس از آن مطرح شده همان سوال به جان هوارد مدیر موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی است که بخشی از مراکز کنترل بیماری. "بله," هوارد پاسخ داد: بر اساس خود سازمان پژوهش است.

حتی در دموکراتیک دولت OSHA همواره kludgy آژانس عمدتا به این دلیل که کنگره بودجه تصاحب کرده اند به ندرت تحویل صندوق به صورت موثر سپاه در محل کار بازرسان در سازمان. به فقط یکی از بدنام مثال در آن زمان 45 سال برای OSHA به موضوع در سال 2016 مقررات کاهش مجاز قرار گرفتن در معرض محدود به سیلیس (یعنی هوابرد ذرات کوارتز) حتی اگر این خطرات بوده و مستند به عنوان دور برگشت به معنای واقعی کلمه به عنوان Pliny the Elder در قرن اول پیش از میلاد. دولت اوباما در آغاز, اما هرگز به یک OSHA rulemaking روند اختصاص داده شده به بیماری های عفونی است که خواهد آمد در بسیار مفید در مورد حق در حال حاضر. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که دوست دارد به این اشاره در موارد نادر این بحث ایمنی در بحران حاضر است کمتر مشتاق به توضیح دهد که چرا آن را کنار گذاشته به rulemaking در ورود به دفتر.

البته دلیل واقعی که OSHA نمی مجموعه قوانین محل کار برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض coronavirus نکته آشکار است: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نمی خواهند هر چیزی را در راه دوباره باز کردن مکان های کسب و کار. به دور از تمایل به اعمال جدید استانداردهای ایمنی رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل در حال آماده سازی قانونی که سپر کسب و کار از آینده coronavirus دعاوی مطرح شده توسط کارکنان خود را. در همین حال وزارت کار نگران است که کارگران نمی بازگشت به شغل خود را قبل از خطرات coronavirus گذشت که آن را در حال حاضر راه اندازی یک سرکوب با مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات نیروی کار فشار بیکاری ایالت سازمان برای پیدا کردن که این مقاومت کنندگان هستند به طوری که مزایای بیکاری می تواند قطع شود.

چنین تاکتیک نمی خواهد به نظر می رسد به احتمال زیاد به گران دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به طبقه کارگر رای دهندگان کمک کرد که او را در کاخ سفید در سال 2016. اما هنوز بسیاری از کسانی که شغل خود را از دست داده و آنها برگ برنده دولت در حال حاضر می خواهم به بازگشت به کار گیرند که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن-حمایت از جمعیتی. آنها بیشتر احتمال دارد به کارگران کم درآمد, لاتین یا سیاه و سفید زنانجوان—همه جمعیتی که در برابر رای مغلوب ساختن پیشی جستن. هنوز هم چنین تفاوت به خوبی می تواند تبخیر به عنوان رکود اقتصادی همچنان ادامه دارد. هیچ فرد منطقی فکر می کند که به همه گیر آزادتر مهار در محل کار را coronavirus رکود هر کوتاه تر است. اما عقلانیت است در تامین کوتاه مدت این روزها در واشنگتن باقی خواهد ماند و بنابراین حداقل تا نوامبر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب