مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است و درمان شهرستانها ایالات متحده مانند سرزمین های اشغالی

در نتیجه مطلقا هیچ کس می تواند پیش بینی کرده اند, رئیس جمهور تهمت تصمیم به ارسال federal Department of Homelan

توسط MASTERNEWSS در 27 تیر 1399

در نتیجه مطلقا هیچ کس می تواند پیش بینی کرده اند, رئیس جمهور تهمت تصمیم به ارسال federal Department of Homeland Security عوامل به پورتلند اورگان ظاهرا برای حفاظت از مجسمه منجر به خشونت سرکوب معترضان. در روز شنبه تظاهر بود معلول توسط یک "کمتر کشنده" مهمات تداوم آسیب های که مورد نیاز صورت جراحی بازسازی. فقط به عنوان نگران کننده است شواهد جدید که ماموران فدرال در پورتلند در حال حاضر ربودن معترضین به بینام و وسایل نقلیه به عنوان گزارش شده توسط اورگان پخش عمومی در روز پنج شنبه شب.

علامت Pettibone یک جمله ختم شد به همراه یک وانت توسط ناشناس افسران اوایل صبح روز چهارشنبه. Pettibone گفت OPB که در حالی که او در خودرو, این مردان خود را کشیده عرقچین بر سر او برگزار شد دست خود را بالای سر خود را. اما این که چرا او تا Pettibone تا به حال هیچ ایده. او گفت OPB که او "فقط اتفاق افتاده بود که با پوشیدن لباس سیاه در یک پیاده رو در مرکز شهر پورتلند در آن زمان" اما تا به حال نشده است درگیر شدن در چیزی نزدیک شدن به خشونت و یا صدمه به اموال. او با ارائه توضیح شد ظاهرا نه هیچ جرمی متهم و منتشر شد و پس از او کاهش یافته است به بازجویی بدون حضور وکیل. OPB گزارش داد که افسران از ایالات متحده مارشال عملیات ویژه و گمرک و حفاظت از مرزها را BORTAC واحد دیده شده است در پورتلند اما مارشال گفت: این ایستگاه که در آن بود و نه آنها که دستگیر Pettibone.

همانطور که واشنگتن پست در گزارش خود در مورد دستگیری Pettibone "نمی دانم که آیا این افراد پلیس یا راست گرایان که اغلب همین militarylike لباس و آزار و اذیت در سمت چپ متمایل معترض در پورتلند." هنگامی که مردان ناشناخته در گرفتن مردم در خیابان و یا زمانی که خطوط ناشناس مردان مسلح ضد شورش (که حاضر به گفتن خبرنگاران گفت که آنها در حال) ایستاده menacingly در لبه یک اعتراض و آن را در لبه خام از زور در این کشور نسخه از قانون و نظم است. این دیگر در مورد دولت داشتن مشروع انحصار خشونت; شما دیگر نمی دانم که آیا یا نه آن مرد با یک تفنگ است که فقط یک nutjob از یک گروه شبه نظامی یا واقعی یک افسر پلیس که دستورات شما از نظر قانونی باید اطاعت کنند. ماموران که بازداشت Pettibone به سختی عامل در محدوده قانون; آنها قطعا جوابگو نیست در این راه پلیس قرار دارد. (هر دو شهردار پرتلند و فرماندار اورگان خواسته اند نیروهای فدرال به مرخصی فایده ای نداشت.)

بدون هر گونه تلاش در مشروعیت و پاسخگویی—یا آن چیزی که ما استفاده می شود به تماس دادرسی—کمی وجود دارد تفاوت در لحظه ای میان یک مرد با یک نشان و یک تصادفی ربا. Pettibone گفت OPB که او حتی نمی متوجه او آورده شده است به یک دادگاه فدرال تا پس از او منتشر شد; تا آن نقطه آنها فقط با یک وانت و اسلحه وجود دارد و بیشتر آنها بیش از وجود دارد, از او, به طوری که آنها به دست آورد. برخورد بین اعضای یک جامعه به سرعت فرو می ریزد به نفت خام محاسبه نسبی قدرت و زور است. قوانین مدرسه قلدری تبدیل به پایه و اساس از "نظم و قانون."

این است نتیجه پلیس درمان تظاهرات نه فقط به عنوان ناقل بالقوه خشونت اما به عنوان یک شورش است که باید quelled. بسیار گفته شده است در مورد چگونگی پلیس محلی و نیروهای خرید پوچ قطعه از سخت افزار های نظامی در سال 2014 لس آنجلس مدرسه منطقه نیروی پلیس بازگشت برخی از نارنجک انداز آن را خریداری کرده بود اما نگهداری آن معدن مقاوم در برابر کمین محافظت وسایل نقلیه—نشان دهنده نظامی پلیس است. اما استوارت شریدر, نویسنده کتاب مدالها بدون مرز: چگونه جهانی ضد شورش تبدیل آمریکایی پلیسنشان داده است که چگونه نظامی آمریکا طلبانه پروژه یاد شده از شیوه آمریکایی پلیس نه فقط راه دیگری در اطراف. به عنوان شریدر اشاره در دموکراسی در حال حاضر! ماه گذشته جورج فلوید "کشته شد, یک افسر پلیس در دنده معمولی که اساسا تبدیل بدن خود را به یک سلاح کشنده." برخی از هولناک ترین و اعمال خشونت آمیز مرتکب شده توسط پلیس در پاسخ به این اعتراضات شده اند مشخص شده توسط خود استفاده نظامی دنده; پلیس نمی نیاز به سلاح های پیشرفته به شکستگی جمجمه مارتین Gugino که 75 سال از معترضان بود که معمولی تحت فشار قرار دادند به زمین توسط یک غفلت افسر پلیس است. بسیاری از دیگران بوده است معلول توسط "کمتر کشنده" دور که کور و یا به شدت صدمه دیده و تعدادی از معترضان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن