دو طرف بایدن اقتصادی طرح

اما فصیح ترین بخشی از بایدن در سخنرانی این بود: "ما باید پاداش کار به همان اندازه به ما پاداش ثروت است." من مط

توسط MASTERNEWSS در 21 تیر 1399

اما فصیح ترین بخشی از بایدن در سخنرانی این بود: "ما باید پاداش کار به همان اندازه به ما پاداش ثروت است." من مطمئن هستم که بایدن قرار است دقیقا در این راه قبل از من می توانم پیدا کردن یک زودتر به عنوان مثال در گوگل. اما من امیدوارم که او تکرار میکند که حکم بسیاری رفتن به جلو. این یک تحسین ساده و عبارت از سه تا حدودی پیچیده اما بسیار مهم ایده است.

برای اولین بار از این ایده ها است "r > g," Thomas Piketty مشاهده است که بازگشت سرمایه (r) بیش از رشد اقتصادی (g). در 2014 کتاب سرمایه در قرن 21st Century, Piketty استدلال کرد که "patrimonial سرمایه داری" که حاکم بود قبل از قرن بیستم بازگشت با انتقام در قرن بیست و یکم ارائه مرده ثروتمندتر از زندگی.

دوم از این ایده ها این است که دستمزد راکد هستند. پس از رکود بزرگ در سال 2007-9آن زمان هفت سال برای خانواده متوسط درآمد برای بازیابی به طور کامل تنزیل نرخ تورمو حتی پس از آن ميانه زیر ایستاده بود که در آن در پایان قبل از رکود اقتصادی در 2000-1. به عبارت دیگر در آن زمان 16 سال به صورت متوسط درآمد خانوار به طور کامل بهبود می یابند از دات کام مجسمه نیم تنه.

درآمد افزایش کمی سریع تر تحت مغلوب ساختن پیشی جستن اما در بخشی که مربوط به دولت در سطح حداقل دستمزد افزایش است که ایران مخالف است. خبر خوب این بود که فقیر بودند در به دست آوردن طبقه کارگر است. خبر بد این بود که طبقه کارگر دیگر, اقتصادی زبان, به خصوص مقصد بزرگ. با توجه به یک تیم محققان در دانشگاه کورنلکیفیت شغل جدید شده است کاهش از سال 1990 است. شصت و سه درصد از تمام مشاغل ایجاد شده در طول سی سال گذشته بودند با دستمزد کم و کم در ساعت است.

سوم و نهایی این است که به عنوان امانوئل سائز و گابریل Zucman نوشت: در سال 2019 کتاب پیروزی بی عدالتیمتوسط موثر آمریکا نرخ مالیات بر سرمایه به حال سال قبل ازو برای اولین بار در مدرن حافظهکاهش یافته است کمتر از میانگین نرخ موثر مالیات بر نیروی کار. برخی از آنها مورد مناقشه این محاسبه بر دلایل فنی وجود دارد اما هیچ gainsaying Saez و Zucman نتیجه گیری کرد که ایالات متحده در طول دو دهه گذشته و به خصوص رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به شدت کاهش می یابد, مالیات بر سرمایه است.

یک نیاز نمی شود طرفدار کارل مارکس کار تئوری ارزش (من) برای پیدا کردن این امور بسیار ناراحت کننده. تجلیل از سرمایه در هزینه دستمزد و درآمد و رشد اقتصادی به خودی خود یک پیروزی تم برای دموکرات ها و بایدن پیدا کرده است یک راه عالی برای تقطیر آن را به چند کلمه. هر چند برای رکورد اضافه می کنم دو: "ما باید پاداش کار حداقل به همان اندازه به ما پاداش ثروت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن