آتش سوزی تغییر چگونه او می بیند زندگی

نزدیک به 200 bushfires مشتعل در استرالیا در اوایل اکتبر 2019. آنها را به آتش کشیدند نزدیک به 15 میلیون هکتار ا

توسط MASTERNEWSS در 29 شهریور 1399

نزدیک به 200 bushfires مشتعل در استرالیا در اوایل اکتبر 2019. آنها را به آتش کشیدند نزدیک به 15 میلیون هکتار از زمین و تخریب بیشتر بیش از 2000 خانه در ایالت ویکتوریا و نیو ساوت ولز همراه کشور شرق و جنوب حاشیه. بیست و چهار نفر جان خود را از دست و برآورد یک میلیارد حیوانات وحشی جان در شعله های آتش.

کارول دانکن مطمئن بود پدرش خواهد برای زنده ماندن. او در نیوکاسل, New South Wales و 83 ساله پدر جان دانکن زندگی حدود شش ساعت, شمال, روستای Rappville.

"پدرم به نام من حدود 3 ساعت در بعد از ظهر به می گویند که آنها کمی نگران در مورد نزدیک شدن به آتش" او گفت:. دانکن تلاش برای متقاعد کردن پدرش به تخلیه و به محلی اما او و شریک زندگی خود بودند و فکر پناه در یک جراحی ریختن آنها استفاده می شود برای ذخیره سازی به جای. "او معتقد بود که آن نمی رایت کردن."

لحظاتی بعد یک محلی آتش نشانی ارسال شده در مشاوره برای توییتر: همه Rappville ساکنان شد خواست به ترک خانه های خود را بلافاصله. دانکن تلاش برای رسیدن به پدر اما اتصال گوشی به نظر نمی رسد به کار.

"من با ارسال یک صدای جیر جیر به محلی خدمات آتش نشانی و گفت که پدر من در پناه خود ریخته گفت:" دانکن 53 ساله سابق رادیو روزنامه نگار. معاون کمیسر به نام او. او "از من خواست که پدر من بود و گفت که آنها رادیو شمال به ارسال برخی از داوطلبان آتش نشانی به نجات پدر من." آنها به او و شریک زندگی خود را. ریختن ذوب شده است.

"پدر من از دست خود ریخته, خود, ماشین, همه چیز; او فرار کرد و تنها با لباس های خود را در." از آسمان رانده شدند و دور در یک اتوبوس مطمئن نیستید که در آن آنها می رویم به پایان رسید. "زمانی که شما از طریق هر نوع تجربه وحشتناک, شما فقط می خواهم به خانه بروم و استراحت قرار داده و پای خود را و یک فنجان چای. اما البته آنها نمی تواند انجام دهد که به دلیل وجود دارد هیچ خانه به بازگشت به" دانکن گفت. "پدرم گفت: به یکی از بزرگان برادران هفته پس از آتش است که او آرزو او تا به حال در واقع جان سالم به در برد."

دانکن بازدید پدرش پس از او تا به حال خود بازگشت روستا و اقامت به طور موقت در خانه یکی از دوستان که نادیده گرفته شده خود را اموال از دست رفته. او شروع به یک GoFundMe کمپین برای جمع آوری کمک پول برای او. نخست وزیر و نخست وزیر ایالت نیو ساوت ولز بازدید دانکن پدر ایجاد کرد اما آن را نمی تواند به این نوع از امداد رسانی به ساکنان امیدوار بودند.

"در یک روز ما مطرح $13,000 برای پدر من به دلیل استرالیایی می خواهم برای کمک به سیگنال است که مراقبت از آنها," او گفت:. "نمایندگان دولت را هیچ چیز حتی اگر آنها به وعده قربانیان آتش است که آنها نمی خواهد فراموش خواهد شد." ماه بعد او متوجه سوخته بلوک هنوز پهن با سنگ لاشه ساکنان هنوز هم unhoused و یک مرد به زندگی در یک قفس مرغ. "این غیر قابل قبول است."

دانکن احساس او تا به حال به تغییر زندگی خود را. او ترک او آخرین حرفه ای به عنوان یک ارتباطات دیجیتال متخصص در سیدنی به صرف وقت خود را در حمایت از پدر و دیگر بازماندگان آتش. بودن وجود ندارد و از شوهر و دو پسران پنج روز هفته احساس نمی کند درست کنه.

"آتش یک کاتالیزور به خودم بگم:" من فقط نمی توان دور از خانواده'," او گفت:. "پسران من 16 و 18. آنها کاملا بزرگ تقریبا و من می خواهم با آنها را زمانی که آنها هنوز هم در اطراف. همچنین مادر من در قانون انجام نمی دهد تا به خوبی. دوری فقط به ارزش آن است."

دانکن به رسمیت نمی شناسد کشور او در. "من بزرگ شدم با bushfires اما این نبود حتی یک آتش فصل نشده است," او گفت:. "به عنوان یک کودک ما تا به حال بیش از 100 درجه یک بار در تابستان. در این سال ما تا به حال بیش از 100 درجه در پنج تا شش روز متوالی. استرالیا بوده و در گرفتن از خشکسالی و گرمای شدید برای 10 سال گذشته در حال حاضر اما دولت را نادیده گرفته است همه هشدارها و گزارش در مورد تغییر آب و هوا. نه بیش از حد طولانی پیش 30 پیشرو آتش روسای توصیه به دولت در مورد افزایش خطر آتش سوزی در bushfire فصل است. حتی پدر من معتقد است که الگوهای آب و هوایی تغییر کرده حتی اگر او نمی خواهد با استفاده از عبارت " تغییر آب و هوا.' ... و مردم عصبانی هستند با دولت است. آنها به میلیون ها نفر برای صنعت ذغال سنگ به جای پیشگیری از آتش سوزی. بنابراین مردم در حال جمع آوری کمک های مردمی و انجام آنچه آنها می توانند برای کمک به bushfire و حیات وحش خدمات است."

دانکن برنامه بیشتر کار داوطلبانه با آتش بازماندگان و کمک های دیگر مرتبط با سازمان. او همچنین تصمیم گرفت به بسیار آوازی و ابراز نارضایتی او با اقدامات دولت قبل و در طول bushfire بحران است.

"در حال حاضر استرالیا خود را 9/11," دانکن گفت. "ما در حال در نقطه اوج. از اینجا به همه چیز است که رفتن به تغییر دهید, و من نمی کاملا می دانم که در آن است رفتن به سرزمین ما. یک چیز مطمئن است: من نمی خواهم به شنیدن کلمات پدرم " من آرزو می کنم من نمی زنده ماندن' دوباره."


صدای از آینده یک سری از خط مقدم از تغییر آب و هوا و آب و با همکاری Julie Ann انوری جهانی آتی آزمایشگاه در دانشگاه ایالتی آریزونا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب