بدترین پاسخ به تغییرات آب و اضطراب: سلامتی

این عجیب و غریب از نوع رز کوارتز نئولیبرالیسم شده است بی سر و صدا متبلور برای چند دهه. سلامتی در 1650s به سادگ

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

این عجیب و غریب از نوع رز کوارتز نئولیبرالیسم شده است بی سر و صدا متبلور برای چند دهه. سلامتی در 1650s به سادگی به معنای مقابل بیماری است. در حال حاضر آن را شامل هر دو مشروع شم و درمان مداخلات محل کار و کالاهای لوکس. آن را فراگیر در بازاریابی املاک و مستغلات (دیپاک چوپرا خرید condo در "سلامت محور" دلوس ساختمان در منهتن) و گردشگری (جدید مکزیک است و دیگر یک هیپی بهشت—این دولت به اندازه اسپا). از سال 2010 بهره در کلمه "سلامتی" است و تقریبا دو برابر شده و با توجه به گرایش های گوگل. متعدد نیروهای درایو این زبانی متاستاز: در یک اقتصاد بی ثبات با کمی شبکه امنیت اجتماعی, حفظ بدن سالم است و یک سرمایه داری ضرورت است. قابل مشاهده فرسایش هنجارهای اجتماعی تحت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تحت فشار قرار دادند تا مردم را به توسعه خصوصی روال, اما, دلخواه, برای برآورده هوس خود را برای کنترل. و در غیر این صورت ضروری مکالمات در مورد بهداشت روانی ناتوانی و شرایط مزمن هنگامی که زوج با frustratingly کمی بینش علمی را افزایش داده و به یک سوال فرهنگ درمان شوند. اما سلامتی فرهنگ نیز رشد در سال های اخیر در کنار بیشتر جهانی اضطراب: تغییر آب و هوا.

آمریکا با وسواس درونی استاز ارائه می دهد کامل فویل به این کشور به طور فزاینده ای وحشی CO2 تولید گازهای گلخانه ای. در سال 2019 دیوید والاس-چاه شد یکی از برجسته تر آب و هوا نویسندگان توجه داشته باشید که این مشکل روند. سلامتی او در کتاب خود نوشت که غیرقابل سکونت زمینناشی از "درک دنیوی بیماری uncomplemented با تعهد سیاسی." سلامتی "می دهد حذف نام و شکل دادن به یک رشد ادراک حتی یا به خصوص در میان کسانی که به اندازه کافی ثروتمند به عایق از اوایل ضرب و جرح از تغییر آب و هوا: که جهان معاصر سمی است که به تحمل و یا رشد در آن نیاز به اقدامات فوق العاده خود تنظیم و خود-تصفیه."

به برخی از 2019 خوانندگان این ممکن است به نظر می رسید یک کشش. اما در چند ماه گذشته از Etsy ماسک سفارشات و یک در سراسر کشور-خرید دیوانگی تنها تشدید این گرایش: محروم از راه حل سیاسی برای تخریب محیط زیست و وجودی خطر تغییرات آب و هوایی آمریکایی ها پیوسته اند یک فرقه از توانمندی های شخصی از طریق مصرف. ضمنی در بسیاری از ما مطلوب ترین کالا های تجاری و در موارد شدید و صریح و روشن است و قول می دهم که هر چه اتفاق می افتد به زمین آن بهینه ترین ساکنان می تواند همچنان به رشد.


Gwyneth Paltrow اختراع نشده پیگیری تصفیه. بلکه گوک اخیر تجسم یک سنت است که گسترش حداقل به جالینوس. برای هزاران سال بسیاری از افراد عضو به miasmic تئوری بیماریکه قابل درک است که بیماری ناشی از "ناپاک بخارات" wafting از fetid باتلاق پوسیدگی مواد آلی و عمومی پوسیدگی—بهترین مبارزه با فاصله. فقط به عنوان ثروتمندترین رومیان صرف مالاریا فصل خود را در کوه ویلا دور از شهر 0.1 درصد امروز عقب نشینی از Covid زده شهرستانها به دریا مراتع از Hamptons.

فاجعه و یا تهدید آن—همواره تشدید تمایل انسان برای پاکسازی هر چند آنچه که "پاک" به معنی اتحادش را تغییر با زمان. در قرون وسطی در اروپا یک فرقه کاتولیک رادیکال شروع عموم شلاق خود را به عنوان یک شکل از توبه و طلب بخشایش خون خود را پشت شستن گناهان خود را دور. این flagellants' تمرین به اوج خود رسید و در طول مرگ سیاه به تعداد رو به رشد تلاش برای درایو طاعون دور. توسط اواخر قرن بیستم و پاکیزگی و متمرکز در غیاب بیشتر دنیوی عناصر—یعنی مواد شیمیایی: ظهور سلاح های اتمی به خوبی به اطلاع عموم استفاده از سلاح های شیمیایی در جنگ ویتنام و افزایش آگاهی از آسیب حشره کش مانند DDT کمک به گسترده chemophobia رانندگی یک اولویت برای "طبیعی" جایگزین.

امروز بسیاری از مردم نیز با زندگی مداوم ترس از تغییر آب و هوا و به همان اندازه ویرانگر حس انفعال. اما با ترکیب دو جداگانه مدنی ادیان—تصفیه و مصرف گرایی—سلامتی افراد مجاز به خرید و معنوی indulgences بدون تغییر رفتار خود. فلسفه حمام و بدن شرکت بطری های "امید" و "خلوص است." یک جعبه تنظیم هزینه فقط $40.

به عنوان منبع ترس ما منتقل شده از خشم الهی به صنعتی مهندسی بنابراین باید راه حل های ما. هر دو زودتر پاک آیین و معاصر ما با وسواس طبیعی "اجازه می دهد تا مشترکین خود را برای حفظ یک حس کنترل بر سلامت خود به دنبال شخصی خلوص" با توجه به Eula Biss در سال 2014 پرفروشترین کتاب در ایمنی. در قرن نوزدهم لندن ممکن است متوسل به "پرده های سنگین و کرکره" به "مهر و موم کردن بوی ضعیف و مشکلات خود را. ما نسخه ای از این سازندگان: در حال حاضر از طریق خرید آب تصفیه, تصفیه کننده هوا و مواد غذایی تولید شده با وعده خلوص است."

برای یک مثال از اینکه چگونه این نقش را امروز نگاه به فلینت میشیگان. پس گزارش های خبری از سرب در اکثریت سیاه جامعه را تامین آب اکثریت آمریکایی گزارش داده اند که نگران آلودگی از شیر آب. اما مثل همیشه این بود ثروتمند که حداقل به احتمال زیاد به تحت تاثیر این مشکلات که بیشتر قادر به خصوصی اقدامات ایمنی در خانه تصفیه کنید. بقیه کشور—قادر به فیلتر کردن نسل های نژادپرستانه classist سیاست با 10 فنجان-ظرفیت بریتا—همچنان به رنج می برند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن